جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نقش گنجی که کسب و کار جدیدم نشانم داد
    28 دی 1401 - 18:25
    شناسه : 219690
    0

    هیچ وقت با پیروی از قواعد، راه رفتن را یاد نخواهید گرفت، تنها زمانی که خود شروع کنید و بارها و بارها زمین بخورید می‌توانید راه رفتن را یاد بگیرید.من با ایستادن بر روز پای خود و شروع کسب و کار جدید در زمینه دستکش توانستم به گنجی که کسب و کار جدیدم نشان داد برسم.

    پ
    پ

    دستکش صنعتی تکنسین

    دستکش صنعتی تکنسین یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز برای کارگران مشغول به کارهای صنعتی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

    جنس اکثر این دستکش ها از چرم بوده و دارای ساق بلند هستند.بوتیل می تواند از بالاترین مقاومت در برابر گازها و بخار آب برخوردار باشد.

    نئوپرن از استحکام و مقاومت در برابر حرارت خوبی برخوردار است.دستکش نیتریل برای محافظت از دست در برابر مواد خورنده حلال ها و روغن ها طراحی شده است.

    سپر نقره ای در برابر مواد شیمیایی سمی و خطرناک از مقاومت بالایی برخوردار است.

    لاستیک طبیعی انعطاف پذیری و مقاومت بالایی در برابر طیف گسترده ای اسید ها مواد سوزاننده نمک ها مواد شویند و الکل ها دارد.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (28).jpg

    دستکش صنعتی استادکار

    دستکش صنعتی استادکار یک دستکش پر کاربرد در صنعت است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این دستکش ویژگی هایی دارد که از آن بی خبرید.

    دستکش صنعتی استادکار دارای جنس مرغوبی است به طوری که از بهترین نخ های پلی استر استفاده شده است که تراکم بسیار بالایی دارند.

    برای این دستکش از پوشش لاتکس طبیعی برای کف دست آن استفاده شده است که از دست شما محافت می کند.

    از این دستکش برای حمل وسایل تیز و برنده استفاده می شود و به دلیل بافت فلزی و زنجیری که دارد به دست شما آسیبی وارد نمی شود.

    یکی دیگر از مزایای این دستکش این است که داخل آن دارای بافت کشسانی می باشد که کملا به دست شما می چسبد و در هنگام جابه جایی وسایل سنگین از دست شما لیز نمی خورد.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (31).jpg

    دستکش صنعتی با روکش لاتکس

    دستکش صنعتی با روکش لاتکس یکی از محصولات بهداشتی و صنعتی درجه یک می باشد که در بیمارستان ها زیاد استفاده می شود و در ادامه شما را با کاربرد و قیمت آن آشنا خواهیم کرد.

    دستکش صنعتی با روکش لاتکس به خاطر کاربرد فراوانی که دارد، نزد مردم جامعه در قشر های مختلف از محبوبیت بالای برخوردار است.

    افرادی که در هنگام استفاده از این دستکش ها، دست آنها دچار حساسیت و خارش می گردد بهتر است به وفور از این محصول استفاده کنند.

    در مراکز درمانی به دلیل استفاده زیاد از این محصول از ورود میکروب به بدن کادر درمان تا حدودی جلوگیری کرده است.

    دستکش های لاتکس یکبار مصرف یا همان دستکش جراحی در بسیاری از مکان ها و کار های که نیاز به محافظت از خود دارید، استفاده می شود.

    C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (43).jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.