×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در سال های گذشته با محدود تر شدن بخش بازرگانی و تعاملات ما با کشور های اروپایی ، تاجرانی با هدف سودجویی و منفعت شخصی اقدام به واردات محصولات تقلبی از کشور های دیگر کرده و با عنوان اصل بودن کالا مسبب آسیب های جدی به بدنه ی صنعت کشور شده اند. در حالی که بیشتر کشورهای توسعه یافته در تلاش هستند تا ایده و راهکار هایی را جهت کنترل خودکار فرآیند های تولیدی ارائه دهند تا فرایند و عملکرد اتوماسیون صنعتی خود را بهبود ببخشند.

word image 217273 1 - سودجویی تاجر ایرانی و ضرر هنگفت به صنعت کشور - اترنت

با پیشرفت تکنولوژی و با روی کارآمدن اینترنت ، صنایع مختلف ایران نیز برای افزایش بهره وری به اتوماسیون صنعتی روی آورده اند؛ این در حالی است که راه اندازی سیستم خودکار برای صنایع نیاز به بودجه و هزینه های بالایی دارد ولی با اینحال سودجویی تاجر ایرانی سبب شده تا برخی از صنایع ما هزینه های گزافی بابت محصولات تقلبی بپردازند.
اتوماسیون صنعتی شامل سه بخش خروجی، کنترل و ورودی است. این سیستم با بهره گیری از علم برنامه نویسی و تجهیزات مکانیزه، تا حد ممکن از دخالت انسان در امور و فرایند تولید محصول جلوگیری به عمل می آورد و با فرماندهی دستی با حضور تجهیزات مکانیزه به روند کاری ماشین آلات و تجهیزات صنعتی رسیدگی می کند. به طور واضح اتوماسیون صنعتی برای اداره و کنترل فرایند های صنعتی و دستگاه ها، از رایانه به جای نیروی انسانی استفاده می کند.

شرکت زیمنیس یکی از تولید کننده های اصلی کابل هایی مخصوص اتوماسیون صنعتی میباشد و تاجران و بازارگانان ما از کشور هایی چون آلمان و ترکیه این کابل ها را وارد میکنند اما، هستند در این بین کسانی که این کابل های حساس و مهم را با درجه ی کیفی ۲ و ۳ از چین وارد میکنند و به اسم زیمنس در بازار عرضه میکنند.

word image 217273 2 - سودجویی تاجر ایرانی و ضرر هنگفت به صنعت کشور - اترنت

به گزارش سایت الکتروبندیک یکی از راه های تشخیص اصل یا تقلبی بودن این کالا ها جنس بافت داخلی کابل میباشد که نباید ازآلومینیوم تشکیل شده باشد. همچنین جنس رویه ی کابل بر میزان عملکرد ، هادی نبودن و نداشتن نویز تاثیر دارد.

اجزای اتوماسیون صنعتی

روی کار آمدن سیستم اتوماسیون در صنایع و انواع کارخانجات، از مهم ترین عوامل ایجاد تغییر و تحول در تولید انواع کابل شبکه در اتوماسیون صنعتی به شمار می روند. تقریبا همه کارخانجات و سازمان های صنعتی کشور مجهز به سیستم اتوماسیون هستندکه برای راه اندازی این سیستم و ایجاد نظم بین آن باید یک کابل کشی صحیح و استاندارد صورت بگیرد.

در ادامه به بررسی برخی از اجزای مهم تشکیل دهنده اتوماسیون ها می پردازیم:

• پردازنده ها
• شاسی و بدنه ها
• واحد های ورودی
• واحد های خروجی
• منبع های تغذیه
• واحد برنامه نویسی

C:\Users\amirg\Downloads\آینده-ی-اتوماسیون-صنعتی-1024x574.jpg

استفاده از محصولات تقلبی و غیر اورجینال کابل های انتقال داده و کابل های شبکه صنعتی تبعات منفی برای سیستم اتوماسیون شما دارد از جمله :

مشکلات استفاده از کابل صنعتی تقلبی

کاهش سرعت انتقال اطلاعات از طریق کابل

قطعی کابل در اواسط کابل و در طول مسر

افت دیتا یا Less data در مرکز کنترل

دریافت و ایجاد نویز در طول مسیر

مزایای استفاده از کابل های اصلی در سیستم اتوماسیون

فروشگاه اینترنتی الکتروبندیک از سال ۱۳۷۰ تا کنون انواع پروفی باس ، اترنت و پروفی نت را با ضمانت اصل بودن کالا برای صنایع ارائه میدهد تا بخش صنعت با حداکثر بهره وری به شعار << سال تولید >> جامه عمل بپوشاند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.