دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41318 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تقویت بتاکاروتن با کدو حلوایی
    27 دی 1401 - 15:10
    شناسه : 219030
    0

    یک فنجان کدو تنبل می تواند ۲۰۰ درصد از ویتامین A توصیه شده روزانه شما را تامین کند. اگر آن را دریافت کنید، چشمان شما از شما تشکر می کند. ویتامین A به شما کمک می کند چشمانی سالم داشته باشید و به خصوص در شرایط کم نور، واضح تر ببینید.

    پ
    پ

    درست مانند پسرعمو های نارنجی رنگشان، هویج و سیب زمینی شیرین، کدو تنبل سرشار از بتاکاروتن است. بدن شما این آنتی اکسیدان را به ویتامین A تغییر می دهد. خرید عمده کدو برای دیدن، دفع میکروب ها و عملکرد سیستم تولید مثل شما به ویتامین A نیاز دارید. همچنین به سلامت قلب، ریه ها، کلیه ها و سایر اندام ها کمک می کند.

    یک فنجان کدو تنبل می تواند ۲۰۰ درصد از ویتامین A توصیه شده روزانه شما را تامین کند. اگر آن را دریافت کنید، چشمان شما از شما تشکر می کند. ویتامین A به شما کمک می کند چشمانی سالم داشته باشید و به خصوص در شرایط کم نور، واضح تر ببینید.

    word image 219030 1 1 - تقویت بتاکاروتن با کدو حلوایی -

    مهار خطر سرطان با کدو

    کدو تنبل علاوه بر بتاکاروتن، ویتامین C، ویتامین E، آهن و فولات نیز دارد که همگی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شما می شوند. کدو تنبل بیشتر در رژیم غذایی شما می تواند به سلول های ایمنی شما کمک کند تا در هنگام زخمی شدن، بهتر عمل کنند تا میکروب ها را دفع کنند و بهبود را تسریع کنند. اکنون لیست قیمت کدو در بازار به صورت روزانه به روز می شود، در این شرایط امکام خرید برای همه آسان تر می باشد.

    ویتامین A کدو تنبل یک نکته مهم دیگر را به همراه دارد: کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان، مانند سرطان ریه یا پروستات. شما به تنهایی از مکمل های ویتامین A محافظت نمی کنید.

    تخم کدو همچنین حاوی لیگنان است که به جلوگیری از سنتز استروژن کمک می کند. برای بیماران مبتلا به سرطان سینه مفید است. کدو تنبل علاوه بر خوشمزه بودن، یکی از بهترین غذاهای مبارزه کننده با سرطان است که افراد می توانند به رژیم غذایی خود اضافه کنند زیرا سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی هستند. هر گونه دارای محتوای بالایی از کاروتن و بتاکاروتن است، آنتی اکسیدان هایی که در غذاهای زرد و نارنجی رایج هستند.

    word image 219030 2 - تقویت بتاکاروتن با کدو حلوایی -

    کاهش فشار خون را با کدو تجربه کنید

    رنگ نارنجی غنی کدو تنبل نیز نشانه ای از مملو از پتاسیم است. این برای کاهش فشار خون بسیار مهم است. دانه‌های کدو تنبل بدون نمک نیز مملو از مواد معدنی و استرول‌ های گیاهی هستند که سطح کلسترول HDL (نوع “خوب”) را افزایش می ‌دهند و به پایین نگه داشتن اعداد فشار خون نیز کمک می ‌کنند. قیمت کدو حلوایی کیلویی مناسب است و اگر توان خرید در حجم بالاتر را ندارید همین مقدار نیز می تواند خواص موردنظر را به بدن شما اضافه کند.

    برای کمک به کاهش فشار خون، سعی کنید کدو تنبل بخورید که حاوی پتاسیم است که به کنترل فشار خون کمک می کند. پتاسیم همچنین به سلامت استخوان ها کمک می کند و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. حدود ۱۰ درصد از پتاسیم روزانه شما فقط در نصف فنجان کنسرو کدو تنبل یافت می شود.

    word image 219030 3 - تقویت بتاکاروتن با کدو حلوایی -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.