پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با محصولی معجزه گر قدرتمند در مسیر پول ‌سازی حرکت کردم
    25 دی 1401 - 20:49
    شناسه : 217243
    0

    زمانی ‌که صحبت از معجزه در زندگی می ‌شود یاد زمانی می ‌افتم که با کسب ‌و کار خوراک دام آشنا شدم، فعالیت در این حوزه در زندگی من نقطه ‌ی عطفی برای کسب ثروت روزافزون بود. چرا که این محصول پتانسیل بالایی از پول ‌سازی را دارا می ‌باشد و من از این پتانسیل برای ثروتمند شدن خود استفاده کردم. در ادامه می ‌توانید با این محصول بهتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    خوراک دام سبک

    خوراک، مهمترین عامل در رشد دام است و قیمت خوراک دام سبک بر اساس عواملی مانند کیفیت، وزن و برند سازنده آن متغیر است، برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید به صرفه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. به گوسفند و بز، دام سبک گفته می شود که همواره از زمان گذشته پرورش آن ها توسط انسان ها انجام می شد، با گذشت زمان و افزایش مشاغل دامداری، تامین خوراک این قبیل از دام ها هم با چالش هایی روبرو شد. دام سبک معمولا جزء مهمترین عامل تامین نیاز مردم به گوشت و فرآورده های لبنی شناخته می شود، از این رو تغذیه آن ها و تامین خوراک مناسب برایشان، جهت افزایش بازدهی نیاز است.

    word image 217243 1 - با محصولی معجزه گر قدرتمند در مسیر پول ‌سازی حرکت کردم -

    خوراک دام شیری

    قیمت خوراک دام شیری می تواند تاثیر زیادی در برنامه ریزی مخارج داشته باشد زیرا بیشترین مخارج در دامپروری، مربوط به خوراک دام است بنابراین برای دانستن قیمت و خرید ارزان و به صرفه با ما در ارتباط باشید. تغذیه اصولی، جز مهم ترین نکاتی است که هر دامداری باید در رابطه با آن دانش کافی داشته باشد. مهمترین مورد، رعایت اصول خوراک برای دام شیری است که می ‌تواند باعث افزایش سود دهی گردد. معمولاً در تغذیه خوراک دام های شیری، کلسیم، آهن، فسفر وانواع ویتامین a ،d و e جز حیاتی ترین مواد شناخته شده است که البته این مقدار ویتامین و مواد معدنی در جیره خوراکی دام بر اساس سن و وزن و مقدار شیردهی روزانه آن متغیر خواهد بود.

    word image 217243 2 - با محصولی معجزه گر قدرتمند در مسیر پول ‌سازی حرکت کردم -

    خوراک دام کنسانتره

    یکی از بهترین انواع خوراک دام های موجود در بازار خوراک دام کنسانتره می باشد که با قیمت بسیار مناسب در این مجموعه به فروش می رسد. همانطور که می‌دانید خوراک دام یکی از مهم‌ترین محصولات غذایی است که برای پرواربندی و پرورش گاو و گوسفند و ایجاد رشد مطلوب در آنها برای مدت زمان مشخص استفاده می گردد. در حال حاضر در کشور ما شرکت های مختلفی هستند که انواع خوراک دام را برای گاو و گوسفند و طیور تولید می کنند که در بین آنها خوراک دام کنسانتره جزو بهترین ها می باشد.

    word image 217243 3 - با محصولی معجزه گر قدرتمند در مسیر پول ‌سازی حرکت کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.