پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با چوب گردو خود را از بند فقر آزاد کردم
    24 دی 1401 - 18:21
    شناسه : 216784
    0

    بعضی از اتفاقات در زندگی آنقدر خوشایند است که هیچ گاه فراموش شدنی نیستند یکی از اینن اتفاقات خوشایند آشنایی من با حوزه پر سود چوب گردو بود. چرا که من د راین عرصه توانستم با پیاده سازی راهکارهای جدید فروش خود را دو چندان بکنم و با کسب ثروت از بند فقر نجات یابم.

    پ
    پ

    چوب گردو خیس

    بهترین روش خرید چوب گردو خیس این است که به مزارع پرورش درختان تجاری بروید و یا از نمایندگی های آن ها کمک بگیرید. از میان کالاهای فهرست شده در بورس، چوب گردو خیس یکی از معدود محصولاتی بوده که در ۲۵ سال گذشته با میانگین سالانه ۸ الی ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته است. قیمت چوب گردو خیس بسته به کیفیت و کاربری که برای آن در نظر گرفته شده متفاوت است، اما می توان آن ها را جزو گران ترین چوب ها در بازار دانست. با این حال، بسیاری از مردم چوب گردو را به عنوان اولین گزینه انتخاب می کنند، زیرا معتقدند این چوب از نظر بافت، کیفیت و رنگ بی نظیر است.

    word image 216784 1 - با چوب گردو خود را از بند فقر آزاد کردم -

    چوب گردو در بازار

    چوب گردو در بازار را می توان جهت طراحی دکوراسیون منزل، خریداری کرد؛ بافت بسیار زیبایی که چوب گردو دارد، باعث افزایش تقاضای آن شده و استفاده از این چوب را در ایران، چندین برابر کرده است. امروزه قیمت چوب گردو در بازار، با توجه به انواع مختلفی که دارد، متفاوت می باشد. این نوع چوب، قدمت طولانی تری در مقایسه با چوب های دیگر دارد و محبوبیت آن در میان نجاران با توجه به مزایایی که دارد بیشتر است. وزن سبک چوب گردو، نگهداری از آن را آسان تر کرده است، همین دلیل باعث شده تا قیمت آن نسبت به چوب های دیگر بالا تر باشد.

    word image 216784 2 - با چوب گردو خود را از بند فقر آزاد کردم -

    چوب گردو در ساری

    برای این که بتوانید قیمت چوب گردو در ساری را بتوانید با توجه به نرخ دقیق این کالا دریافت نمایید می توانید ارتباط خود را با مرکز فروش معتبر برقرار کنید. با انجام این کار می توانید اطلاعات خوبی در رابطه با انواع چوب های مرغوب گردو در شهر سازی که به طور واقعی به شما اعلام می گردد به دست آورید. قیمت چوب گردو با توجه به کیفیت آن بین کیلویی 20 تا 30 هزار تومان می باشد. باید بدانید که قیمت های لحظه ای این چوب از طریق فروشگاه پخش در بازار به شما ارائه می گردند.

    word image 216784 3 - با چوب گردو خود را از بند فقر آزاد کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.