شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
خرید پمپ احیا کننده با بهترین قیمت سال 1401
22 دی 1401 ساعت: 12:44
شناسه : 216142
1

پمپ های احیا کننده همه کاره، کارآمد و قادر به ارائه هوای پرفشار و مکش موثر در طیف وسیعی از فرآیندهای صنعتی حیاتی شده اند. کاربرد های پمپ احیا کننده، بستگی به کاربرد و گازهای موجود دارد. اما به طور معمول، پمپ های احیا کننده برای کاربردهای زیست محیطی، بسته بندی، دندانپزشکی، پلاستیک، نجاری، آزمایشگاهی، خودروسازی، چاپ، تصفیه فاضلاب و گاز زدایی محل دفن زباله عالی است.

پ
پ

پمپ

پمپ های احیا کننده و گریز از مرکز ممکن است، شبیه به هم به نظر برسند اما هر کدام برای کاربرد های متفاوتی طراحی شده اند. پمپ احیا کننده برای تامین یا حذف سریع هوا در محیط های صنعتی تولید شده است. علاوه بر این، پمپ های احیا کننده دارای عملکرد قابل اعتماد، عمر طولانی، بهره وری انرژی و حداقل نیازهای تعمیر و نگهداری در تاسیسات هستند.

بهتر است برای اطلاعات بیشتر بدانید پمپ های گریز از مرکز با یک پروانه کار می کند و پروانه توسط انواع الکتروموتور می چرخد و سیال را وارد می کند.

آن ها یک انتخاب عالی برای فرآیندهایی هستند که به سرعت جریان هوا در فشار کم نیاز دارند یا زمانی که خلاء در یک فرآیند مورد نیاز است. بنابراین، این پمپ معمولاً یکی از کم هزینه ترین پمپ های خلاء بوده که نگهداری از آن کم هزینه است. پس به طور کلی، فناوری پمپ احیا کننده برای طیف گسترده ای از کاربرد ها مناسب است. برای آشنایی بیش تر با پمپ با ما همراه باشید.

کاربرد های پمپ احیا کننده

پمپ های احیا کننده همه کاره، کارآمد و قادر به ارائه هوای پرفشار و مکش موثر در طیف وسیعی از فرآیندهای صنعتی حیاتی شده اند. کاربرد های پمپ احیا کننده، بستگی به کاربرد و گازهای موجود دارد. اما به طور معمول، پمپ های احیا کننده برای کاربردهای زیست محیطی، بسته بندی، دندانپزشکی، پلاستیک، نجاری، آزمایشگاهی، خودروسازی، چاپ، تصفیه فاضلاب و گاز زدایی محل دفن زباله عالی است. بنابراین، انتخاب بهترین تجهیزات دمنده برای تجارت شما بستگی به کاربرد مدنظرتان دارد.

اگر به حجم زیادی از هوا در فشار نزدیک به اتمسفر نیاز دارید، تجهیزات گریز از مرکز ساده ممکن است این کار را انجام دهند. با این حال، اگر درگیر تولید یا پردازشی هستید که نیاز به اعمال دقیق فشار بالا یا مکش دارد، به تجهیزات احیا کننده مانند پمپ نیاز خواهید داشت.

مزایای پمپ احیا کننده

مزایای پمپ های احیا کننده

پمپ های احیا کننده به عنوان تجهیزات فشار بالا و حجم کم شناخته می شوند. در حالی که این پمپ ها به اندازه تجهیزات گریز از مرکز حجم هوا را جابجا نمی کنند، می توانند فشار هوا را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. این بدان معنی است که آنها می توانند برای طیف گسترده ای از کاربردهای فشار و خلاء استفاده شوند.

