×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

لوله پلی اتیلن شرکت مهرآوند در کیفیت اروپایی تولید شده و مورد استفاده در سیستم آبرسانی، گازرسانی، غلاف کابل مخابراتی، انتقال آب و… در ایران و کشاورهای همسایه می باشد. لوله های پلی اتیلن و نوار تیپ کشاورزی از قطعات ریز پلیمری پتروشیمی ساخته میشود. کم شدن آبهای زیرزمینی و مزایای بسیار زیاد این لوله پلی اتیلن باعث شده تا روز به روز استقبال از این لوله ها بیشتر شود. که در ادامه مقاله کامل درباره آن توضیح میدهیم و شما را به خواندن این مقاله زیبا دعوت می کنیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله پلی اتیلن به لوله های گفته میشود که از قطعات ریز پلیمری پتروشیمی به نام گرانول ساخته میشوند، با جنس بسیار محکم و انعطاف پذیر بالای برای کاربردهای انتقال آبرسانی و گازرسانی مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است: سایت های قابل اعتمادی همچون دیجی‌کالا، ورزش سه، فرادرس، مهرآوند، دیوار، آپارات، چطور و سایت نمناک مرجع بسیار عالی برای خرید و یادگیری هستند تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید

آشنایی با لوله های پلی اتیلن

طی مشکلاتی همچون خوردگی، ترکیدگی، عدم انعطاف و… که لوله های فلزی و بتنی داشتند متخصصان به این فکر افتادند تا جایگزینی برای این لوله ها پیدا کنند، که لوله های پلی اتیلن کشف و تولید شداند.

این لوله ها از گرانول تولید می شوند، گرانول به دانه های ریزی که به عنوان مواد اولیه در صنعت ساخت و تولید استفاده می شود می گویند. گرانول ها به دو صورت سیاه و سفید در دسترس تولید کنندگان قرار می گیرند، که با استفاده از دستگاهای خاص تبدیل به لوله پلی اتیلن میشوند.

گرید های لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در دو گرید PE100 و PE80 دسته بندی میشوند، لوله های PE80 با قطر بیشتر نسبت به PE100 تولید میشوند چون این لوله ها وزن بیشتری را بر روی خودشان می توانند تحمل کنند، برای مثال اگر لوله را برای مکانی می خواهید که ماشین سنگین یا تراکتور رد میشوند باید از این لوله ها استفاده کنید. این در صورتی است که PE100 قطر کمتری دارد، به این نکته توجه داشته باشید که این لوله های PE100 و PE80 می توانند فشار یکسانی داشته باشند اما قیمت متفاوتی. که این اختلاف قیمت به دلیل قطر زیاد داشتن لوله است.

نوار تیپ آبیاری نیز یکی از محصولاتی است که از گرانول تولید میشوند، کاربرد اصلی این لوله ها آبیاری قطره ای است، در واقع با استفاده از لوله های لی فلت یا لوله پلی اتیلن آب بر سر زمین ها هدایت میشود و از طریق نوار تیپ آبیاری میشوند.

مزایای این لوله چیست؟

سبک بودن نسبت به لوله های فلزی و بتونی

مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه

قابلیت اتصال ساده

حمل آسان

مقاومت در برابر خوردگی

انعطاف پذیری بالا

طول عمر زیاد

نصب و نگهداری کم هزینه

مقاوم در برابر انتشار ترک

مقاوم در برابر مواد شیمیایی

مقاوم در برابر سایش

سازگاری با محیط زیست و قابل بازیافت

عمر لوله های پلی اتیلن چند سال است؟

عمر لوله های پلی اتیلن به عوامل متفاوتی بستگی دارد، اما معمولا حدود ۵۰ سال این لوله ها عمر می کنن که در مقایسه با دیگر لوله ها حدود ۲ تا ۳ برابر عمر میکنن. گفتنی است شرکت مهرآوند لوله ها را بیمه ۱۰ ساله می کند، یعنی اگر هر مشکلی در لوله تا ۱۰ سال به وجود آمد بیمه تمام غرامت و میزان ضرر شما را پرداخت می کند.

آیا قیمت لوله پلی اتیلن شاخه ای با رول شده متفاوت است؟

خیر، تمامی لوله ها یک قیمت است، فقط مقدار کیلو لوله باعث میشود که لوله گرانتر یا ارزانتر شود.

قیمت لوله پلی اتیلن چقدر است؟

قیمت لوله پلی اتیلن بسته به نوع مواد، گرید لوله، وزن لوله، بسیار متفاوت است، به همین دلیل توصیه میشود قیمت لوله پلی اتیلن را از مشاوران ما بگیرید، در کنار قیمت یک مشاوره رایگان نیز می توانید بگیرید. تا بهترین خرید را داشته باشید.

شماره تماس های ما : ۰۵۱۳۲۲۲۱۹۸۴ — ۰۵۱۳۲۲۲۱۸۸۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.