جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وکیل حقوقی
    02 بهمن 1401 - 15:03
    شناسه : 220153
    1

    توسعه جوامع، تخصصی شدن کارها و پیچیدگی‌ زندگی در جامعه امروزی، نیاز به آشنایی با موضوعات حقوقی و پیگیری تخصصی امور حقوقی توسط وکیل حقوقی متخصص و کارشناسان حقوقی را دوچندان نموده است.

    پ
    پ

    وکیل حقوقی

    امروزه وجود افرادی که به مسائل قانونی و قضایی کشور آگاه بوده و پشتیبان مردم در امور حقوقی و پرونده‌های قضایی در محاکم دادگستری باشند بیش از گذشته مورد توجه قرار می‌گیرد چراکه پیچیدگی و گستردگی مقررات حقوقی موجب گشته تا اشخاص برای امور حقوقی و وکالتی خود از تجربه و تخصص وکیل حقوقی استفاده نمایند.

    وکیل حقوقی کیست؟

    توسعه جوامع، تخصصی شدن کارها و پیچیدگی‌ زندگی در جامعه امروزی، نیاز به آشنایی با موضوعات حقوقی و پیگیری تخصصی امور حقوقی توسط وکیل حقوقی متخصص و کارشناسان حقوقی را دوچندان نموده است.

    D:\morsali\zaafari\طرح های گرافیکی\بروشور\نسخه 1\صفحه 1.jpeg افراد با تحصیل در مقطع کارشناسی حقوق در یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، به تخصص لازم در امور حقوقی و آگاهی از قوانین و مقررات جاریه کشور نائل می‌گردند. وکیل اسلامشهر می‌گوید سپس با شرکت در آزمون وکالت و اخذ پروانه کارآموزی وکالت از کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلای قوه قضاییه به عنوان کارآموز وکالت تحت نظر وکیل سرپرست آموزش‌های عملی لازم که شامل آشنایی با رویه قضایی، مطالعه پرونده حقوقی، برسی آراء قضایی و انجام تکالیف کارآموزی می‌باشد را سپری می‌نماید. وکیل حقوقی ادامه می‌دهد بعد از اتمام پروسه کارآموزی وکالت و قبولی در آزمون اختبار ، شخص به عنوان وکیل پایه یک دادگستری یا به تعبیر دیگر وکیل حقوقی در یکی از تخصص‌های حقوقی مشغول به فعالیت می‌شود.

    انواع وکیل حقوقی

    حتما تا به حال شنیده‌اید که در امور حقوقی خود از وکیل حقوقی متخصص مشاوره دریافت نمایید و برایتان این سوال مطرح شود که وکیل حقوقی متخصص چه کسی می‌باشد؟

    به فردی که از قوانین و مقررات جاریه کشور اطلاع و آگاهی داشته باشد و طی مراحل پیش گفته دانش حقوقی لازم را فراگرفته، وکیل حقوقی گفته می‌شود. وکیل شهریار اشاره می‌کند در حقیقت به شخصی که در یک یا چند زمینه حقوقی خاص مانند خانواده ، تجارت ، ثبتی ، کیفری و.. از تخصص و تجربه بالایی برخوردار باشد، وکیل حقوقی متخصص می‌گویند. وکیل حقوقی بیان می‌کند در ادامه مطلب به برخی از تخصص‌های حقوقی که یک وکیل حقوقی در آن به فعالیت می‌پردازد اشاره می‌کنیم:

    وکیل حقوقی ملکی

    فعالیت در زمینه دعاوی مرتبط به املاک نیازمند تخصص در این حوزه می‌باشد. وکیل حقوقی ملکی کسی است که به مسائل و مقررات ملکی آشنایی داشته باشد و با تدقیق در پرونده‌های متعدد در زمینه دعاوی ملکی به تجربه و تخصص لازم دست یافته باشد. وکیل حقوقی از یک موسسه حقوقی معتبر می‌گوید معمولا بعد از خرید و یا انتقال ملک، یا در زمان خرید و بررسی سند ملک موضوع معامله، اختلافاتی میان خریدار و فروشنده پیش می‌آید که گاها موجب طرح دعاوی حقوقی ملکی علیه یکدیگر می‌شود. بهترین وکیل شهریار ادامه می‌دهد به همین علت کمک گرفتن از وکیل حقوقی ملکی و متخصصان در یک موسسه حقوقی معتبر پیش از هر اقدام حقوقی پیشنهاد می‌شود.

