شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41458 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درخواست نماینده نزدیک به پایداری از روحانی: در انتخابات ۹۶ وارد نشوید
    26 مهر 1395 - 15:42
    شناسه : 21884
    0

    محمدجواد کریمی‌قدوسی، نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی که از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری است، دیروز در صحن علنی مجلس خطاب به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری گفت در انتخابات سال آینده وارد نشود. به گزارش «بامردم»، کریمی‌قدوسی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 خواستار ردصلاحیت حسن روحانی شده بود. او در نخستین سالگرد […]

    پ
    پ

    محمدجواد کریمی‌قدوسی، نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی که از نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری است، دیروز در صحن علنی مجلس خطاب به حسن روحانی، رئیس‌جمهوری گفت در انتخابات سال آینده وارد نشود.

    به گزارش «بامردم»، کریمی‌قدوسی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 خواستار ردصلاحیت حسن روحانی شده بود. او در نخستین سالگرد آغاز به کار دولت یازدهم نیز در اظهارنظری روحانی را متهم به «دادن اطلاعات مهم فقهی به انگلستان» کرده بود. اتهام‌زنی کریمی‌قدوسی به حسن روحانی و دولتش به همین اظهارنظرها ختم نشد و او در سخنرانی در شهر مشهد دولت یازدهم را به براندازی متهم کرد و گفت: «رمزگشایی از شعار اعتدال امر مهمی است، چراکه اعتدال پوششی برای براندازی نظام است» و «اسرار پشت صحنه جریان اعتدال چیزی است که هم‌اکنون ما به چشم می‌بینیم و اگر جریان اسفناک فتنه اتفاق افتاده است، هم‌اکنون شعار اعتدال با هدف براندازی نظام، عناصر فتنه‌گر را به مناصب حکومتی گمارده‌اند.»
    او دیروز نیز در صحن علنی بهارستان در حالی که در حال ارائه نطقش بود خطاب به رئیس‌جمهوری گفت: «آقای رئیس‌جمهوری نظرسنجی‌های عمومی می‌گوید به مصلحت کشور و شما نیست که دوباره در عرصه انتخابات ۹۶ وارد شوید. آقای روحانی خودتان تردید جدی دارید، به همین خاطر لطفا این تردید را به یقین تبدیل کنید و کشور را از بن‌بست نجات بدهید تا کشورمان در مسیری که مردم می‌خواهند، قرار بگیرد.»

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.