×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

word image 216721 1 - معرفی بهترین شرکت های ادکلن سازی امارات -

امارات یکی از کشورهای تولید کننده عطر می باشد، که تنوع بالایی از عطر هایی در درجات کیفی مختلفی تولید و روانه بازار می‌کند. البته به طور دقیق نمی توان ویژگی های عطر و ادکلن های کشور امارات را مورد بررسی دقیق قرار داد. زیرا این موضوع بسته به نوع ، مدل و ویژگی های عطرها میباشد و کیفیت های متفاوتی دارا خواهد بود. اما برخی از شرکت های ادکلن سازی امارات دارای عطرها و ادکلن های محبوب و پرفروش هستند. در ادامه مقاله قصد داریم به ابن برندهای ادکلن اماراتی و بهترین عطر اماراتی موجود در بازار اشاره کنیم.

ادکلن اماراتی چیست؟

زمانی که از ادکلن اماراتی صحبت می کنیم برخی از افراد تصور می کنند ادکلن های اماراتی برندهای مشهور در امارات هستند. اما برخی از این ادکلن ها مشابه برند اصلی بوده و در کشور امارات تولید و بسته بندی و آماده شده است. البته برخی از این شرکت ها فرمولاسیون را خریداری کرده و حق امتیاز تولید این ادکلن را در امارات دارند و برخی تنها اقدام به تولید محصولات فیک میکنند.

البته لازم به ذکر است که کشور امارات به تنهایی دارای برندهای مشهور و شناخته شده ای است. اما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده عطرهای برند نیز شهرت دارد. به خصوص در بازار ایران، بسیاری از عطرهای مشابه برندهای خارجی در کشور امارات تولید شده اند. این عطر ادکلن اماراتی اغلب از قیمت مناسب و کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

انواع عطر و ادکلن اماراتی

همانطور که در قسمت قبلی گفتیم برخی از شرکت های ادکلن سازی امارات با خرید فرمولاسیون اقدام به تولید ادکلن ها و عطر های مطرح دنیا میکنند. در مقابل برخی از برند به صورت اختصاصی فرمولاسیون محصولات خود را انجام داده و با برند کشور امارات در دنیا شناخته می شود. در ادامه بیشتر به این دسته بندی خواهیم پرداخت:

word image 216721 2 - معرفی بهترین شرکت های ادکلن سازی امارات -

  • برند های ادکلن اماراتی : منظور ما از برند های ادکلن اماراتی همان تولیداتی است که با برند ساخت کشور امارات در بازار وجود دارد. این عطر ها تقلبی نیستند زیرا در کشور امارات تولید و بسته بندی می شوند. همچنین قیمت آنها به صرفه تر از برندهای مشهور جهان است. البته برند های ادکلن اماراتی مانند رصاصی و اجمل از برندهای قدیمی تولید کننده عطر و ادکلن باشند. کیفیت این محصولات در یک حد قابل قبول و مناسبی قرار دارد.
  • عطر و ادکلن اماراتی: در این بخش منظور ما عطر و ادکلن های، کپی ادکلن های برندهای مشهور جهانی است. همچنی شیشه و بسته بندی آنها مانند نمونه های اصلی در امارات و چین تولید شده و سپس در امارات عطر به داخل شیشه ها تزریق میشود و با یک بسته بندی کاملا مشابه به سایر کشورها ارسال می شود. برخی از شرکت ها فرمولاسیون را خریداری کرده و برخی دیگر به طور غیرقانونی تولید عطر را انجام میدهند.

بهترین برند ادکلن اماراتی

اگر بخواهیم تمام عطرها و ادکلن های ساخت کشور امارات را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم. نمی توانیم یک امتیاز برای همه آنها در نظر بگیریم. بلکه هر کدام از آنها با توجه به کیفیت ویژگی ها و مدل هرکدام از لحاظ کیفی متغیر است. اما در ادامه قصد داریم بهترین برند ادکلن اماراتی را برای شما عنوان کنیم تا در زمان خرید آن ها را مد نظر داشته باشید.

