چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسیر خارق العاده تلاش و پشتکارم به ثروتمندی ختم شد
    01 بهمن 1401 - 6:51
    شناسه : 219792
    0

    اگر می خواهید پله های موفقیت و ثروتمند شدن را به آسانی پشت سر بگذارید کافیست با برنامه ریزی و پشتکاری عظیم دست به عمل بزنید. من هم مانند شما روزی تصمیم گرفتم تجارتم را با پشتکاری عظیم و بزرگ آغاز کنم و حالا یکی از تاجرین موفق حوزه حبوبات می باشم. در ادامه با من همراه باشید.

    پ
    پ

    نخود عمده

    نخود عمده دارای مواد مغذی، املاح و انواع ویتامین می باشد، این عضو از خانواده حبوبات سرشار فیبر، اسید های آمینه، کلسیم، آهن، سلنیوم و نشاسته است که در واقع با این مواد، نوعی دارو نیز محسوب می شود. در کشورعزیزمان در استان های کرمانشاه، لرستان، همدان، آذربایجان غربی و شهر بوکان عمده، گیاه نخود کاشت و برداشت می شود، این گیاه دارای چندین مدل برای کاشت است که در ویژگی های ظاهری متفاوت هستند.

    word image 219792 1 - مسیر خارق العاده تلاش و پشتکارم به ثروتمندی ختم شد -

    نخود عادل

    از آنجایی که نخود عادل جز حبوبات بسیار پرفروش و پر طرفدار است؛ خرید آن هم همواره به صورت فله انجام می ‌شود. خود عادل جزو پربازده ترین رقم ها شناخته شده و صادرات بسیار گسترده ای را به خود اختصاص داده است. بازه قیمتی نخود عادل از ۴۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان می باشد. این محصول جز ارقام صادراتی هم محسوب شده که مقاومت بالایی در برابر بیماری‌ های قارچی و آفات دارد.

    word image 219792 2 - مسیر خارق العاده تلاش و پشتکارم به ثروتمندی ختم شد -

    نخود علوفه ای

    نخود علوفه ای یک گیاه بسیار پر مصرف می باشد. گیاه این نخود می ‌تواند از ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر رشد نماید و این میزان رشد به شرایط آب دهی آن بستگی دارد. می توان از این محصول برای تولید کود سبز که بسیار مفید و موثر است استفاده نمود. معمولا مصرف نخود علوفه ای به دو شکل دانه ای و علوفه می باشد. برداشت سالانه یکی از عواملی است که بر قیمت نخود علوفه ای تاثیر می گذارد هر چقد برداشت سال بیشتر باشد قیمت آن کاهش می یابد.

    word image 219792 3 - مسیر خارق العاده تلاش و پشتکارم به ثروتمندی ختم شد -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.