پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با این محصول بهترین اتفاق زندگی ام رقم خورد
    30 دی 1401 - 0:40
    شناسه : 219752
    0

    مسیر موفقیت و رسیدن به آن سخت نیست تنها باید کاری مناسب را پیدا کنید تا به سود دلخواه خود که بتواند زندگی شما را تغییر دهد برسید در این راستا ما به شما فعالیت در زمینه نخود را پیشنهاد می دهیم که می تواند بسیار سود افرین باشد برای آشنایی بیشتر با این موضوع تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

    پ
    پ

    نخود سیاه

    نخود سیاه از جمله با ارزش ترین و کمیاب ترین گروه حبوبات محسوب می‌ شود که خواص زیادی را برای سلامت و تقویت بدن انسان دارد ولی بسیاری از افراد از فواید آن بی خبرند نخود سیاه از جمله کمیاب ترین حبوبات موجود در بازار محسوب می ‌شود ولی در کنار این موضوع بهتر است که بدانید خواص متنوع و گوناگونی در این نوع حبوبات وجود دارد.

    زیرا نخود سیاه جزء تنها گیاهانی محسوب می شود که مقادیر بالایی از پروتئین را دارد و از این جهت چون این نوع از حبوبات یک منبع عالی برای پروتئین های ساختاری به حساب می ‌آید در واقع اصلی ترین ویژگی این محصول وجود فیبر های طبیعی در ساختار آن است که از این جهت می توانید به راحتی از آن برای درمان بیماری های گوارشی استفاده کنید.

    word image 219752 1 - با این محصول بهترین اتفاق زندگی ام رقم خورد -

    نخود سفید

    نخود سفید ارقام متنوعی دارد که از لحاظ اندازه با هم مختلف هستند و به طور کلی آن ها را به سه دسته نخود سایز بزرگ متوسط و ریز تقسیم بندی می کنند نخود سفید به شکل بسته بندی شده و همچنین فله به بازار عرضه می شود که نوع بسته بندی را توسط دستگاه سورتینگ مخصوص حبوبات جداسازی کرده اند و از نوع درجه یک می باشد.

    برای خرید نخود سفید در بازار باید به نکات زیادی توجه داشته باشید که در نهایت توانید این محصول را در درجه کیفیت عالی خریداری کنید به شکل ظاهری نخود توجه کنید که عاری از هرگونه لکه و آفت زدگی باشد و همچنین به دانه های نخود هم توجه کنید که به صورت یک اندازه باشند.

    word image 219752 2 - با این محصول بهترین اتفاق زندگی ام رقم خورد -

    نخود سبز پاک کرده

    فواید نخود سبز پاک کرده آن را به یک مکمل ضروری در رژیم غذایی شما تبدیل می کند، آن ها مملو از فیبر غذایی، نشاسته، پروتئین، ویتامین ها و مواد شیمیایی گیاهی مفید هستند نخود سبز پاک کرده یکی از مواد غذایی محبوب ایرانی که علاوه بر طعم خوبی که دارد برای مدیریت دیابت و مشکلات گوارشی عالی عمل می کند در ادامه از قیمت و خواص آن صحبت میکنیم.

    نوعی حبوبات و گیاهی یکساله بالا رونده است که منشا آن آسیای جنوب شرقی است، نخود سبز ماده مهمی است که از نظر تولید حبوبات در رتبه چهارم جهان قرار دارد نخود سبز در چندین غذا مصرف می شود، آن ها را به صورت خام، آب پز، بخارپز مصرف می کنند و یا غلاف آن ها را سرخ می کنند.
    محتوای نشاسته آن ها باعث می شود این دانه های حبوبات کمی شیرین شوند.

    word image 219752 3 - با این محصول بهترین اتفاق زندگی ام رقم خورد -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.