برند فراگرنس ورد

این برندی که از تولید کنندگان عطر و ادکلن در کشور امارات است که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را شروع نموده است. همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان عطر و ادکلن در جهان به شمار می رود. از مهمترین ویژگی های محصولات این برند می توان به کیفیت بالا و فرمولاسیون‌های خاص اشاره کرد. بسیاری از ادکلن هایی که که در بازار مشاهده میکنید ساخت این برند می باشد. زیرا یکی از اهداف برند فراگرنس ورد تولید عطرهای مختلف با رایحه های متفاوت و صرفه اقتصادی بوده است.

این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان ادکلن اماراتی مردانه در جهان است. برای اطلاع از قیمت ادکلن های اماراتی با برند فراگرنس ورد میتوانید از طریق سایت زیباشین اقدام کنید.

برند الهامبرا

یکی دیگر از بهترین برند های ادکلن اماراتی برند الهامبرا می باشد. شرکت الهامبرا از شرکت های مطرح جهان فرمولاسیون طرح های محبوب را خریداری نموده و آن را با قیمتی مناسب تر در بسته های متنوع در بازار عرضه میکند. یکی از مهمترین ویژگی های محصولات برند الهامبرا کیفیت بالا و ماندگاری مناسب است. با این که برند الهامبرا در جهان شناخته شده است باز هم در پی ارتقاء کیفیت و حفظ نام نیک خود در جهان می باشد. برای اطلاع از قیمت ادکلن های اماراتی میتوانید از فروشگاه زیباشین اقدام کنید.

word image 216721 3 - معرفی بهترین شرکت های ادکلن سازی امارات -

برند روونا

این برند حاصل فعالیت دو کشور فرانسه و امارات متحده عربی است. این برند انواع رایحه های ادکلن های برند مشهور جهان را خریداری نموده و بطری شیشه های مختص آن را در کالکشن و مجموعه های زیاد و گسترده در بازار عرضه می کند. برند روونا برای افرادی که به ادکلن های گران قیمت اصل و اورجینال علاقه دارند و تمایل دارند عطرهای منحصر به فرد و خاص را تجربه کنند بسیار مناسب است. از مهمترین ویژگی های عطر ادکلن برند روونا می توانیم به پخش بو و ماندگاری بسیار بالا اشاره کنیم.

برند جان وین جکوینز

برند جانوین مانند دیگر برند های اماراتی، فرمولاسیون عطر های مشهور جهانی را از دیگر برندهای مشهور شرکتهای مربوطه خریداری کرده و آن را در انواع بسته بندی با قیمتی مناسب تر به فروش میرساند. در تولیدات این شرکت انواع عطرها با رایحه های گرم ، شیرین ، تلخ ، خنک و متناسب با هر فصلی مشاهده میشود. از جمله نمونه عطرهای ساخته شده در این شرکت میتوان به لالیک ، دیور ، شانل ، تام فورد ، بولگاری ، ورساچه ، جورجیو ، آرمانی، دیویدف و تیری مالگر اشاره کرد.

برند امارات پراید

این برند در زبان عربی با نام فخر الامارات نیز شناخته میشود که جزو بهترین و مشهورترین برند های ادکلن اماراتی شناخته میشود. از سال ۲۰۱۱ تا کنون این برند موفقیت های زیادی را کسب نموده است. بدین ترتیب یکی از برجسته ترین برندهای خاورمیانه در زمینه فرموله کردن و تولید عطرهای محبوب شده است. پرفروش ترین عطر آن، ادکلن Amber Bel Oud می باشد دهد که جزو کمیاب ترین عطرها در زمینه استفاده از نت های طبیعی است.

آیا عطرهای کشور امارات فیک و تقلبی هستند؟

بسیاری از خریداران تصور میکنند که ادکلن اماراتی ارزان و تقلبی است. این یک تصور اشتباه است. زیرا شرکت های اماراتی مانند چین از مواد بی کیفیت در تولید عطرها استفاده می کنند. بلکه از شیشه هایی با کیفیت پایین تری با موادی ماندگاری و پخش بوی کم در تولید این عطرها بهره میبرند. البته مواردی از شرکتهای تولید کننده عطر هستند که تنها قصد کپی کردن ادکلن های مطرح را دارند و کیفیت برای آنان اولویت ندارد. همچنین برند های ادکلن اماراتی مانند اجمل، آرماف، رصاصی، افنان و … برندهای اماراتی هستند که برای تولید عطرهای خاص و جذاب در دنیا شهرت دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.