شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاشت مو تحت پوشش بیمه است
    21 دی 1401 - 13:55
    شناسه : 215981
    0

    می توان گفت که دغدغه افراد متقاضی این عمل همواره هزینه آن است. از این رو بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا کاشت مو و پیوند طبیعی مو تحت پوشش بیمه است یا خیر. از این رو در این مقاله بر آن شدیم تا اطلاعات کاملی را در این خصوص برای شما عزیزان شرح دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان کلینیک vip در تماس باشید.

    پ
    پ

    کاشت مو توسط کلینیک کاشت مو یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی با سر طاس است. این عمل زیبایی امروزه بسیار خواهان داشته و در صدر عمل های زیبایی قرار گرفته است. بیشتر متقاضیان این گونه عمل ها، آقایان هستند. می توان گفت که دغدغه افراد متقاضی این عمل همواره هزینه آن است. از این رو بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا کاشت مو و پیوند طبیعی مو تحت پوشش بیمه است یا خیر. از این رو در این مقاله بر آن شدیم تا اطلاعات کاملی را در این خصوص برای شما عزیزان شرح دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان کلینیک vip در تماس باشید.

    آیا کاشت مو با بیمه امکان­‌پذیر است؟

    در حالت کلی هیچ گونه بیمه ای در ایران عمل های زیبایی را تحت پوشش خود قرار نمی دهد. از آن جایی که کاشت مو نیز جزو عمل های زیبایی به شمار می رود، نمی تواند تحت پوشش بیمه باشد. حتی بیمه تکمیلی نیز این گونه عمل ها را تحت پوشش قرار نمی دهد. در شرایط خاصی البته ممکن است بیمه تکمیلی شما به گونه ای باشد که بتوانید این عمل را تحت پوشش بیمه قرار دهید. اما این موضوع نیز شما را امیدوار نکند.

    word image 215981 1 - کاشت مو تحت پوشش بیمه است -

    شرایط کاشت مو با بیمه چگونه است؟

    همان طور که در بالا گفتیم، کاشت مو نیز عمل زیبایی محسوب شده و تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. از این رو حتی بیمه تکمیلی نیز نمی تواند این گونه عمل ها را تحت پوشش قرار دهد. البته در شرایطی خاص و با پرداخت هزینه بیشتر به بیمه تکمیلی شاید بتوان این گونه عمل های زیبایی را تحت پوشش بیمه در اورد. در این بین می توان گفت که بیمه ایران برای انجام پیوند مو طبیعی ضمانت ‌نامه ای را ارائه می‌کند.

    بیمه ایران نیز مانند دیگر بیمه ها هزینه کاشت مو را بر عهده نمی گیرد. اما شرایطی بریا دریافت ضمانت نامه دارد. در واقع منظور از ضمانت نامه این است که بیمه ایران طرحی برای عمل‌ های کاشت مو استفاده می کند. در این طرح در واقع این ضمانت‌نامه تعهد می‌دهد که اگر  درصد از موها بر روی سرتان رشد نکند، بیمه پول آن  در صد را به شما بدهد.

    هزینه کاشت مو چقدر است و بیمه چقدر از آن را تأمین می‌کند؟

    باید بگوییم که عوامل بسیار زیادی می تواند در هزینه کاشت مو مؤثر باشد. اما به طور کلی و طبق تعرفه وزارت بهداشت، قیمت پیوند مو می تواند از چیزی حدود 10 تا 30 میلیون تومان متغیر است. می توانید برای گرفتن قیمت دقیق تر کاشت و پیوند طبیعی مو، با مشاورین کلینیک vip در تماس باشید. همچنین اگر در شهر تهران هستید می توانید به کلینیک کاشت مو وی ای پی مراجعه کنید.

    word image 215981 2 - کاشت مو تحت پوشش بیمه است -

    کاشت مو با انواع بیمه ها چگونه است؟

    در ادامه این مقاله از کلینیک vip، پیوند مو با انواع بیمه‌ ها را به شما معرفی می‌کنیم.

    • کاشت و پیوند طبیعی مو با ضمانت نامه بیمه ایران

    همان طور که قبلاً اشاره کردیم، هیچ بیمه ای عمل های زیبایی را تحت پوشش خود قرار نمی دهد. چرا که هزینه این گونه عمل ها بسیار بالا بوده و بیمه توان پرداخت آن را ندارد. اما جای امیدواری است که بیمه ایران  به ازای هر عمل کاشت مو یک ضمانت نامه به مشتری ارائه می‌ دهد. این قانون در بیمه ایران در سال تنظیم گردیده است. در واقع در این ضمانت نامه بیمه ایران باید متعهد شود که اگر 50 درصد از موی کاشت شده متقاضی ریخت، هزینه آن 50 درصد را بدهد.

