شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پله های ثروت را این گونه پیمودم
    02 بهمن 1401 - 1:02
    شناسه : 220007
    0

    روزی از خودم می پرسیدم مسیر طلایی ثروت کجاست، اکنون که از طریق تجارت به این ثروت رسیده ام مسیر را بسیار ساده و روشن می بینم. محصولاتی درجه یک انتخاب کنید و شروع به رفع نیاز مردم کنید، در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

    پ
    پ

    پله برقی بهران

    همان طور که می دانید پله برقی بهران یکی از محصولاتی است که می تواند عبور و مرور را برای عموم در پل های هوایی و سایر اماکن کاملاً آسان سازد.

    اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، متوجه می‌ شویم که برای برخی از افراد، استفاده از پل های هوایی با پله های ثابت، چقدر سخت و مشکل بوده است.

    در واقع افرادی که کهولت سن دارند، با چنین مسئله ای مواجه شده اند که استفاده از پل های هوایی با پله های ثابت برایشان کاری سخت بوده است.

    با رشد علم و تکنولوژی، بسیاری از برندها توانستند در این عرصه موفقیتی را کسب کنند و پله برقی را روانه بازار فروش کنند که در این بین، پله برقی بهران از جمله محصولاتی بود که در این عرصه توانست خوش بدرخشد.

    استفاده از یک سیستم کاملا درست و همچنین طراحی های دقیق باعث شد تا برند مهران پله های برقی خودش را نسبت به رقیبان دیگر در بازار این محصول، به خوبی معرفی کند.

    word image 220007 1 - پله های ثروت را این گونه پیمودم -

    پله برقی چینی

    پله برقی چینی در نهایت کیفیت تولید می گردد و بنابراین گزینه ای مناسب برای استفاده در مکان های عمومی مختلف می باشند.

    پله برقی چینی همانطور که از اسمش پیداست توسط کشور چین تولید شده است که دائما در حرکت بوده و به راحتی قابل استفاده می باشند.

    در تولید این پله ها از مواد اصلی و درجه یک استفاده شده است و به همین دلیل می توان گفت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

    استفاده از آن ها امروزه رواج زیادی پیدا کرده است تا جایی که جایگزین بسیار مناسبی برای آسانسورها و دیگر می باشد، زیرا علاوه بر نصب راحت، هزینه کم تری نیز دارند.

    به طور کلی، پله برقی برای حمل و انتقال دادن افراد به کار گرفته می شود که البته در مسافت های کوتاه و برای بالا بردن در طبقات مختلف کاربرد دارند.

    C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-19T164153.020.jpg

    پله برقی فروشگاهی

    پله برقی فروشگاهی معمولا در فروشگاه ها و اماکن تجاری بزرگ نصب می شود تا رفت و آمد افراد را آسان تر کند.

    در فروشگاه های بزرگ به منظور سهولت در رفت و آمدن افراد امروزه از پله برقی فروشگاهی استفاده می شود که می توان آن ها را در نمونه های مختلف دستنه بندی کرد.

    این پله ها جایگزین آسانسور، راه پله و پیاده روی متحرک است و با کارایی عالی که دارد مورد توجه زیادی قرار می گیرد.

    یک المان مهم و کارا برای جا به جایی از یک طبقه به طبقه دیگر اگر بخواهیم بیان کنیم پله برقی فروشگاهی گزینه مناسبی برای معرفی می باشد.

    در مراکز خرید، ترانزیت، مجتمع های تجاری، اماکن عمومی از این پله ها استفاده می شود که این امر بر میزان تقاضا در بازار می افزاید.

    C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-19T164112.787.jpg

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.