پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین مرکز خرید یو پی اس در ایران
    02 بهمن 1401 - 18:49
    شناسه : 220189
    0

    امروز می خواهیم با هم به معرفی بهترین مرکز خرید یو پی اس در ایران بپردازیم. برای اینکه نگاهی عادلانه به این موضوع داشته باشیم، باید ابتدا چند فاکتور را برای خود تعریف کنیم. سپس بر اساس این فاکتور ها شرکت ها را بررسی کنیم.

    پ
    پ

    بهترین مرکز خرید یو پی اس در ایران

    برای خرید یو پی اس باید چه فاکتور هایی را در نظر بگیریم؟

    در اینجا می خواهیم با هم به بررسی چند فاکتور تاثیر گذار در خرید یو پی اس بپردازیم. این فاکتور ها همگی مواردی است که در عملکرد یو پی اس شما بسیار تاثیر گذار است.

    برند یو پی اس

    از برترین برند های ایرانی و خارجی برای خرید یو پی اس، می توان به Kstar، اشنایدر، Eaton ، ABB اشاره کرد.

    اولین نکته در خرید یو پی اس این است که از برندی خرید کنید که امتحان خود را پس داده است. فرض کنید شما می خواهید به سراغ خرید یک تلوزیون بروید. قطعا سامسونگ و ال جی اولین برند هایی است که به آنها فکر می کنید. دلیل این موضوع هم اعتبار بالایی است که این تلوزیون ها در دراز مدت با عملکرد خوبشان در بین مردم پیدا کرده اند. در ارتباط با خرید یو پی اس نیز این موضوع صدق می کند.

    پشتیبانی یو پی اس

    پشتیبانی یو پی اس

    همه کسانی که با یو پی اس سر و کار دارند می دانند که یو پی اس وسیله ای است که نیاز به پشتیانی دارد. یعنی شما نمی توانید صرفا با خرید بهترین یو پی اس هم خیالتان از آینده آن راحت باشد. زیرا سرویس های دوره ای برای هر یو پی اس اجباری است. پس از شرکت هایی اقدام به خرید یو پی اس کنید که دارای تیم فنی هستند. شرکت های محدودی در ایران به شما سرویس های دوره ای می دهند. این سرویس ها موجب می شود تا شما خیالتان تا سال ها از سلامت یو پی اس راحت باشد.

    ضمانت سلامت و اصالت UPS

    یکی از موضوعات بشدت مهم در خرید یو پی اس داشتن ضمانت است. یو پی اس نیز ممکن است در هنگام تولید و یا واردات دچار حادثه شود و معیوب شود. حال اگر شما از یک مرکز بدون ضمانت اقدام به خرید یو پی اس کنید ممکن است در روز های اول استفاده دچار مشکل شوید. پس حتما از ضمانت سلامت یو پی اس غافل نشوید.

    موضوع بعدی ضمانت اصالت کالاست. برای اینکه شما مطمئن باشید که کالای خریداری شده اصل می باشد، ترجیحا از نمایندگی های رسمی آن شرکت ها اقدام کنید. برای آگاهی از این موضوع کافیست در گوگل جستجو کنید مثلا وارد کننده ی یو پی اس های کی استار کدام شرکت است. یا مثلا یو پی اس اشنایدر در ایران نمایندگی دارد؟

    قیمت UPS

    همیشه یکی از فاکتور های مهم در خرید هر جنسی، قیمت آن می باشد. در نظر بگیرید شما زمانی که یک یو پی اس را با چند واسطه خریداری می کنید چقدر قیمت آن نسبت به شرکت تولید کننده یا وارد کننده افزایش خواهد یافت. پس اگر از شرکت تولید کننده یا وارد کننده اقدام به خرید یو پی اس کنید علاوه بر ویژگی های قبلی در این قسمت نیز به نفع شما خواهد بود.

    سابقه عامل فروش یو پی اس

    همیشه قبل از خرید هر وسیله ای ما باید رزومه فروشنده ی آن را بررسی کنیم. زمانی که آن شرکت سالها در یک حوزه فعال باشد و نیرو های متخصصی داشته باشد بالطبع می توان به آن اعتماد کرد. حالا اگر سوابق پشتیانی از مشتریان را نیز بررسی کنیم می توان تصمیم دقیق تری گرفت.

