چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی ۵ وبلاگ بی‌نظیر آموزش آیلتس
    01 بهمن 1401 - 3:09
    شناسه : 219901
    0

    وقتی صحبت از موفقیت در آزمون آیلتس می‌شود، احتمالا مطالعه کتاب‌های قطور و معتبر، نخستین راهی است که به ذهن داوطلبان خطور می‌کند. این در حالی است که با به‌روزشدن روش‌های یادگیری و روی کار آمدن ابزارهای کمک آموزشی جدید، راهکارهای ساده‌تری نیز برای آموزش آیلتس به وجود آمده است.

    پ
    پ

    خوشبختانه این راهکارها، جذاب‌تر از روش‌های قدیمی هستند و انگیزه و نشاط شما را در طول مسیر آموزش آیلتس حفظ می‌کنند. مطالعه وبلاگ‌های معتبر، یکی از این راهکارها است. حتی در مسیر رفت و آمد روزانه هم می‌توانید از مطالب موجود در وبلاگ‌ها بهره ببرید و با سایر زبان‌آموزان تبادل نظر کنید.

    با این حال، احتمالا با بهترین وبلاگ‌های آموزش آیلتس آشنا نباشید. از این رو، این مطلب را به معرفی ۵ وبلاگ بی‌نظیر آیلتس اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید!

    وبلاگ آموزش آیلتس IELTS Simon

    وبلاگ IELTS Simon توسط یکی از ممتحنین آزمون آیلتس مدیریت می‌شود. بنابراین، اطلاعات موجود در آن کاملا معتبر و قابل اعتماد است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این وبلاگ، انتشار منظم پست‌های آموزشی است. علاوه بر این، تمام پست‌های آیلتس سیمون، کوتاه و قابل درک هستند.

    آموزش آزمون آیلتس

    نکته دیگر این است که اگر به جای شرکت در یک دوره فشرده آیلتس، روش خودخوان (Self Study) را انتخاب کرده‌اید، آیلتس سیمون برای شما بسیار مناسب و پرکاربرد خواهد بود. چراکه انتشار تمارین نیز در برنامه کار این وبلاگ قرار دارد.

    وبلاگ آموزش آیلتس IELTS Buddy

    بررسی نمونه سوالات آیلتس و پاسخ آن‌ها، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در برنامه مطالعاتی آموزش آیلتس، لحاظ شود. با این حال، دسترسی به نمونه سوالات آیلتس، کار ساده‌ای نیست.

    خوشبختانه وبلاگ IELTS Buddy نمونه سوالات بخش‌های مختلف آزمون آیلتس را جمع‌آوری کرده و در دسترس شما قرار می‌دهد. حتما این سوالات را بررسی کنید و پاسخ دهید. سپس پاسخ‌‌هایتان را با پاسخ‌های صحیح مقایسه کنید.

    وبلاگ آموزش آیلتس DC IELTS

    به‌جرات می‌توانیم DC IELTS را به عنوان عمیق‌ترین و کاربردی‌ترین وبلاگ آموزش آیلتس معرفی کنیم. هر یک از پست‌های این وبلاگ، یکی از مباحث آیلتس را به طور جامع و کامل پوشش می‌دهند و داوطلبان را برای روز آزمون آماده می‌کنند.

    پست‌های این وبلاگ، به آموزش گرامر و واژگان اختصاص دارد و مطالب مفیدی را نیز در اختیار مدرسین آیلتس قرار می‌دهد.

    وبلاگ آموزش آیلتس IELTS Liz

    اگر ویدیو، ابزار کمک آموزشی موردعلاقه شماست، حتما سری به وبلاگ IELTS Liz بزنید. این وبلاگ، رایج‌ترین مشکلات و سوالات آیلتس را در قالب ویدیوهای آموزشی بررسی می‌کند و لحنی صمیمانه و دوست‌داشتنی دارد.

    وبلاگ آموزش آیلتس IELTS Advantage

    IELTS Advantage بخش‌های مختلفی دارد؛ از جمله راهنمای آمادگی آیلتس، تسک ۱ و ۲ رایتینگ آیلتس، ریدینگ آیلتس، اسپیکینگ آیلتس، واژگان، لیسنینگ آیلتس، نکات آیلتس، تمارین آیلتس و تصحیح رایتینگ آیلتس.

