جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41450 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تضمین سلامت گوارش با مصرف کیوی
    26 دی 1401 - 18:35
    شناسه : 217387
    0

    شواهد واضحی ارائه شده است که کیوی سبز و خود آنزیم اکتینیدین، می‌تواند هضم دستگاه فوقانی (به ویژه معده) انواع پروتئین‌های غذایی را فراهم کند، که از نقش کیوی رژیمی به عنوان یک کمک کننده گوارشی حمایت می ‌کند.

    پ
    پ

    فیبر محلول موجود در کیوی ممکن است برای تنظیم قند خون و سلامت قلب مفید باشد و به حمایت از باکتری های سالم روده کمک کند، در حالی که فیبر نامحلول موجود در میوه می تواند به منظم نگه داشتن حرکات روده کمک کند. امروزه قیمت عمده کیوی به گونه ای می باشد که می توان آن را به آسانی تهیه کرد.

    شواهد واضحی ارائه شده است که کیوی سبز و خود آنزیم اکتینیدین، می‌تواند هضم دستگاه فوقانی (به ویژه معده) انواع پروتئین‌های غذایی را فراهم کند، که از نقش کیوی رژیمی به عنوان یک کمک کننده گوارشی حمایت می ‌کند.

    برای هضم سریعتر، 1 یا 2 کیوی را در پایان یک وعده غذایی سنگین سرشار از پروتئین بخورید. به کاهش احساس پری بیش از حد و ناراحتی معده کمک می کند. فیبر فازی کیوی به اتصال و انتقال سموم از دستگاه روده شما کمک می کند. کیوی اثرات مثبتی بر هضم غذا دارد. در طول کارآزمایی‌های مداخله‌ای بالینی با استفاده از کیوی برای بهبود یبوست، علائم دستگاه گوارش فوقانی (GI) مانند ناراحتی و درد شکمی، سوء هاضمه و ریفلاکس نیز کاهش یافت.

    word image 217387 1 - تضمین سلامت گوارش با مصرف کیوی -

    کیوی به عملکرد قلب کمک می کند

    کیوی با کمک به حفظ فشار خون سالم و تامین ویتامین C می تواند خطر سکته و بیماری قلبی را کاهش دهد. خرید کیوی صادراتی در مقایسه با تولید داخل کمی گران می باشد و علاوه بر این، کیوی همچنین حاوی سطح بالایی از فیبر غذایی است. فیبر می تواند با کاهش LDL یا کلسترول بد، عوامل خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. کیوی از دو طریق به شریان‌ های شما کمک می‌کند: آنها به کاهش سطح چربی‌های بد خون به نام تری گلیسیرید کمک می‌کنند، که می‌تواند فرآیندی را آغاز کند که باعث رشد پلاک در شریان‌های شما می‌شود و باعث کاهش تجمع پلاکت‌ها می‌ شود.

    همچنین جالب است بدانید مصرف 3 کیوی در طول روز، موجب کاهش فشار خون شما خواهد شد.

    word image 217387 2 - تضمین سلامت گوارش با مصرف کیوی -

    مصرف کیوی از کم خونی جلوگیری می کند

    این میوه به افزایش سطح پلاکت شما کمک می کند و همچنین برای کسانی که از کم خونی، کمبود ویتامین B و سایر عفونت های ویروسی رنج می برند مفید است. برای افزایش تعداد پلاکت باید روزانه دو عدد کیوی مصرف کرد. لیست قیمت کیوی در بازار امروز با رشد بسیار کمی همراه بوده است.

    یک فنجان کیوی ورقه شده حاوی 0.56 میلی گرم آهن است. این مقدار 7 درصد از آهن توصیه شده روزانه وزارت کشاورزی ایالات متحده برای یک مرد بالغ سالم و 3 درصد از RDA آهن برای یک زن بالغ را تامین می کند. برای افزایش سطح هموگلوبین در بدن باید غذاهای غنی از آهن و فولات مصرف کنید. در اینجا برخی از محبوب ترین غذاهای هموگلوبین آورده شده است. مرکبات: پرتقال، توت فرنگی، کیوی و لیمو و سایر غذاهای غنی از ویتامین C بهترین غذاها برای هموگلوبین هستند.

    word image 217387 3 - تضمین سلامت گوارش با مصرف کیوی -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.