    برترین شرکت های یو پی اس در ایران

    برترین شرکت های یو پی اس در ایران

    ما در صحبت هایی که انجام دادیم، پنج فاکتور بسیار مهم را بیان کردیم تا بدانیم باید وقتی خواستیم یک شرکت را برای خرید یو پی اس انتخاب کنیم، چه مواردی را ملاک قرار دهیم. حالا با هم به بررسی برترین برند های یو پی اس که در ایران موجود است می پردازیم.

    1-KSTAR UPS : شرکت علم و فناوری شنژن KSTAR که در سال 1993 تأسیس شد، یک برند پیشرو در محصولات الکترونیک قدرت و انرژی های جدید است، از جمله زیرساخت های حیاتی مرکز داده (UPS، باتری)، راه حل های مرکز داده مدولار ، PV و ESS. طبق آخرین گزارش IHS Markit، KSTAR در بازار جهانی UPS (منبع برق اضطراری) رتبه پنجم و در بازار اینورتر در رتبه دهم قرار گرفته است.

    KSTAR دارای بیش از 3000 کارمند و 18 شعبه خارج از کشور در کشورهای مختلف دارد و محصولات با کیفیت بالا و خدمات خوب را به بیش از 100 کشور در سراسر جهان ارائه کرده است. در شرکت کی استار بیش از 600 مهندس تحقیق و توسعه هستند که اکثر آنها بیش از 16 سال سابقه کار و تجربه در صنعت اینورتر و راه حل های مراکز داده دارند. KSTAR متعهد به نوآوری بر اساس نیازهای مشتری جهانی است. محصولات KSTAR با ارائه راه حل های هوشمند زیرساخت مرکز داده و اینورترهای PV، و همچنین طراحی نوآورانه، ایمن تر، کارآمدتر و قابل اطمینان تر، نصب آسان تر، ایجاد ارزش برای مشتریان برای دستیابی به ROI بهتر با بازده بالاتر و هزینه تعمیر و نگهداری کمتر است.

    2-فرصت کیش : شرکت فرصت کیش با تولید یو پی اس های ایرانی فرصت پاور، و نمایندگی رسمی شرکت های کی استار و دلتا در زمینه برق اضطراری و تجهیزات مخابراتی فعال است. این شرکت نمایندگی های فروش گسترده ای در ایران دارد. همینطور برای خرید یو پی اس از این شرکت می توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید استفاده کنید. در زمینه پشتیبانی نیز این شرکت به شما خدمات کاملی را ارائه می دهد.

    فرصت کیش

    3- schneider electric ups : منبع تغذیه بدون وقفه از برق شما در برابر اثرات نامطلوب قطع برق، برق گرفتگی و قطع برق محافظت می کند. منبع تغذیه اضطراری یا منبع تغذیه بدون وقفه یک سیستم منبع تغذیه است که وظیفه تامین بار اضطراری در صورت قطع برق را بر عهده دارد. هر زمان که منبع تغذیه اولیه کامپیوتر شما از بین برود، منبع تغذیه UPS تضمین می کند که داده ها و اطلاعات ضروری در حافظه دسترسی تصادفی (RAM) شما پاک نمی شود و سیستم شما را از آسیب نجات می دهد.

    طیف وسیعی از محصولات را کاوش کنید که توسط یک منبع تغذیه اضطراری برای هر موقعیتی پیش می‌روند – از کاربردهای حداقل کیلووات تا چندین مگاوات. در زیر طیف منحصر به فرد راه حل های منبع تغذیه اضطراری ارائه شده توسط اشنایدر الکتریک را بیابید و اطمینان حاصل کنید که تاسیسات شما به برق بدون وقفه دسترسی دارد.

    چرا به پشتیبان باتری در خانه یا محل کار خود نیاز دارید؟

    نیاز به پشتیبان‌گیری باتری در محیط‌های صنعتی بسیار مهم است، زیرا به جلوگیری از اختلال در کار شما در هنگام قطع برق یا افزایش بی‌سابقه کمک می‌کند. جدای از این، یک منبع تغذیه بدون وقفه با تثبیت برق به افزایش طول عمر تجهیزات الکتریکی شما کمک می کند.

