×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در هنگام خرید پارچه مبلی بهتر از قبل از انتخاب از فروشنده درباره نوع کارکرد و دوام آن سوال کنید. به این ترتیب میتوانید پارچه هایی که زیبایی ظاهری زیادی دارند اما به راحتی لک میشوند یا لک از روی آنها پاک نمیشود و به طور کلی میتوان گفت به راحتی فرسوده میشوند را حذف کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پارچه مبلی آشنا کنیم و قیمت پارچه مبلی مناسب را که با توجه به نوسانات بازار نه تنها از قیمت مناسبی برخوردار باشد بلکه کیفیت مطلوبی را نیز دارا باشد را به شما معرفی نماییم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

\\SE\pic\کالیته ها\fabric\0000560_826.jpeg

پارچه های مهندسی شده قوی تر از پارچه های طبیعی هستند. شاید فکر کنید پارچه ای که پنبه ای باشد بی شک بهترین نوع پارچه مبلی است اما باید به شما بگوییم این یک تصور اشتباه است و ترکیبی از پنبه، ابریشم مصنوعی و پلی استر یک گزینه عالی و بادوام برای یک مبل در

نشیمن اصلی که تمام اعضای خانواده در آن به صورت مداوم جمع میشوند است.

اگر در خانه فرزند کوچک دارید یا از حیوانات در خانه نگهداری میکنید پارچه میکروفیبر، ویسکوز یا چرم میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پارچه های گونی بافت طرفداران زیادی دارند اما برای خانه هایی مناسب است که بچه در آن نباشد زیرا این پارچه به سختی لکه از روی آن پاک میشود.

همچنین از پارچه های با رنگ های ظریف در اطراف کودکان و حیوانات خانگی خودداری کنید و رنگ های تیره را برای استتار انتخاب کنید.

حتی اگر پارچه رویایی خود را پیدا کردید که با تمام معیارهای ذکر شده در بالا مطابقت دارد، بسیار مهم است که بدانید مبل شما چقدر می تواند ساییده شود و آیا مایل به مراقبت لازم از آن هستید یا خیر.

اگر قرار است مبلمان شما در جایی زیر نور مستقیم خورشید قرار گیرد، از پارچه های طبیعی مانند پنبه، کتان اجتناب کنید زیرا با گذشت زمان محو می شوند و تغییر رنگ میدهند. برای کسانی که از آلرژی رنج می برند، پارچه های میکروفیبر و پرکننده بالشتک ضد آلرژی زا هستند

زیرا گرد و غبار را جذب نمی کنند. پارچه های مقاوم در برابر لکه در فضای باز، چرم آسیب دیده و وینیل برای خانه هایی با بچه ها و حیوانات خانگی عالی هستند. در شرایط مرطوب به دنبال پارچه هایی باشید که در برابر کپک مقاوم هستند.

بیشتر مبلمان برای نشستن و استراحت ساخته شده اند. سرمایه گذاری روی این قطعات یک تصمیم هوشمندانه برای هر خانه ای است.

از آنجایی که گزینه های پارچه ای زیادی وجود دارد، تصمیم گیری در مورد استفاده از پارچه اثاثه یا لوازم داخلی می تواند دشوار باشد. در نظر گرفتن بسیاری از عناصر مانند رنگ، الگو و سبک زندگی می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد پارچه مبل مناسب کمک کند.

در ادامه 3 نمونه پارچه مبلی پرفروش با کیفیت را برای شما با مزایا و معایب و قیمت گذاشته ایم.

پارچه مبلی لارسن:

این پارچه تولید ایران و بسیار با کیفیت است، گرماژ این پارچه 360 است، دارای رنگبندی متفاوت و متنوع است که به راحتی این امکان را به شما میدهد تا مبلمانتان را با دکوراسیون خود ست کنید.

این پارچه مبلی در بازار چیزی حدود متری 215 تا 230 به فروش میرسد اما در فابریک 24 میتوانید این پارچه با کیفیت را با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار بعضا با کیفیتی بالاتر با قیمت متری 200 هزار تومان خریداری کنید.

\\SE\pic\کالیته ها\larsen.jpg

پارچه مبلی هنری:

این پارچه مبلی در واقع ترکیب زیبا و هوشمندانه چرم و پارچه است. به بیان ساده تر میتوان گفت این مدل هم درخشندگی چرم را دارد و هم زیبایی پارچه را.

پارچه مبلی هنری لکه بری ساده و آسان و درخشندگی چرم را به عنوان یک مزیت در خود دارد و خاصیت پوسته نشدن، صدا ندادن هنگام بلند شدن یا نشستن روی آن را ندارد و کلا خصوصیت های جذاب پارچه مبلی را دارا می باشد. این مدل به جهت چرم پارچه بودن و طرح زیبا و ریزی که در خود دارد همچنین تنوع رنگی بسیاری که دارد، مورد پسند همه قرار گرفته و مدل پر فروش و جذابی است. این پارچه محبوب در فابریک 24 تنها به قیمت متری 165000 تومان به فروش می رسد. برای خرید و مشاوره کافیست به شماره 09389094747 تماس حاصل فرمایید.

\\SE\pic\کالیته ها\henri\henri_k.jpg

پارچه مبلی آلبرتی:

پارچه مبلی آلبرتی از جمله پارچه های گونی بافت و باکیفیت در بازار پارچه مبلی است، رنگبندی بالا، کیفیت بینظیر، گرماژبالا بودن و زیبایی خیره کننده باعث شده این پارچه طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود اختصاص دهد. پارچه گونی بافت مناسب همه نوع سبک مبلمانی هستند اما روی مبلمانی با سبک مینیمال و فانتزی، تختخواب شو و مدرن زیبایی بیشتری دارند. برای خرید این پارچه با قیمتی بسیار کمتر از بازار پارچه، میتوانید با شماره 09389094747 تماس حاص فرمایید، مشاوران سایت فابریک 24 شما را برای خرید بهترین مدل پارچه مبلی با توجه به بودجه، علاقه شخصی و نوع دکوراسیون شما راهنمایی میکنند.

\\SE\pic\کالیته ها\ALBERTI\ALBERTI.jpg

امیدواریم که با خواندن این مطلب توانسته باشیم شما را برای خرید بهترین پارچه مبلی یاری کرده باشیم. در این مقاله سعی شد پر فروش ترین پارچه مبلی ها با طرح های مختلف را به شما معرفی کنیم و قیمت دهیم. اگر دنبال فروشگاه پارچه مبلی هستید که بتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کرده و پارچه با کیفیت خریداری نمایید میتوانید به فروشگاه پارچه مبلی فابریک 24 سربزنید. این فروشگاه هم خرید حضوری و هم خرید آنلاین را برای رفاه حال مشتریانش امکان پذیر کرده است. همچنین شما میتوانید با شماره ای که در بالا به شما داده شد درارتباط باشید و از مشاوره آنلاین و تلفنی مشاوران فابریک 24 بهره گیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.