شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثروت را با فرصت های پنهان شده به دست آوردم
    01 بهمن 1401 - 1:49
    شناسه : 219781
    0

    در زندگی افراد فرصت هایی هست که شاید به چشم نیاید و یا افراد آنها را کوچک شمرده و توجهی به آن نداشته باشند. فرصتی که من از آن استفاده کردم و بسیار هم من را به موفقیت رساند استفاده از محصول شیره انگور برای تجارت و صادرات آن به اقصی نقاط جهان بود و بسیار خوشحالم که در این حرفه وارد شدم.

    پ
    پ

    شیره خرما شیررضا

    مشخصات شیره خرما شیررضا با توجه به نوع خرما رنگ و میزان شیرینی آن تفاوت هایی پیدا می کند.

    این محصول به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود که در روش سنتی و خانگی نیز به دو روش آن را تهیه می کنند.

    در روش اول خرما را درون حوضچه و یا سبدهایی بافته شده از برگ درخت نخل می ریزند که با فشار حجم‌ زیاد خرماها شیره آن خارج می شود که به این محصول شیره خرمای طبیعی گفته می شود.

    در روش دیگر ان را در دیگ های بزرگ‌ جوشانده و شیره آن را به دست می آورند.

    برای دسترسی آسان درون ظروف شیشه ای و پلاستیکی بسته بندی می کنند.

    word image 219781 1 - ثروت را با فرصت های پنهان شده به دست آوردم -

    شیره انگور تاکستان

    در‌ واقع طعم شیره انگور یکی از معیارها جهت تشخیص تفاوت شیره انگور تاکستان از شیره انگور تقلبی می‌ باشد بعبارتی مزه انگور باید حس شود و با کمی مزه کردن شیره انگور و دقت می‌ توان به این مسئله پی‌ برد.

    طعم شیرین شیره انگور در مقایسه با آب انگور بیشتر است زیرا زمانی که آب انگور جوشانده می‌ شود بخش اعظمی از آب آن بخار می‌ شود و درنتیجه غلظت قندها و کربوهیدراتها در آن در واحد وزن افزایش می‌ یابد البته هیچگونه قندی به شیره انگور اضافه نمی‌ شود و تنها به دلیل این که آب کمتری دارد در مقایسه با آب انگور طعم شیرین تری دارد.

    متاسفانه برخی افراد متقلب اقدام به افزودن شکر یا قند به شیره انگور می‌ کنند این امر سلامت شیره انگور را پایین می‌ آورد زیرا به دلیل وجود قند و شکر مصرف آن برای بسیاری از افرادی که دچار بیماریهای قند هستند، ضرر دارد.

    word image 219781 2 - ثروت را با فرصت های پنهان شده به دست آوردم -

    شیره انگور روازاده

    شیره انگور روازاده عاری از ویتامین‌ ث موجود در انگور می‌ باشد اما حاوی سایر مواد آلی و معدنی بوده که قادر است در سلامت سیستمهای مختلف بدن مثمر ثمر باشد.

    یکی از راهکارهای مفید برای دوری از هرگونه شیره تقلبی تهیه آن در منزل می‌ باشد اما برای برخی افراد تهیه آن کمی وقت گیر و پرزحمت است بنابراین اقدام به خرید آن از بازار می‌ کنند برخلاف عسل که تشخیص تقلبی و اصل بودن آن به‌ نسبت راحت تر است.

    این موضوع در مورد شیره انگور کمتر صادق می‌ باشد بطوری که حتی فروشندگانی که اقدام به خرید و فروش شیره انگور می‌کنند ممکن است گاه در مورد اینکه شیره انگور از کیفیت بالا برخوردار است یا تقلبی می‌ باشد.

    word image 219781 3 - ثروت را با فرصت های پنهان شده به دست آوردم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.