    یک سیستم منبع تغذیه بدون وقفه دارای مزایای کلیدی زیر است:

    – در برابر قطع برق محافظت می کند

    – امکان وجود برق کافی در هنگام قطعی های کوتاه مدت را فراهم می کند

    – تداوم برق را هنگام ورود به ساختمان، دفتر و تجهیزات شما بهبود می بخشد

    – برای اختلالات طولانی مدت، شامل یک منبع پشتیبان مانند ژنراتورها می شود.

    پانل بای پس، که گاهی اوقات به عنوان پانل بای پس تعمیر و نگهداری شناخته می شود، سیستمی است که به کاربر نهایی اجازه می دهد تا منبع تغذیه UPS را به طور کامل دور بزند. هنگامی که سیستم منبع تغذیه بدون وقفه دچار نقص یا خرابی داخلی می شود، یک کلید بای پس استاتیک به طور خودکار و فورا بار را به منبع تغذیه اصلی سوئیچ می کند. این یک ویژگی استاندارد یک منبع تغذیه بدون وقفه آنلاین است. کار بر روی بای پس به طور موثر UPS را دور می زند و در حین تعمیر یا تعویض یو پی اس، تداوم برق را حفظ می کند.

    4-ABB UPS : ABB یک UPS مستقل یا ماژولار برای هر اندازه برنامه در هر زمینه قابل تصور دارد – از اتاق سرور ساده‌تر تا بزرگترین مرکز داده. از کاربردهای ولتاژ پایین تا ولتاژ متوسط؛ یا برای کارخانه، دفتر، حمل و نقل، نفت و گاز، یا تنظیمات دریایی.

    برای موقعیت‌های سخت صنعتی، PCS100 UPS-I و PowerLine DPA به عنوان مثال، محافظت در برابر رویدادهای کیفیت برق را تضمین می‌کنند و منبع تغذیه مداوم و تمیز را به فرآیند شما ارائه می‌دهند، حتی در بدترین شرایط محیطی. برای کاربردهای ولتاژ متوسط، یو پی اس HiPerGuard MV ABB با بلوک های بار محافظت شده بزرگتر و تعداد تابلو برق کمتر، قابلیت اطمینان را افزایش می دهد.

    ABB به طور مداوم در حال نوآوری است تا در زمینه فناوری UPS رهبری و محصولات جدید و هیجان انگیز را به بازار ارائه دهد. نیازهای مشتریان؛ تمرکز و فلسفه محرک توسعه ما را تشکیل می دهد. به طور خلاصه، ABB شریکی برای تمام نیازهای حفاظت از انرژی شما است.

    5- Eaton UPS : امروزه دنیا بر اساس زیرساخت ها و فناوری حیاتی کار می کند. هواپیماها بیمارستان ها کارخانه ها. مراکز داده. وسایل نقلیه. شبکه برق. اینها چیزهایی است که مردم هر روز به آنها وابسته هستند. و شرکت های پشت سر آنها برای کمک به حل برخی از سخت ترین چالش های مدیریت انرژی در این سیاره به ما وابسته هستند. درایتون، ما به بهبود زندگی مردم و محیط زیست با فناوری‌های مدیریت انرژی که قابل اطمینان‌تر، کارآمدتر، ایمن‌تر و پایدارتر هستند، اهمیت داده‌ایم.

    ما یک شرکت مدیریت انرژی هستیم که در بیش از 175 کشور تجارت می کنیم. محصولات و خدمات ما به مشتریانمان کمک می کند تا توان الکتریکی، هیدرولیک و مکانیکی را به طور موثرتر، با اطمینان، کارآمد، ایمن و پایدار مدیریت کنند. با دادن ابزارهایی به مردم برای استفاده موثرتر از قدرت. کمک به شرکت ها برای انجام تجارت پایدارتر. و با تشویق تک تک کارکنان ایتون به تفکر متفاوت در مورد کسب و کار، جوامع ما – و تاثیر مثبتی که می توانیم بر جهان داشته باشیم.

    در پایان امیدواریم با مطالعه این مقاله در ارتباط با بهترین مرکز خرید یو پی اس در ایران، بهترین انتخاب را انجام دهید و بتوانید یو پی اسی مناسب برای خود تهیه کنید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “بهترین مرکز خرید یو پی اس در ایران”
    1. با تشکر از مطالب خوب شما .

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.