جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با سخت کوشی در کار ثروتمند شدنم محقق شد
    30 دی 1401 - 2:40
    شناسه : 219753
    0

    مدیرانی که از شکست‌ها درس می‌گیرند، شانس خود را برای پیشرفت افزایش می‌دهند. این مدیران ققنوس‌هایی هستند که از خاکستر شکست دوباره متولد می‌شوند؛ همانند من که بعد از زمین خوردن شرکتم تجارتی جدید آغاز کردم و تا به امروز یکی از تاجرین موفق این حوزه هستم.در ادامه قصد دارم شما را با محصولاتم آشنا کنم.

    پ
    پ

    مواد شوینده سافتلن

    مواد شوینده سافتلن، به عنوان یک شرکت ایرانی تولید کننده انواع مواد شوینده، در سال های اخیر جایگاه خاصی در میان مصرف کنندگان پیدا کرده است. یکی از موارد موثر در بالا بودن کیفیت این دسته از محصولات و مواد شوینده، استفاده از ترکیبات ضد حساسیت در آن است به طوری که استفاده از محصولات این برند، حتی برای افراد دارای پوست های حساس نیز امکان پذیر است.

    word image 219753 1 - با سخت کوشی در کار ثروتمند شدنم محقق شد -

    مواد شوینده عمده

    مواد شوینده عمده در واقع محصولاتی هستند که در حجم بالا مانند بیست لیتری و پنجاه لیتری و بسته بندی های بزرگ عرضه می شوند این محصولات، در واقع برای تامین نیاز مراکز عمومی که هر روزه، افراد زیادی در آن رفت و آمد دارند استفاده می شوند. برای مثال در خوابگاه ها عمومی، مراکز درمانی و مراکز آموزشی، نیاز به مواد شوینده در حجم های بالا، به دلیل استفاده افراد از این محصولات، احساس می شود.

    word image 219753 2 - با سخت کوشی در کار ثروتمند شدنم محقق شد -

    مواد شوینده یکتا

    از مشخصه های بارزی که می توان برای مواد شوینده یکتا نام برد، داشتن نماد استاندارد است. قیمت مواد شوینده یکتا در برابر حجمی که هر ماده آن دارد، بسیار زیاد است و همین امر باعث به صرفه بودن آن می شود. از بین بردن لکه های روی لباس همراه با مواد شوینده یکتا، امری است که با ارتباط برقرار کردن با افراد متخصص ما، به خود هدیه خواهید داد.

    word image 219753 3 - با سخت کوشی در کار ثروتمند شدنم محقق شد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.