    وکیل حقوقی ثبتی

    یکی از انواع دعاوی حقوقی که حجم زیادی از پرونده‌های قضایی محاکم دادگستری را تشکیل داده است؛ دعاوی ثبتی می‌باشد. در واقع وکیل حقوقی ثبتی با کسب تخصص در حقوق ثبت اسناد و املاک به دانش کافی در این حوزه دست می‌یابد. وکیل حقوقی ملکی بیان می‌کند در موارد متعددی پرونده‌های ثبتی به علت‌های گوناگون که ناشی از سهل انگاری و شتاب زدگی مالک به قصد خرید و فروش ملک می‌باشد، را به وجود می‌آید و مشکلات و خسارت‌های زیادی برای طرفین مرتبط با ملک مربوطه حاصل می‌گردد. وکیل شهریار ادامه می‌دهد بدین ترتیب همواره توصیه می‌شود تا پیش از اقدامات ثبتی خود از وکیل حقوقی ثبتی در موسسه حقوقی زعفری رحقی مشاوره حقوقی تخصصی دریافت نمایید.

    وکیل حقوقی خانواده

    وکیل حقوقی خانواده به وکلایی گفته می‌شود که به نحو تخصصی و حرفه‌ ای معمولا در دعاوی خانوادگی همچون طلاق ، نفقه ، مهریه و حضانت وکالت می‌کنند. وکیل حقوقی طلاق دماوند می‌گوید در حقیقت وکیل حقوقی خانواده برای اجرای عدالت، دفاع از حقوق موکل خود و پیروزی، با صداقت و رعایت اصول اخلاقی، اقدامات حقوقی ضروری را انجام می‌دهد.

    وکیل حقوقی مهاجرت

    امروزه مهاجرت بسیار گسترش پیدا کرده است. به همین علت نیاز به وکیلی متخصص در این زمینه بیشتر شده است. وکیل حقوقی مهاجرت به شخصی گفته می شود که با عقد قرارداد با اشخاص، برخی از امور و یا تمامی اقداماتی که برای مهاجرت کردن به سایر کشورها لازم است را به وکالت از آنها انجام دهد. وکیل حقوقی مهاجرت ، بایستی در امور تابعیت و مهاجرت اطلاعات حقوقی بسیار بالایی را داشته باشد و بتواند از حقوق افرادی که در کشور مقصد هستند دفاع E:\morsali\zaafari\طرح های گرافیکی\تبلیغات و مناسبت\تبلیغ زرد جدید.jpg نماید.

    وکیل حقوقی شرکت‌ها

    شرکت‌های تجاری مانند شرکت‌های تضامنی و شرکت‌های با مسئولیت محدود و شرکت‌های غیر تجاری ، به منظور ثبت اصل شرکت و یا تغییرات آن ناگزیر به اموری کاملا دقیق و تخصصی می‌باشند که در این خصوص نقش وکیل حقوقی شرکت‌ها که به امور حقوقی شرکت‌ها آگاه باشد و به شرکت کمک کند تا اهداف حقوقی خود را به بهترین شکل پیش ببرد، پررنگ می‌شود. وکیل حقوقی همچنین بیان می‌کند عدم آشنایی با جزئیات و ظرایف آن می تواند در بهترین حالت موجب تضییع وقت و سرگردانی و در بدترین حالت، سبب پدید آمدن زیانهای گاه جبران ناپذیر شود. وکیل طلاق بومهن ادامه می‌دهد به همین دلیل اکیدا توصیه می‌شود تا پیش از اقدامات حقوقی خود از تخصص و تجربه وکیل حقوقی شرکت‌ها در موسسه حقوقی زعفری رحقی استفاده نمایید.

