×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یک مبل تختخواب شو یا تخت شو، یکی از همه کاره ترین و سخت کوش ترین مبلمانی است که میتوانید داشته باشید.

این سبک مبلمان راه درازی را طی کرده است تا کابوس ناراحت کننده و بی خوابی های سابق باشد.

در حقیقت، برخی از مبل های تختخواب شوبا کیفیت به اندازه یک تخت معمولی راحت هستند، شما میتوانید هر اتاق را به راحتی با کمک مبل تختخوابشو به اتاق خواب مهمان تبدیل کنید.

در هنگام بررسی قیمت مبل تختخواب شو، در نظر داشته باشید که قیمت فقط ملاک نیست و شما از آن به عنوان یک وسیله چند کاره برای مدت زیادی قرار هست استفاده نمایید و قیمت های پایین قطعا انتخاب بهتری نیستند! زیرا بیشتر اوقات قرار است از آن به عنوان فضایی برای نشیمن استفاده کنید یا قرار است به طور مستقل نقش یک تخت خواب راحت را برای شما داشته باشد. با مشخص شدن خواسته شما، انتخاب بین مدل های متنوع برای شما ساده تر است.

در زمان خرید مبل تختخواب شو بیشترین مسئله ای که در کنار کیفیت و کارایی این مبلمان مورد توجه قرار داد بحث راحتی استفاده می باشد. در این مقاله تلاش کردیم چند نمونه از مزیت های مبل تختخواب شو را برای شما بیان کنیم و قیمت مناسب ترین فروشگاه برای خرید مبل تخت خواب شو را به شما معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

word image 219499 2 - قیمت انواع مبل تختخواب شو در بازار -

مبلمانی که به راحتی تبدیل به تختخواب میشود برای مشتری بسیار ارزشمند است، اما مورد دیگری که برای او اهمیت بسیار دارد این است که این مبلمان از مقاومت بالایی برخوردار باشند چراکه به تنهایی نقش دو وسیله پر کاربرد در خانه را ایفا میکنند، هم تخت خوابی راحت در شب هستند و هم مبلی شکیل و زیبا در طول روز.

بسیاری از ما به علت کمبود جا و نداشتن فضای کافی مجبور میشویم تا بسیاری از وسایل اضافی منزلمان را زیر تخت پنهان کنیم که در این صورت زیر تختخوابهای شیک و مجللمان انباری پنهان است که خودمان از بودنش در عذاب هستیم .

مبلمان تختخواب شو آرا سوفا با طراحی بسیار شیک و شکیل این مشکل را حل کرده و به این معضل هم فکر کرده و زیر تمام مبلمان های خود یک باکس وسیعی برای پنهان کردن وسایل تعبیه کرده است. نمونه هایی از بهترین مبل های تخت شو خارجی را که مشاهده کنیدخواهید دید که اغلب آن ها این باکس کاربردی را در زیر مبل ندارند.

در ادامه مطلب ۳ مورد از مزیت های مبل تختخواب شو را برای شما آورده ایم.

word image 219499 3 - قیمت انواع مبل تختخواب شو در بازار -

مزایای مبل تخت شو

با صنعتی ‎تر شدن و گسترش شهرها، شاهد افزایش ساخت و ساز و در نتیجه کمبود فضای آپارتمان‎ها هستیم. همین امر باعث می‎شود تا استفاده از لوازم دکوراتیو به حداقل برسد. مبلمان تختخواب شو یکی از آیتم‌هایی است که در شرایطی که با کمبود فضا روبه‌رو هستید، به شما کمک می‎کند تا با داشتن فضای کم هم بتوانید به دکوراسیون دلخواه خود دست پیدا کنید. علاوه بر تغییر کاربری که مزیت اصلی این مبل به‎شمار می‎آید، راحتی، سبک بودن و جابه‎جایی آسان و راحت از دیگر مزایای غیرقابل انکار این مبل است. در ادامه به صورت مجزا به برخی از این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