پمپ های احیا کننده همچنین به یک موتور قوی مجهز هستند که به پروانه اجازه می دهد سریعتر از موتوری که توسط دیفرانسیل فشار داخلی خود هدایت می شود بچرخد. این موتورهای دمنده معمولاً مستقیماً نصب می شوند، بنابراین نیازی به تجهیزات اضافی نیست. این پمپ ها، تحت تأثیر گرد و غبار و ذرات ریز قرار نمی گیرند، که باعث می شود نیازی به تعمیر و نگهداری نداشته باشند. در نتیجه، پمپ های احیا کننده:

  • ساکت تر هستند.
  • می تواند با سرعت های مختلف کار کنند.
  • برای ذخیره انرژی بسیار کارآمد هستند.
  • عمر طولانی تری دارند.

شرایط کارکرد پمپ های احیا کننده

پمپ احیا کننده را می توان به عنوان دستگاه خلاء یا فشار مثبت استفاده کرد. گاز از طریق ورودی پمپ، مکش شده و با هر چرخش به انرژی جنبشی گاز اضافه می شود که این کار منجر به افزایش بیشتر فشار در امتداد کانال جانبی می شود. این پمپ ها، توسط پروانه های چرخان یا توربین هایی که توسط یک موتور کار می کنند به حرکت در می آیند. در هر مورد، پروانه کار می کند تا هوا را از طریق یک ورودی به داخل محفظه دایره ای محصور بکشد و قبل از اینکه آن را به عنوان جریان خطی قوی تر آزاد کرده، هوا را متمرکز می کند.

تفاوت پمپ احیا کننده

فرق اصلی پمپ های احیا کننده و پمپ های تفکیک کننده

در پمپ های تفکیک کننده، مایع، از وسط چرخ بسته می گذرد. یک پمپ احیا کننده سیال را مانند پمپ گریز از مرکز تحت فشار قرار می دهد. اما با پمپ های دیگر مانند تفکیک کننده متفاوت است زیرا فرآیند شتاب / فشار را به ده ها مرحله جداگانه تقسیم می کند و سیال با هر مرحله کمی، شتاب گرفته و تحت فشار قرار می گیرد.از آنجایی که سیال فقط به سرعت کمی بیشتر از سرعت مکش پمپ شتاب می گیرد، افت فشار و تشکیل بخار در مکش پمپ بسیار کم است.

یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید فشار کم آب می باشد، اگر پمپ آب مناسب تهیه کرده باشید و باز هم فشار آب کم باشد احتمالا مشکل از ولتاژ و برق رسانی تابلو برق می باشد. در این صورت شما باید به تعمیر تابلو برق بپردازید. اما به این نکته توجه داشته باشید که این کار توسط فرد ماهر انجام شود.

خرید و قیمت پمپ از تلمبه موتور غرب

همان طور که گفته شد، پمپ های احیا کننده را می توان به عنوان دستگاه خلاء یا فشار مثبت استفاده کرد. به همین دلیل، تامین کنندگان بسیاری این پمپ های کاربردی را عرضه می کنند. گروه تلمبه موتور غرب نیز یک تامین کننده پیشرو در تولید پمپ های احیا کننده و تجهیزات خلاء برای طیف گسترده ای از صنایع است. پس هر نوع پمپی که نیاز دارید، می توانید از این گروه با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

همچنین، قبل از خرید این نکته را فراموش نکنید که شما به پمپ های احیا کننده ای نیاز دارید که عملکرد، قابلیت اطمینان و کارایی بالایی را ارائه دهند. گروه تلمبه موتور غرب به عنوان تامین کننده این تجهیزات، دارای ویژگی هایی مانند ساخت سفارشی پمپ ها برای رفع نیاز های خاص، ارائه خدمات مناسب به مشتری، زمان تحویل و حمل و نقل سریع هستند. پس با گروه تلمبه موتور غرب تماس گرفته و قبل از خرید هر نوع پمپ از جمبه پمپ های احیا کننده با کارشناسان این گروه صحبت کنید و مشاوره بگیرید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “خرید پمپ احیا کننده با بهترین قیمت سال 1401”
  1. قیمت تابلو برق چقدره؟

    پاسخ
  2. سلام خدمت شما.
    از کجا میتونم الکتروموتور تهیه کنم؟

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.