×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

گروه صنعتی ایران رادیاتور به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی و همچنین پکیج  شوفاژ های دیواری و انواع مشعل خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد.لازم به ذکر است که این محصولات کاملاً ایرانی می باشد و همواره در سطح بالایی خدمات رسانی می کند. در حال حاضر مجموعه های زیادی اقدام به فروش این محصولات می نمایند که در این خصوص نیز کالاهایی چون شوفاژ ایران رادیاتور ، اسپیلت ایران رادیاتور و پکیج لورچ نیز ارائه می شود. برای خرید این محصولات لازم است تا ابتدا اطلاعات جامعی کسب نمایید و سپس با مراجعه به مراکز معتبر اقدام به خرید کنید.

images 1673519311 - کاربردهای مختلف پکیج شوفاژ و اسپلیت -

مزایای خرید پکیج ایران رادیاتور

  •  برخورداری از سیستم هیدرولیک از جنس برنج که باعث افزایش عمر مفید دستگاه خواهد شد.
  •  برخورداری از قیمت پایین و امکانات این محصول و به صرفه بودن همه ی محصولات شرکت ایران رادیاتور.
  • از نظر کارکرد پکیج ایران رادیاتور برای تامین آب مصرفی و گرمایش محیط کاربرد دارند. با توجه به ایمنی بالا و همچنین راندمان بسیار خوبه محصولات شرکت ایران رادیاتور انتخاب مناسبی خواهند بود. این محصولات بسیار فضای کمی را اشغال می کنند.
  • یکی دیگر از مزایای پکیج های ایران رادیاتور نگهداری راحت و مستقل بودن آن می باشد

 انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور از  نظر نوع مبدل

 یکی از دسته بندی های  پکیج ایران رادیاتور بر حسب نوع است که از جمله مهمترین مبدل های پکیج ایران رادیاتور نمونه های تولید شده L وK می باشد. این مبدل ها از نمایشگر عیب یابی دیجیتال برخوردار می باشند و در مدلL از منبع انبساط بزرگ تری در مقایسه با سایر مدل ها بهره برداری می گردد. همچنین پکیج ایران رادیاتور از نظر نوع مبدل به دو دسته پکیج تک مبدل و پکیج دو مبدل تقسیم می شوند.

مزایای اسپیلت ایران رادیاتور

کولر گازی به عنوان دستگاه های که جهت تغییر دما و تنظیم دما فضای داخلی، انتخاب خوبی خواهد بود. اسپلیت نه تنها باعث هماهنگی هوا با دمای مورد علاقه شما می شود بلکه رطوبت هوا را هم به حد استاندارد خواهد رساند و به خوبی باکتری ‌های اتاق را از بین خواهد برد. در واقع می توان گفت وجود فیلتری که در آنها قرار دارد کمک می کند تا هوا به خوبی تصفیه شود. همچنین به وسیله ماده‌ای بی‌ بو و بی‌ رنگی که از فیلتر این دستگاه تولید و در هوا پخش می گردد، میکروب‌های معلق در هوا را نیز کشته خواهند شد . اسپیلت ایران رادیاتور بازدهی بالایی دارد به گونه ای که در فضای۷۰ متری دما را به خوبی متعادل سازی می کند.

خرید پکیج لورچ

پکیج لورچ یکی از بهترین برند ها و همچنین مشهورترین برند های داخلی می باشد که در کشور تولید می گردد. کارخانه تولیدی لورچ همواره انواع سیستم های گرمایشی را در کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار های فروش ارائه می کند. این گروه صنعتی در این زمینه از تجربه و فعالیت گسترده‌ای برخوردار هستند به طور کلی می‌توان گفت شرکت لورچ از نظر طراحی ساخت و عملکرد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که یکی از محصولات پر فروش در حیطه سیستم های گرمایشی در ایران به شمار می رود.

images 1673519312 - کاربردهای مختلف پکیج شوفاژ و اسپلیت -

مزایای استفاده از پکیج های لورچ

سیستم حفاظتی در برابر گیرپاژ پمپ یکی از بهترین امکانات و ویژگی های پکیج های لورچ امی باشد. این ویژگی باعث می شود تا ریسک خرابی به شکل چشمگیری کاهش یابد و همچنین نوسانات پرتعداد آبگرم تولیدی توسط این پکیج ها افزایش یابد. موردی که باید توجه داشت این است که در این میان کاهش دخالت عوامل و خطای انسانی به صورت کاملا هوشمندانه و با تعبیه مشعل اتمسفریک و سیستم جرقه زن خودکار بدون دخالت دست صورت می گیرد که این موضوع منجر به تداوم فعالیت سیستم گرمایشی پکیج خواهد شد. ضمن اینکه سیستم  آیونایز وظیفه حفاظت از شعله سیستم ایمنی را بر عهده خواهد داشت که در صورت تشخیص سوختن ناقص به خاموش کردن شعله اقدام خواهد کرد و مانعی سوختن ناقصه پکیج می شود.

قیمت پکیج دیواری لورچ

برای بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان یکی از موضوعات چالش برانگیز خرید پکیج لورچ می باشد. قیمت پکیج دیواری لورچ برای افرادی که این برند از پکیج را انتخاب می نمایند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . در بحث قیمت پکیج دیواری لورچ امکانات و مدل آن بسیار پارامتر مهمی به شمار می رود. مواردی چون ظرفیت تک مبدل بودن و یا دو مبدل بودن و همچنین فن دار بودن یا نبودن پکیج دیواری لورچ را می توان از موارد موثر در قیمت نهایی این محصولات دانست.

images 1673519314 - کاربردهای مختلف پکیج شوفاژ و اسپلیت -

فروشگاه اینترنتی ۲۰۰۰ هما با ارائه و با تولید محصولات مختلف سرمایشی و گرمایشی به افراد برای داشتن و ساختن میطح اطراف خود با دمای مد نظر در زمستان گرم و در تابستان سرد کند. شما همراهان همیشگی می توانید در این فروشگاه انواع رادیاتور و پکیج ۲۰۰۰ را مشاهده نمایید و ویژگی های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همین موضوع منجر به آن شده تا بتوانید در پایان محصولی مناسب که با شرایط شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید و در پایان رضایت کاملی از خرید این محصولات داشته باشید. لازم به ذکر است خرید رادیاتور و شوفاژ یک کار بسیار تخصصی بوده که می بایست از دانش زیادی نسبت به محصول مورد نظر برخوردار باشید. لذا فروشگاه اینترنتی ۲۰۰۰ به عنوان یک مرکز معتبر بوده که با ابرائه اطلاعات جمعی در خصوص محصول مد نظر، سعی دارد تا بهترین انتخاب را داسته و می توانید برای تهیه این محصولات به آن اعتماد کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.