کم جا بودن و حمل آسان

یکی از دلایل ساخت مبل تختخواب شو، آزادسازی فضای داخلی منازل است. چون حتی برای داشتن یک تختخواب تک نفره و یا ست مبل ساده، به فضای زیادی نیاز داریم. اما این محصول می تواند نیاز ما به مبل راحتی و تختخواب را به صورت یکجا برآورده کند. موقعیت قرارگیری مبل هم بستگی به نظر شخصی شما دارد. مثلا شاید تمام فضای یک خانه دانشجویی همان هال و آشپزخانه باشد. پس می توان مبل را در هال قرار داده و هر وقت که لازم باشد، آن را به تختخواب تغییر داد.

قابلیت مونتاژ و دمونتاژ

کیفیت یک مبل تختخواب شو بر اساس یراق آلات استفاده شده و جنس کاربردی برای ساخت اسکلت آن تعیین می شود. هر چقدر کیفیت این قطعات بیشتر باشد، تغییر حالت مبل تختخواب شو راحت تر بوده و طول عمر بیشتری خواهد داشت. البته امکان جداسازی و وصل کردن مجدد قطعات مختلف مثل دسته ها در برخی از مدل های مبل تختخواب شو وجود دارد. این ویژگی بیشتر برای زمانی مناسب است که قصد اسباب کشی داشته باشید.

مقرون به صرفه بودن و طبی بودن مبل تخت شو

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، خرید مبل و تخت خواب شاید برای هر شخصی مقدور نباشد. بنابراین خرید یک مبل تختخواب شو می‎تواند در صرفه‌جویی از هزینه‎ها بسیار کارآمد باشد. با خرید تخت خواب شما باید به صورت جداگانه برای خرید تشک نیز هزینه کنید. اگر دچار کمر درد و یا مشکل ستون فقرات باشید به هزینه شما خرید تشک طبی نیز افزوده می‎شود. اما در ساخت مبل تختخواب شو آرا سوفا از تشک‌ها و فوم طبی استفاده می‌شود و شما را از پرداخت هزینه اضافه در امان می‌دارد.

قیمت مبل تختخواب شو

مبلمان تختخواب شو انواع مختلفی دارند که هر کدام مکانیزم متفاوتی دارند و در محیط خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. مبل تخت شو یک نفره، مبل تخت شو دونفره، مبل ال تخت خواب شو و …. اما پیداکردن جایی که هم بتوان به کیفیت محصولات آن مطمئن بود و هم قیمت مناسبی داشته باشد واقعا دشوار است.

برای خرید از یکی از بهترین برند این سبک مبلمان، ما آرا سوفا را به شما معرفی میکنیم که حدود ۲۰ سال در این زمینه تجربه داردو همچنین یکی از صادرکنندگان بزرگ مبلمان در کشور می باشد. این شرکت برنده چندین جایزه ملی جهت تولیدات خود نیز گردیده است.

قیمت مبل تخت شو آرا سوفا از چهار میلیون شروع می شود و تا حدود ۱۳ میلیون برای مدل های یک نفره و دو نفره می باشد.

ست مبل های تختخوابشو نیز از حدود ۲۷ میلیون تا ۴۹ میلیون می باشد.

شما برای خرید مستقیم از برند آرا سوفا میتوانید به سایت این شرکت با آدرس www.AraSofa.com مراجعه نمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. Sofiya

    بنظرم تنوع محصولات آراسوفا خیلی خوبه
    اما باید مدلهای جدید هرسال اصافه شه
    من چندسال پیش خرید کردم هنوز همون مدلهای قدیم تکرار میشه البته بحز چندمورد که اضافه شده مابقی تمراری هستش

  2. hosein

    من خودم یکی مشتریان ثابت آرا سوفا هستم و واقعا از کیفیت مبلمان راضی هستم
    تنها سوالی که دارم اینه که کیفیتتون همون کیفیت همیشگی مونده دیگه؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.