چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثروت انبوه خود را با ترفندی نایاب کسب کردم
    29 دی 1401 - 18:39
    شناسه : 219714
    0

    لازم به ذکر است که افراد میلیاردر برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی ‌کنند و آن‌ها هر روز مصمم به سمت اهداف خود حرکت می ‌کنند، به ‌طوری ‌که هیچ‌ چیز مانع از عقب‌ نشینی آن‌ ها از اهدافشان نمی ‌شوند. لذا من نیز عزم خود را جزم کردم و توانستم با استفاده از یک ترفند جذاب در حوزه دمپایی به فعالیت بپردازم و در مدت کوتاهی در این زمینه به هدف ثروتمند شدن خود رسیدم.

    پ
    پ

    دمپایی آخوندی

    دمپایی آخوندی به دمپایی گفته می شد که کف آن از جنس چوب و رویه آن از چرم بود. برای این که بر اثر راه رفتن ، چوب کف نعلین ساییده نشود و مدت بیشتری دوام داشته باشد ، نعلی به اندازه پاشنه کفش به زیر آن میخ می کردند. در گذشته ، بانوان شرق خراسان از نوعی نعلین استفاده می کردند که پاشنه آن دقیقا زیر پاشنه پا یعنی روی تخت کفش قرار می گرفت. روی این پاشنه صفحه ای از استخوان به شکل پاشنه می خکوب می کردند و در زیر تخت کفش در همان قسمت پاشنه ی نعل می کوبیدند. این نعلین ها از چرم های الوان بود که روی آن تزئیناتی از چرم های رنگین اضافه می شد. همچنین نعلین یکی از اجزا و عناصر پوشش روحانیت شیعه می باشد. امروزه نیز در پا کردن نعلین در میان طلاب رایج است اما پوشیدن کفش معمولی به خصوص در ایام بارندگی در میان حوزویان معمول است.

    word image 219714 1 - ثروت انبوه خود را با ترفندی نایاب کسب کردم -

    دمپایی المطراش

    دمپایی المطراش را به راحتی می توانید تهیه کنید. به این صورت که مشتریان با ارتباط گیری با متخصصین فروش این مجموعه می توانند محصول دمپایی مورد نیاز خود را تهیه کند. قیمت این نوع محصول بستگی به اندازه و رنگ و طرح ندارد، این محصول با قیمت ثابت 800000 هزار تومان در بازار به فروش میرسد. برای خرید دمپایی در بهترین انواع با ارزان ترین قیمت می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس حاصل نمایید. پاسخ به ۲ سوال درباره دمپایی المطراش به این شرح می باشد. ۱: چرا دمپایی المطراش جز دمپایی های طبی محسوب می شود؟ زیرا کفی این کفش با توجه به آناتومی پای انسان تولید شده و دارای قوس می باشد تا کف پا را کامل بپوشاند. ۲: چرا از دمپایی المطراش در فصل تابستان بیشتر استقبال می شود؟ زیرا از موادی ساخته شده است که از عرق کردن پا جلوگیری می کند.

    word image 219714 2 - ثروت انبوه خود را با ترفندی نایاب کسب کردم -

    دمپایی آنتی استاتیک

    می توان گفت قیمت دمپایی آنتی باکتریال و خرید و فروش آن ارتباط مستقیم با دوام، کارایی دمپایی آنتی استاتیک دارد. قیمت دمپایی آنتی استاتیک از 70 هزار تومان تا 300 هزار تومان است. در صورت تمایل به خرید دمپایی آنتی استاتیک باید کاربرد آن را نیز در نظر بگیرد. در واقع هر کدام از کاربردهای زیر یک محصول متفاوت نیاز دارد که به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم: صنایع نظامی، صنایع مخابرات و الکترونیک، صنایع نیمه هادی و اپتیک، خودرو سازی، بیمارستان ها و اتاق های عمل و کلیه اتاق های تمیز و غیره. در صورت نیاز به اطلاعت تخصصی کارشناسان ما آماده ارئه خدمات به شما هستند.

    word image 219714 3 - ثروت انبوه خود را با ترفندی نایاب کسب کردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.