سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حساسیت احمدی نژاد به غذایی که برای او مهیا می شد/ به خاطر پیاز سوخته سوپ را به وزارت بهداشت بردند !
    26 مهر 1395 - 13:22
    شناسه : 21859
    0

    غلامرضا شاهین فرد سرآشپز نهاد ریاست جمهوری در گفت و گویی با اشاره به اوضاع آشپزخانه نهاد ریاست جمهوری در دوران دولت‌های نهم و دهم، تصریح کرد: مشایی رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری به من می‌گفت برایمان کدو تنبل بدون روغن در فر بپز و این کدو تنبل‌ها را عصرانه با احمدی نژاد می خوردند. […]

    پ
    پ

    غلامرضا شاهین فرد سرآشپز نهاد ریاست جمهوری در گفت و گویی با اشاره به اوضاع آشپزخانه نهاد ریاست جمهوری در دوران دولت‌های نهم و دهم، تصریح کرد: مشایی رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری به من می‌گفت برایمان کدو تنبل بدون روغن در فر بپز و این کدو تنبل‌ها را عصرانه با احمدی نژاد می خوردند.

    به گزارش «بامردم»، شاهین فرد افزود: احمدی نژاد یا مشایی گفته بود یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها برای ما آب گوشت سنتی درست کنید.

    او همچنین به حساسیت احمدی نژاد به غذایی که برای او مهیا می شد نیز اشاره کرده و گفته است: یک بار در سوپ احمدی نژاد پیاز سوخته بود؛ آن را به وزارت بهداری(وزارت بهداشت) برده و آنجا آزمایش کرده بودند و دیدند که آن پیاز صرفا سوخته است و هیچ مسئله دیگری ندارد.

    در این مصاحبه همچنین درباره دستورات و اوامر فردی به نام قاسم که به گفته شاهین فرد، احمدی نژاد را دایی خطاب می کرد، صحبت شده؛ آشپز نهاد ریاست جمهوری در این رابطه گفت: بعضی وقت‌ها این فرد(قاسم) می آمد و می گفت دایی(احمدی نژاد) سنگک دورو خشخاش می خواهند.
    انتخاب

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.