×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

در طی چندین سال اخیر، آموزش های مجازی و جلسات آنلاین از رونق خاصی برخوردار شده اند. به طوریکه هم اکنون حتی در کشور ما نیز  در مدارس ابتدایی به سراغ آموزش مجازی می روند. لذا کارینوتک به عنوان مرکزارایه دهنده نرم افزارهای برگزارکننده جلسات و سمینارهای آنلاین مانند ادوب کانکت سعی دارد کمک کند این جلسات به صورت کاملا حرفه ای برگزار گردند.

چطور جلسه آنلاین برگزار کنیم؟

اکنون که می توان در سراسر دنیا با کمک جلسات آنلاین میزبان افراد زیادی بود، باید از این موقعیت جهت کاهش هزینه های متعددی چون زمان به خوبی استفاده نمود. به همین دلیل توصیه می گردد جهت برگزاری چنین جلساتی، نکاتی را مدنظر قرار داد. لذا توصیه می گردد قبل از برگزاری جلسه آنلاین امکانات آن را فراهم نمود. در همین راستا می توان به نرم افزار و فضای مناسب اشاره کرد. با سایر خدمات ما آشنا شوید طراحی سایت اقساطی

word image 219890 1 - تکنیک های کلیدی برگزاری جلسات آنلاین -

راهنمای برگزاری جلسات آنلاین

راهنمای برگزاری جلسات در کنار بستری که در اختیار مشتریان خود قرار میدهد، راهنمایی لازم را نیز ارائه می دهد. زیرا کاربرانی که میخواهند از جلسات آنلاین استفاده نمایند، نیاز به راهنمایی دارند. این راهنما قدم به قدم به کاربران آموزش میدهد چگونه جلسات را برگذار نمایند. البته ما با دو گروه کاربران روبرو هستیم؛ دسته اول خود برگزار کننده این جلسات هستند، آنان مجری بوده و باید با امکانات تخصصی پلتفرم برای برگزاری جلسات آشنا باشند. آنان باید بتواند از نرم افزار استفاده نموده و تنظیمات لازم را اعمال کنند. آنان با بخش های مختلفی مانند ثبت نام کاربران و مدیریت ایشان، فروش فیلم های سمینارها و… نیز آشنا می شوند. حتی یاد میگیرند چگونه از اتاق جلسات برای افزایش بهره وری مشارکت کننده ها استفاده نمایند.

از سوی دیگر کاربرانی هستند که شرکت کنندگان سمینارها و جلسات می باشند. آنها با اجازه مجری به میکروفون و دوربین دسترسی خواهند داشت، تایپ خواهند نمود و حتی میخواهند از جلسات ضبط شده استفاده نمایند؛ بنابراین راهنمایی های لازم انجام میگیرد و مطالب لازم به این کاربران نیز اطلاع رسانی می شود.

word image 219890 2 - تکنیک های کلیدی برگزاری جلسات آنلاین -

 

کارینوتک می خواهد کمک کند بتوان دوره های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار نمود.برای آشنایی با سایر خدمات ما از جمله سٔوی سایت کلیک کنید.

تعیین هدف جلسه

مدارس، دانشگاه ها، مراکز آموزشی، ادارات و شرکت ها و…   همگی اکنون مشتری ما هستند. آنان به خوبی متوجه شده اند تا چه اندازه دوره ها و سمینارها و جلسات آنلاین میتوانند یک تحول بزرگ در آموزش و برگزاری جلسات باشند. به طور مثال مدیر یک مجموعه در کشور دیگری است؛ اما روزانه با کارمندان خود جلساتی را برگزار میکند که آنلاین هستند. او میتواند تمامی خواسته های خود را در طی این جلسات، به کارمندان خود منتقل نماید. جلسات ضبط می شوند و در اختیار کارمندان قرار می گیرند.

مدیر در ادامه می تواند در طی این جلسات، گزارشات لازم را از پیشبرد کار دریافت کند. اساتید برای دانشجویان خود کلاس برگزار می کنند، آموزش میدهند، بحث می کنند و حتی از آنها آزمون میگیرند.  آموزشگاه با حداقل هزینه میتواند دوره برگزار کند؛ زیرا می تواند تعداد زیادی دانش آموز داشته باشد. لذا تنها کافی است مجری بتواند از امکانات به خوبی استفاده نماید.

البته برای استفاده از امکانات ابتدا باید هدف جلسه مشخص گردد؛ زیرا بر طبق آن باید فیلم و عکس لازم تهیه شود و زمان لازم تعیین گردد. اگر قرار است دوره آموزشی برگزار گردد یا نکاتی آموزش داده شود، باید بر طبق مدت دوره، تنظیماتی انجام شود و امکاناتی مانند مدیریت دانش آموزان، مورد توجه قرار گیرد. حتی امکان ضبط دوره باید فراهم باشد. اگر قرار است مشارکت کنندگان در جلسه واکنش نشان دهند، تنظیمات لازم باید اعمال گردد. به همین دلیل باید هدف را در گام اول تعیین نمود.  

ابزار های مورد نیاز برای جلسه آنلاین

برای برگزاری جلسات آنلاین هم مجری و هم کاربران نیاز به ابزاری دارند که صدا و تصویر را منتقل نماید. این اولین ابزار برای برگزاری یک دوره و یا سمینار به صورت آنلاین است. در حال حاضر تلفن های همراه، تبلت ها، لپتاپ و کامپیوتر ها به خوبی بستر لازم را برای انتقال تصویر و صدا هم در اختیار مجریان و هم کاربران قرار می دهند.

در گام دوم نیاز به بستری است که بتوان در آن جلسه را برگزار کرد؛ باید موسسه ای که امکانات نرم افزاری لازم را برای مجریان فراهم می کند، بستر بسیار امن با کارایی بالایی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.سایر خدمات ما عکاسی از محصول در کارینوتک

word image 219890 3 - تکنیک های کلیدی برگزاری جلسات آنلاین -

 

نرم افزارهای برگزاری جلسات آنلاین

کارینوتک با کمک پلتفرم هایی که امکان آموزش آنلاین را فراهم می کند، شرایطی را برای کاربران مختلف فراهم نموده که جلسات و دوره های مختلف آنلاین را بتواند برگزار کنند. در همین راستا این مجموعه از پلتفرم های تخصصی مانند ادوب کانکت و همچنین کارینومیت برای برگزاری این جلسات استفاده می کند. برنامه های قدرتمندی که منو  نسخه فارسی آنها توسط کارینومیت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 

نتیجه گیری

بنابراین وقتی مجموعه ای تصمیم میگیرد آموزش های خود را به صورت آنلاین برگزار نماید، باید امکاناتی مانند پلتفرم را تهیه کند. باید قبول کرد اگر چنین بستری را فراهم نکنید نمی توانید جلسه را برگزار کنید. کارینوتک نرم افزار مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا بتوانند جلسات را بدون قطعی و با کیفیت بالا برگزار نمایند. البته کاربران باید در کنار تهیه نرم افزار برای برگزاری جلسه، فضای لازم و امکاناتی مانند تبلت را نیز تهیه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.