    بنابراین، مطالعه این وبلاگ، می‌تواند تمام مباحث و سرفصل‌های آیلتس را پوشش دهد و موفقیت شما را تضمین می‌کند.

    دبستان ترجمیک؛ معتبرترین مرکز آموزش آیلتس در کشور

    تا اینجا با ۵ مورد از بهترین و حرفه‌ای‌ترین وبلاگ‌های آموزش آیلتس آشنا شدیم. با این حال شرکت در یک دوره فشرده آیلتس، عامل مهم دیگری است که موفقیت شما را تضمین می‌کند. بنابراین، اگر روش‌های خودآموز را ترجیح می‌دهید، بهتر است بدانید که استفاده از تجربیات و نکات یک استاد حرفه‌ای معجزه می‌کند!

    حال اگر در انتخاب کلاس و دوره مناسب دچار سردرگمی شده‌اید، ما دوره‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بخش نگاه مختصری به ویژگی‌ها و شرایط برگزاری این دوره‌ها می‌اندازیم.

    دوره‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک به صورت آنلاین برگزار می‌شود

    اکثر داوطلبان آزمون آیلتس، دانش‌آموز و دانشجو هستند یا مشغول پشت سر گذاشتن مراحل مهاجرت می‌باشند. از این رو، نداشتن وقت کافی، اصلی‌ترین چالش، داوطلبان آیلتس است.

    شرکت در کلاس آنلاین آیلتس، بهترین راه مقابله با این چالش است و تا حد زیادی در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کند. به همین دلیل، تمامی کلاس‌های آموزش آیلتس دبستان ترجمیک به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

    آمادگی آزمون آیلتس (IELTS)

    این کلاس‌ها، در سامانه اسکای روم برگزار می‌شوند. سرورهای این سامانه، در داخل ایران قرار دارند و از این جهت، تحت تاثیر فیلترینگ قرار نمی‌گیرند. بنابراین هیچ نگرانی از بابت اختلال در نحوه برگزاری کلاس‌ها باقی نخواهد ماند.

    نکته دیگر این است که تمامی جلسات کلاس‌ها، توسط تیم پیشتیبانی ترجمیک، ضبط شده و در اختیار شما قرار می‌گیرند. پس اگر یکی از جلسات را از دست دادید، به فیلم ضبط‌شده آن دسترسی خواهید داشت.

    دبستان ترجمیک، آزمون تعیین سطح آیلتس آنلاین دارد!

    کلاس‌های آیلتس دبستان ترجمیک، در سه سطح basic Ielts، Pre Ielts و Ielts برگزار می‌شود. این سطح‌بندی، به هدف خدمت‌رسانی به همه زبان‌آموزان انجام شده است. با این حال، ممکن است ندانید در کدام سطح قرار دارید. در این صورت، به یک آزمون تعیین سطح استاندارد نیاز دارید.

    آزمون تعیین سطح آیلتس دبستان ترجمیک، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. کارشناسان این مجموعه، نتیجه آزمون شما را بررسی می‌کنند و برای راهنمایی بیشتر با شما تماس می‌گیرند. برای شرکت در آزمون تعیین سطح آیلتس کلیک کنید.

    لازم به ذکر است که در صورت تمایل، می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی نیز در آزمون تعیین سطح شرکت کنید. کافیست از قبل با کارشناسان این مجموعه هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

    دبستان ترجمیک وبینارهای آموزشی رایگان برگزار می‌کند!

    اکثر اساتید دبستان ترجمیک، پیش از شروع کلاس‌ها، وبینار رایگان برگزار می‌کنند. از جمله این وبینارها می‌توان به وبینار نقشه راه موفقیت در آیلتس، وبینار صفر تا صد آیلتس و … اشاره کرد. با مشارکت در این وبینارها، علاوه بر یادگیری مطالب مفید و کاربردی، با نحوه تدریس اساتید آشنا خواهید شد. کافیست هر چند وقت یک بار، سری به سایت این مجموعه بزنید یا با شماره ۰۲۱۶۷۲۳۵۰۰۰ در تماس باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.