    • کاشت و پیوند طبیعی مو با دفترچه بیمه نیروهای مسلح

    بیمه نیروهای مسلح در واقع تنها برای درمان هایی قابل استفاده است که جنبه ترمیمی دارند. به زبان ساده تر، در این نوع بیمه در واقع درمان هایی تحت پوشش قرار خواهند گرفت که در آن نجات جان بیمار در خطر باشد. از این رو عمل های زیبایی در این نوع بیمه به هیچ عنوان تحت پوشش قرار نخواهند گرفت. همچنین بالا بودن هزینه این عمل نیز از دیگر مواردی است که موجب می شود تا کاشت مو به لیست بیمه اضافه نشود.

    • کاشت و پیوند طبیعی مو با بیمه تأمین اجتماعی

    بیمه تأمین اجتماعی نیز به هیچ وجه هزینه کاشت مو و یا دیگر عمل های زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهد. البته ممکن است گاهی برخی از پزشکان متخصص طرف قرارداد با بیمه تأمین اجتماعی باشند. از این رو می توانند این پزشکان زیبایی مقداری از هزینه ویزیت و برخی داروها توسط تأمین اجتماعی کسر کنند.

    • کاشت و پیوند طبیعی مو با بیمه تکمیلی

    همه ما می دانیم که جراحی و عمل های زیبایی هزینه های بسیار هنگفتی دارند. از این رو نباید توقع داشته باشیم تا بیمه ها بتوانند این هزینه را تقبل کنند. بنابراین بیمه تکمیلی نیز مانند سایر بیمه های ایرانی، هزینه کاشت مو را تحت پوشش خود قرار نمی دهد. البته در موارد خاص ممکن است با افزودن بند زیبایی بتوان هزینه درمان پوشت و مو را از این بیمه گرفت. از این رو بهتر است برای دریافت اطلاعات دقیق تر به شعبات بیمه تکمیلی رفته و اطلاعات دقیق را از آن ها دریافت کنید.

    کلینیک کاشت مو در تهران و روش های انجام پیوند طبیعی مو

    در حالت کلی می توان گفت که کاشت مو در ایران به دو دسته کلی تقسیم بندی می شود. البته در نظر داشته باشید که هر روزه ممکن است روش های بسیار جدید با توجه به پیشرفت علم، به این لیست افزوده شود. در حالت کلی روش های پیوند مو یا به صورت جراحی و یا بدون جراحی تقسیم بندی می شوند. از این رو در ادامه هر کدام از این روش ها را با تکنیک های خاص آن ها مورد بررسی قرار می دهیم.

    روش کاشت مو به صورت جراحی

    می توان گفت که روش پیوند و کاشت مو با جراحی تنها یک تکنیک دارد. از این رو این عمل با جراحی توسط تکنیک FUT انجام می شود. می توان گفت که این تکنیک در واقع قدیمی ترین و یکی از مؤثر ترین راه ها برای پیوند مو طبیعی سر به شمار می روند. در این تکنیک ابتدا فرد متقاضی را با مواد بی هوشی یا بی‌حسی، کالا در برابر درد مقاوم می کنند. سپس در ادامه نواری از پوست پشت سر که اصطلاحا به آن بانک مو می گویند، ایجاد می کنند.

    پس از انجام صحیح این مراحل نوبت به شست و شو و جداسازی گرافت های لازم برای کاشت می رسد. از این رو گرافت های برداشته شده را ابتدا شسته و سالم ترین آن ها را برای جای گیری در سر انتخاب می کنند. در ادامه  قطعه ای از بافت که حاوی فولیکول‌های مو برای کاشت است را به یک اتاق خاص می برند. از این رو در انتها گرافت های جدا شده و مشخص شده در قسمت های طاس سر پیوند داده می شوند.

    روش های کاشت مو بدون جراحی

    شایان به ذکر است که بدانید تمامی روش های بدون جراحی را می توانید در کلینیکViP  تحت نظر متخصصین انجام دهید. می توان گفت که تکنیک انتقال واحدهای فولیکولی (FUE)  در ایران با نام FIT شناخته می‌شود از این رو روش‌ هایی مانند  Micro FIT  و هم SUT بر اساس روش FIT انجام می‌شوند. رد ادامه به بررسی این روش های بدون جراحی می پردازیم. همراه ما باشید.

