×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 216707 1 - بهترین سنگ مرمریت گندمک در شیراز چیست؟ -

نمای ساختمان همواره از اهمیت زیادی در دکوراسیون داخلی و خارجی برخوردار بوده است. سنگها همواره بهترین گزینه برای بکارگیری در نمای ساختمان بودند. یکی از بهترین گزینه ها برای نمای ساختمان سنگ مرمریت گندمک در شیراز است. اگر هنوز شما آشنایی کامل با این سنگ پرطرفدار و محبوب ندارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در این این مقاله به ماهیت سنگ گندمک و علت محبوبیت آن پرداخته ایم. در انتها می توانید این سنگ را از بهترین فروشگاه سنگ ایران تهیه کنید.

سنگ گندمک شیراز چیست؟

این نوع سنگ دسته ای از سنگ های مرمریت میباشد که به عنوان پرمصرف ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی در ایران است. دلیل نامگذاری این سنگ به دلیل طرح و رنگی است که دارا بوده و ظاهری مانند گندم دارد. به همین دلیل نام گندمک را برای آن انتخاب کردند. اغلب این سنگ ها با رنگ زرد گندمی، کرمی روشن، شکلاتی و طوسی شناخته می شود. برخلاف بسیاری از سنگهای گروه مرمریت گندمک ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. به همین دلیل می توان از آنها در فضای بیرونی استفاده نمود. زیرا میزان جذب آب آن بسیار کم بوده و همین موضوع علت اصلی تفاوت آن با سایر سنگهای مرمریت است.

بهترین معادن سنگ مرمریت گندمک در ایران

از دیرباز تا کنون بهترین معادن سنگ مرمریت گندمک در استان فارس بوده است. با گذشت سالها همچنان از این معادن سنگ گندمک به صورت کوپه استخراج و در اختیار فروشگاههای سنگ به منظور فروش آماده میشود. شما می توانید تایل این سنگ را در ابعاد و اندازه مورد نظر خودتان خریداری کنید. لازم به ذکر است که بهترین معادن سنگ مرمریت گندمک در استان فارس در نزدیکی شهرستان مرودشت قرار دارد. در صورتی که سنگ گندمک مورد نظر شما از معادن نزدیک شهرستان مرودشت استخراج شده باشد، می‌توانید از دوام و کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

word image 216707 2 - بهترین سنگ مرمریت گندمک در شیراز چیست؟ -

قیمت سنگ مرمریت گندمک

جالب است بدانید در مقابل ویژگی های منحصر به فرد سنگ مرمریت گندمک در شیراز ، قیمت این سنگ بسیار مناسب است. همچنین به راحتی در فضای بیرونی قابل استفاده بوده و در برابر نور خورشید بسیار مقاوم میباشد. به همین دلیل است که این سنگ یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در نمای ساختمان شده است. از جمله دلایلی که باعث شده این سنگ قیمت مناسبی داشته باشد، تولید زیاد در کنار بازی رنگ بالاست. با همه این عوامل ضخامت سنگ، نوع فرآوری، ابعاد و رنگ آنها در قیمت نهایی تغییرات ایجاد می کند. برای اطلاع از قیمت سنگ مرمریت گندمک از بهترین معادن استان فارس، می توانید هم اکنون با همکاران ما در سنگ آسیا تماس گرفته و قیمت به روز را استعلام بگیرید.

کاربردهای سنگ مرمریت گندمک

اصلی ترین کاربرد سنگ گندمک در نمای اصلی ساختمان، سنگفرش فضای داخلی و خارجی ساختمان است. البته در بسیاری از دکوراسیون ها برای پوشش دیوارهای داخلی و بیرونی هم از سنگ مرمریت گندمک در شیراز استفاده می کنند. در بسیاری از مکان های تاریخی ایرانی می توانید کاربرد سنگ مرمریت گندمک را در محوطه سازی آن مشاهده کنید. از دیگر کاربردهای سنگ مرمریت گندمک، می‌توانیم به سنگ قرنیز، سنگ دکوراسیون، پارکینگ، بدنه پارکینگ، پله ها و مصنوعات سنگی مانند شومینه، میز، نیمکت و موارد این چنینی اشاره کنیم.

