شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه های مقابله با نفوز حشرات به داخل منزل!
    27 دی 1401 - 14:07
    شناسه : 218961
    0

    راه های جلوگیری از ورود حشرات به محیط منزل با استفاده از نصب پرده مغناطیسی نوین پلاست

    پ
    پ

    راه های مقابله با نفوز حشرات به داخل منزل!

    مقابله با نفوذ حشرات همواره بخشی از راهکارهای بهداشتی و آسایش در ساختمان‌های مسکونی به‌شمار می‌آید.

    حشرات موذی به‌دلیل مشکلاتی که در محیط زندگی ایجاد کرده و افراد را با موارد بیماری‌زا و غیربهداشتی روبرو می‌کنند، آسایش خانواده‌ها را نیز زیر سوال برده و همواره از اصلی‌ترین مشکلات بهداشتی در منزل به شمار می‌آیند.

    به همین دلیل راه حل‌های متنوعی برای این موضوع در نظر گرفته شده که  یکی از بهترین روش ها نصب پرده توری مغناطیسی میباشد که در نوشتار پیش رو به آنها می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

    images 1673892403 - راه های مقابله با نفوز حشرات به داخل منزل! -

     

    مقابله با نفوذ حشرات به داخل منزل و راه حل‌های آن!

    حشرات مفید و مضر زیادی در طبیعت وجود دارند که بسیاری از ما آنها را از نزدیک دیده‌ایم. اما ورود این حشرات به داخل منزل و محیط کار و زندگی در همه موارد برای ما ناخوشایند است. به همین دلیل نیز از گذشته تا کنون راه حل‌های مختلفی برای مقابله با نفوذ حشرات ابداع شده است.

    در این بخش از مطلب به بیان برخی از این راه حل‌ها می‌پردازیم.

    • پشه بند: در نمونه‌های کلاسیک، آشناترین وسیله برای مقابله با نفوذ حشرات استفاده از پشه‌بند بود که تا سال‌ها تقریبا تنها وسیله برای انجام این کار به‌شمار می‌آمد. اما محدودیت‌های این کار زیاد بود و به‌مرور توسط اغلب مردم کنار گذاشته شد. پشه‌بند بیشتر برای زمان خواب یا در نهایت استراحت استفاده می‌شد و افراد را به ماندن در یک جا محدود می‌کرد. ظرفیت پشه‌بند محدود و تهیه و برپایی آن پرهزینه و دشوار است.

    علاوه بر همه این موارد، پشه بند تنها برای یک یا چند نقطه قابل استفاده بوده و نمی‌تواند تمام فضای خانه را پوشش دهد.

    • توری ثابت برای درب و پنجره: در این روش که پنجره‌ها با توری ثابت پوشیده می‌شوند. برای توری کردن درب‌های ورودی هال و اتاق‌ها لازم است یک درب اضافه با چارچوب فلزی یا چوبی و تور به محل اضافه شود. در مورد پنجره‌ها این روش به محدود کردن پنجره منجر می‌شود و دسترسی به فضای خارج را از این طریق محدود می‌کند. اجرای این روش هم با وجود مزایایی که دارد با هزینه بالایی همراه است. به‌علاوه بارها باز و بسته کردن درب جداگانه و توری دشوار بوده و زمان و حوصله زیادی می‌طلبد.
    • مسدود کردن مسیرهای فاضلاب: یکی دیگر از راه‌های مقابله با نفوذ حشرات به داخل منازل بستن مسیرهای فاضلاب است. حشرات مزاحمی مانند سوسک و پشه در بسیاری موارد از راه فاضلاب وارد منازل می‌شوند و با مسدود کردن این مسیرها می‌توان با آنها مقابله کرد.
    • بستن کانال‌های کولر یا مسدود کردن آنها با توری: کانال کولر به فضای آزاد دسترسی دارد و عجیب نیست اگر حشرات از این مسیر وارد منزل شوند. در فصل سرد که کولر استفاده نمی‌شود بستن مسیر کانال‌ها راه حل مناسبی برای مقابله با نفوذ حشرات به داخل منزل است. در فصل گرما نیز می‌توان دهانه کانال‌ها را با توری پوشش داد.
    • درزگیرها را جدی بگیرد: یکی از راه‌های ورود حشرات به داخل خانه درزهای باز درب و پنجره، کناره‌های کولر و موارد مشابه با آن است. برای مقابله با نفوذ حشرات لازم است با درزگیر مناسب این راه‌ها را ببندید.
    • images 1673892463 - راه های مقابله با نفوز حشرات به داخل منزل! -

    در توری مغناطیسی: راهی هوشمندانه برای مقابله با مقابله با نفوذ حشرات!

    یکی از جدیدترین متدهایی که برای رها شدن از شر حشرات مزاحم داخل ساختمان ابداع شده، استفاده از درب‌های مغناطیسی است که در دو شکل توری و پلاستیکی تهیه می‌شوند. این نوع درب همانطور که از نامش پیداست با آهنربا کار می‌کند و از کارایی بالایی برخوردار است.

    این نوع درب در جاهای مختلف از در و پنجره با ابعاد مختلف قابل استفاده است. نصب آن بسیار آسان است و نیاز به کارشناس و نصاب و ابزار و لوازم صنعتی  ندارد و حتی خود شما می‌توانید پس از خرید توری مغناطیسی آن را  با استفاده از پسبک های پشت چسب دار بعد از کندن روکش های چسبک ها ان را به راحتی روی هر سطح تمیز نصب نمایید.

    انواع پرده توری مغناطیسی از نظر قیمت مناسب بوده و افراد با هر توان خرید قادرند این نوع درب را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

    با نصب این نوع پرده های توری 90 درصد از ورود حشرات به داخل منزل میتوانید جلوگیری کنید 10 درصد مابقی هم میتوانید از راههای دیگر مانع ورود حشرات شوید.

    images 1673892508 - راه های مقابله با نفوز حشرات به داخل منزل! -

    سخن آخر

    راه‌های مختلفی برای مقابله با نفوذ حشرات به داخل منزل وجود دارد که هر یک برای شرایط خاصی مناسب است. انواع پرده توری آهنربایی به‌عنوان روشی جدید و کارآمد با استقبال بالایی از طرف کاربران روبرو شده است. این نوع درب توری با نصب آسان و قیمت مناسب، از نمای زیبایی هم بهره‌مند است.

    خرید اینترنتی این تولیدات را می‌توانید از سایت‌های معتبر  نظیر سایت پرده مغناطیسی نوین پلاست عرضه کننده این محصولات انجام دهید.

    به این ترتیب می‌توانید با مقایسه نمونه‌های مختلف این نوع درب‌های توری، بهترین گزینه را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار داد.

    برای استفاده از راهنمای نصب این نوع پرده ها میتوانید وارد سایت پرده مغناطیسی نوین پلاست شوید و از راهنمای نصب جهت نصب سریع و اسان استفاده کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.