    • روش پیوند و کاشت مو طبیعی بدون جراحی با تکنیک FUE

     می توان گفت که این روش یکی از نوین ترین و جدید ترین روش کاشت مو بدون جراحی است. در این روش می توانیم بگوییم که برای استخراج گرافت های مو در واقع بخشی از بانک مو تراشیده می شود. سپس رشته های مو را به صورت برش های کاملاً دایره ای جدا می کنند. سپس در ادامه این برش های دایره ای را به قسمت دریافت کننده مو، پیوند می زنند.

    • روش پیوند و کاشت مو طبیعی بدون جراحی با تکنیک FIT

    این تکنیک نیز از لحاظ مراحل بسیار مانند روش FUE است. از این رو در این تکنیک نیز فولیکول مو به صورت جداگانه از بانک مو استخراج می شود. سپس در ادامه به قسمت دریافت کننده مو، به طور کامل پیوند زده می شوند.

    • روش پیوند و کاشت مو طبیعی بدون جراحی با تکنیکSUT

    تکنیکSUT در واقع یکی از جدید ترین و مدرن ترین روش پیوند مو است. در این تکنیک در واقع تمامی مراحل کاشت و پیوند مو طبیعی به وسیله دستگاه های اتوماتیک انجام می شود. از این رو فقط کافی است که یک پزشک برای نظارت بر عملکرد دستگاه قرار داشته باشد.

    • روش پیوند و کاشت مو طبیعی بدون جراحی با تکنیک Micro FIT

     در روش micro-FIT، در واقع پزشک متخصص برای پیوند مو سر از ابزارهای بسیار ظریف استفاده می کند. این ابزار ها در حین داشتن ظرافت بالا، بسیار کارکردی پیچیده دارند. می توان گفت که این روش عوارض بسیار کمتری به نسبت تکنیک FIT دارد.

    word image 215981 3 - کاشت مو تحت پوشش بیمه است -

    هزینه کاشت مو در کلینیک تخصصی VIP

    باید بگوییم که نمی توان به طور قطعی در خصوص هزینه عمل پیوند مو برای همه افراد یک نسخه را بپیچیم. از این رو در وحله اول شرایط بیمار می تواند تعیین کنده قیمت این عمل باشد. ممکن است فردی به صورت سکه ای دچار ریزش مو ده باشد. از طرفی فردی نیز به طور کامل مو نداشته باشد. از این رو به طور یقین هزینه عمل این دو فرد با یک دیگر مساوی نخواهد بود.

    زیرا میزان وقت، انررژی و هزینه  تلف شده توسط  دکتر در این دو فرد مساوی نیست. البته علاوه بر این عامل، هزینه کاشت مو در تهران و توسط کلینیک vip نیز می تواند در هزینه های شما مؤثر باشد. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و هزینه عمل کاشت مو، با کارشناسان vip در تماس باشید.

    کلینیکvip  را بیشتر بشناسیم

    مجموعهvip  سالیان سال است که رسالت خود را در زیباسازی چهره و اندام شما عزیزان آغاز کرده است. از این رو بسیاری از عمل های زیبایی را می توانید در این  کلینیک انجام دهید. کاشت مو سر در این کلینیک با بهترین و مجهز ترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود. همچنین کادر درمان و پزشکان متخصص این مجموعه بسیار ماهر هستند و در کار خود تبحر دارند. قیمت عمل های انجام شده در این کلینیک نیز بسیار اقتصادی و با رضایتمندی بالا است.

     

    سؤالات متداول

    کاشت مو به چند روش انجام می شود؟

    در حالت کلی می توانیم بگوییم که پیوند مو هم به صورت جراحی و هم بدون جراحی انجام می پذیرد.

    یک کلینیک معتبر برای پیوند مو در تهران معرفی می کنید؟

    می توانید علاوه بر پیوند مو طبیعی سر، سایر عمل های زیبایی خود را در کلینیک vip انجام دهید.

    آیا قبل از انجام پیوند طبیعی مو سر باید مشاوره شویم؟

    بله، مشاوره قبل از پیوند مو در زمینه های مختلفی می تواند به شما کمک کرده و فرایند پیوند مو را برای شما تسهیل بکند.

    در مجموعه vip از چه دستگاه هایی برای پیوند طبیعی مو استفاده می شود؟

    در این مجموعه جدید ترین و بروز ترین دستگاه ها برای پیوند مو استفاده می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.