    وکیل حقوقی چه ویژگی‌هایی دارد؟

    مشکلات حقوقی ممکن است برای بسیاری از افراد جامعه اتفاق بیافتند؛ چرا که روزانه حجم کثیری از پرونده‌های حقوقی به دادگاه‌ها و دادسراهای ایران ارجاع داده می‌شوند. وکیل حقوقی اشاره می‌کند تجربه و مهارت وکیل حقوقی در حل مشکلات قضایی بسیار مهم است. بنابراین افراد پیش از اخذ وکیل حقوقی باید با ویژگی‌های بهترین وکیل حقوقی آشنا باشند تا بتوانند یک وکیل حقوقی خوب انتخاب نمایند و در پرونده‌های قضایی پیروز شوند.

    از جمله مهمترین ویژگی‌های یک وکیل حقوقی خوب تجربه و دانش او می‌باشد. وکیل حقوقی موسسه حقوقی زعفری رحقی بیان می‌کند با این توضیح که شخص با تحصیل در یک دانشگاه معتبر و سابقه کاری نسبتا بالا در گرفتن پرونده‌های حقوقی متعدد و آشنایی با مقررات و رویه‌های قضایی به تخصص و تجربه کافی دست می‌یابد. در واقع وکیل حقوقی با دانش و تبحر خود در پیشبرد پرونده حقوقی حق تضییع شده موکل خویش را به وی باز می‌گرداند از این رو استفاده از تجربه و تخصص و‌کیل حقوقی اکیداً توصیه می‌شود. وکیل حقوقی مهاجرت همچنین ادامه می‌دهد از دیگر ویژگی‌های وکیل حقوقی می‌توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره نمود.

    موسسه حقوقی زعفری رحقی  با همکاری وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان حقوقی ، یکی از معتبرترین و بزرگترین موسسه حقوقی حال حاضر در تهران می‌باشد که به امر وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی و کیفری و مشاوره حقوقی می‌پردازد.

    چگونه با وکیل حقوقی تماس بگیریم؟

    پس از کسب اطلاعات درباره حوزه کاری وکیل حقوقی و ویژگی‌های وکیل حقوقی خوب و باتجربه از یک موسسه حقوقی معتبر، نیاز است تا به چگونگی برقراری ارتباط با وکیل حقوقی بپردازیم.

    شما می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی مشکل خود را با بهترین وکیل حقوقی مطرح کنید تا او به طور کلی از مشکل شما آگاه شود و راهکارهای لازم را ارائه دهد. در صورت تمایل می‌توانید از طریق غیر حضوری و مشاوره آنلاین و یا با مراجعه حضوری در دفتر مرکزی موسسه حقوقی به آدرس شهرستان پاکدشت، بلوار شهدای رحیمی، جنب حوزه علمیه‌ی امام صادق ع پلاک ۵۷۳ طبقه دوم از خدمات وکالتی و حقوقی بهترین وکیل حقوقی و وکیل حقوقی ملکی و وکیل حقوقی خانواده در مؤسسه حقوقی زعفری رحقی بهره‌مند گردید.

    نتیجه گیری

    به فردی که از قوانین و مقررات جاریه کشور اطلاع و آگاهی داشته باشد و طی مراحل پیش گفته دانش حقوقی لازم را فراگرفته، وکیل حقوقی گفته می‌شود. وکیل حقوقی متخصص در زمینه‌های مختلف ملکی ، خانواده ، ثبتی ، مهاجرت و.. فعالیت می‌نماید و تخصص خود را در این زمینه‌ها متمرکز می‌کند.

    word image 220153 3 - وکیل حقوقی - موسسه حقوقی در این زمینه مؤسسه‌های حقوقی مختلفی فعال هستند که یکی از معتبرترین آن‌ها مؤسسه حقوقی زعفری رحقی می‌باشد. در این مجموعه با تجربه‌ ترین وکلای حقوقی در حوزه‌های مختلف گرد هم آمده‌اند تا خدمات ارزشمند خود را در راستای آرامش و رفاه هموطنان ارائه دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.