چرا باید سنگ مرمریت گندمک شیراز را انتخاب کنیم؟

سنگ مرمریت در معادن کشورمان ایران به وفور یافت می شود. اما تنها سنگ مرمریت گندمک شیراز است که از دوام بسیار مناسبی در مقابل آب و نور خورشید برخوردار است. در ضمن رنگ جذاب و چشمگیر آن نیز از دیگر دلایلی است که انتخاب آن را به تمام طراحان دکوراسیون و معماران پیشنهاد می کنیم. همچنین طرح این سنگ شبیه خوشه های گندم می باشد، که سبب شده نمای زیباتری به خود بگیرد. همچنین می توان به روی این سنگ ها فرایند تیشه زنی را انجام داد و به زیبایی آن افزود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت سنگ مرمریت گندمک می توانیم به ساب پذیری مناسب، کاربردهای متنوع، قیمت مناسب و چسبندگی خوب اشاره کنیم. از این سنگ میتوانید در هر کجای ساختمان که می خواهید به کار ببرید و بدون هیچ مشکلی تا سالها دوام داشته باشد.

word image 216707 3 - بهترین سنگ مرمریت گندمک در شیراز چیست؟ -

نقاط ضعف سنگ مرمریت گندمک

همانطور که به نقاط قوت سنگ گندمک مرمریت اشاره کردیم، باید کمی درباره معایب و نقاط ضعف آن نیز صحبت کنیم. به عنوان مثال لکه پذیری یکی از معایب سنگ مرمریت گندمک شیراز می باشد. همچنین این سنگها اغلب به سختی تمیز میشوند. اگر قصد دارید نوع ساب نخورده آن را تهیه کنید، باید بدانید که سطح کدر و غیرشفاف دارد. همچنین بازی رنگ آن نسبتاً بالا خواهد بود. اما در مقایسه با نقاط مثبت سنگ مرمریت گندمک شیراز می توان گفت که تهیه آن و به کار گیری در نمای ساختمان از آن علاوه بر صرفه اقتصادی، مزایای زیادی دارا میباشد.

بهترین فروشگاه سنگ مرمریت گندمک شیراز

متاسفانه بسیاری از فروشگاه های سنگ اقدام به فروش سنگهای مرمریت دیگر به جای نمونه گندمک شیراز می کنند. از این رو آشنایی با ویژگی های ظاهری این سنگ سبب می‌شود، تا بتوانید آن را به درستی تشخیص داده و یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. اما قبل از آن باید یک فروشگاه سنگ معتبر پیدا کنید، تا با خیالی آسوده خرید خود را نهایی کنید. مجموعه سنگ آسیا با سالها تجربه در استخراج و فرآوری سنگ گندمک شیراز در خدمت گذاری به تمام مشتریان آماده میباشد. علاوه بر سنگ مرمریت گندمک شیراز تنوع بالایی از سنگ های ساختمانی را میتوانید در مجموعه سنگ آسیا مشاهده کنید. برای ارتباط با مجموعه میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام نموده یا برای استعلام قیمت از طریق تماس با همکاران ما اقدام کنید.

سخن پایانی

در طی این بخش یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سنگ های ساختمانی در ایران پرداخته شد. این سنگ با عنوان سنگ مرمریت گندمک در شیراز شناخته می شود. که ویژگی های ظاهری آن رنگ خردلی یا زرد با رگه های صدفی باشد. به دلیل زیبایی رنگ و طرح، صرفه قیمتی و مقاومت بالا در مقاومت نور خورشید و آب، این سنگ تبدیل به یکی از پرکاربردترین سنگهای ساختمانی شده است. معمولاً بهترین نمونه سنگ مرمریت گندمک از معادن استان فارس استخراج می شود. مجموعه سنگ آسیا این سنگها را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار میدهد. هم اکنون میتوانید برای استعلام قیمت از فروشگاه سنگ آسیا اقدام کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.