جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی انواع گوناگون سررسید بر حسب المان های متعدد
    02 بهمن 1401 - 14:55
    شناسه : 220143
    0

    یکی از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر که به عرضه انواع لوازم اداری از قبیل، سررسید، تقویم، خودکار، جاکارتی و .. می‌پردازد، ویرا مارکت است. شما برای خرید انواع گوناگون سررسید می‌توانید به این سایت فروش معتبر مراجعه کنید و از محصولات با کیفیتی بهره مند شوید.

    پ
    پ

    word image 220143 1 - معرفی انواع گوناگون سررسید بر حسب المان های متعدد -

    از قدیم الایام شنیده‌اید که می‌گویند زمان طلاست. با در نظر گرفتن این مثل می‌توان جمله‌ دیگری نیز بیان کرد که هر چیزی که سبب حفظ و برنامه‌ریزی زمان شود، نیز قطعاً ارزشمند خواهد بود. پس تمام وسایلی که به واسطه آن‌ها انسان ترغیب می‌شود از برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بهره ببرد، قطعاً گران‌بها هستند. یکی از این وسایل انواع گوناگون سررسید است. سررسید همان‌ طور که می‌دانید یک دفترچه با قابلیت‌های بیان تاریخ و روزهای یک ماه به‌ همراه مناسبت بوده که بخشی از آن به یادداشت رویدادهای روزانه مختص شده است.

    توجه داشته باشید هدف از بیان سررسید در انواع مختلف تغییر ماهیت آن ها نیست. چون تمامی سررسیدها بنابر زمان‌بندی مختلف به ارائه‌ی روزهای ماه و سال پرداخته و از مناسبت‌های مختلف تاریخی و مذهبی خبر می‌دهند. تنها المان‌هایی که سبب می‌شود از عبارت انواع مختلف سررسید استفاده کنیم، تفاوت آن ها از نظر جنس، اندازه و طرح است. برای انتخاب سر رسیدهای مختلف گزینه‌ های بسیاری پیش روی افراد است. اما آن‌ها باید در ابتدا توجه داشته باشند که انواع سالنامه را از مراکز فروش و سایت‌های معتبر و با قیمت مناسب خریداری کنند.

    یکی از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر که به عرضه انواع لوازم اداری از قبیل، سررسید، تقویم، خودکار، جاکارتی و .. می‌پردازد، ویرا مارکت است. شما برای خرید انواع گوناگون سررسید می‌توانید به این سایت فروش معتبر مراجعه کنید و از محصولات با کیفیتی بهره مند شوید.

    انواع گوناگون سررسید بر حسب صحافی

    لازم است یک نکته جالب را برای شما بیان کنیم که انواع گوناگون سررسید دارای یک سری شباهت‌ها و قابلیت‌های مشترک نیز در مجموعه خصوصیات ظاهری هستند. اما تفاوت‌ های آن‌ها نیز به ظاهر و شکل‌وشمایل آن‌ها برمی‌گردد. یکی از عواملی که سبب می‌شود در انواع سررسید تفاوت ایجاد شود صحافی آن هاست. از نظر صحافی سالنامه‌ها به ۳ دسته کلی طبقه‌بندی شده که هر یک ویژگی‌های مختص به خود را دارند. در این قسمت این ۳ نوع سررسید را به شما معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را بیان می‌کنیم.

    صحافی کلاسوری

    همان‌طور که از اسم آن متوجه می‌شوید شبیه کلاسور بوده و برگه‌های پانچ شده در گیر های قرار گرفته در وسط جلد جای می‌گیرند. در واقع این نوع سررسید این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند به تعداد دلخواه لت به سالنامه اضافه کنند.

    صحافی دوخت

    رایج ترین و متداول‌ترین صحافی مورد نظر برای سررسید، صحافی دوخت بود هکه قیمت آن نیز مناسب است. اگر بخواهیم به خصوصیات ظاهری آن اشاره کنیم، باید بگوییم: در این مدل برگه‌ها از وسط تا شده و به واسطه دوخت به جلد سررسید متصل شده‌ است.

    صحافی فنر دوبل و فنری

    از نظر قیمت این نوع صحافی در سررسید در مقایسه با ۲ نوع دیگر گران‌تر بوده و کمی منحصر به‌ فردتر است. در این نوع سررسید رول های فنری از صفحات پانچ رد شده و ظاهری شیک تر و مرتب تر به سالنامه می بخشد.

    معرفی سررسید های مختلف در ابعاد متفاوت

    بعد از زمان‌ بندی مورد توجه‌ ترین المانی که به‌ خوبی سبب طبقه‌بندی انواع گوناگون سررسید سالنامه می‌شود، ابعاد و اندازه آن‌هاست. برای همین ۱ سری افراد با در نظر گرفتن اندازه و طبق یک سری اصول و حساب و کتاب برای اندازه‌های گوناگون سالنامه اسم هایی را بکار گرفته‌اند که در این قسمت چند مورد از آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

    سررسید وزیری

    از متداول‌ترین اندازه های سررسید که با سلیقه اکثر مخاطبان هماهنگی دارد، سررسید وزیری است. اندازه این سررسید به‌طور تقریبی ۱۷ در ۲۴ سانتی‌متر بوده و علاوه‌بر اندازه‌ی مناسب کارایی و کاربرد فراوانی دارد. در نتیجه افراد می‌توانند خودشان از آن استفاده کرده یا بر حسب ظاهر زیبا به‌ عنوان  هدیه تبلیغاتی از آن بهره ببرند.

    سررسید رقعی

    این سررسید مربع‌ شکل بوده و همین ویژگی باعث می‌شود از سوی افراد زیادی مورد انتخاب قرار بگیرد. با با توجه به وزن سنگین حمل کردن سررسید دشوار بوده و قیمت بیشتری را متحمل می‌ شود.

    کلام آخر

    در این محتوا به معرفی انواع گوناگون سررسید اختصاصی پرداختیم و ویژگی هر یک را تا جای ممکن برای شما عزیزان بیان کردیم. برای خریداری هر یک از سالنامه‌ های نام‌ برده شده کافی است، وارد سایت ویرا مارکت شده و پس‌ از انتخاب محصول با خیال راحت ثبت سفارش را انجام دهید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.