×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

حذفی - قرعه کشی جام حذفی انجام شد/ ملوان به مصاف استقلال می رود - جام حذفی

به گزارش ورزش سه، یک هفته پس از پایان مرحله یک شانزدهم نهایی و انتخاب 16 تیم منتخب، نوبت به قرعه کشی مرحله بعدی جام حذفی رسید که از ساعت 12 امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و با حضور مقامات ارشد این نهاد برگزارکننده فوتبال در ایران و همچنین دو پیشکسوت سرخابی، برگزار شد.

حضور پرسپولیس و استقلال در این مرحله باعث شده بود که احتمال برگزاری شهرآورد وجود داشته باشد که البته این احتمال 6.6 درصد بود و در نهایت نیز سرخابی‌های پایتخت با تیم دیگری روبرو شدند.

همچنین صعود گل‌گهر، فولاد و سپاهان، احتمال تقابل سرخابی‌ها با یک تیم مدعی را تا 26.6% افزایش داده بود که از بخت بد پرسپولیس، آنها با یکی از این سه تیم هم‌قرعه شدند. بر این اساس پرسپولیس باید به اصفهان برود تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد.

اولین تیمی که از گوی بیرون آمد، استقلال تهران بود و لحظاتی بعد مشخص شد که آبی‌ها باید به مصاف ملوان بروند. در همین حال که احتمال شهرآورد به صفر رسید، نام پرسپولیس همراه سپاهان بیرون آمد تا یکی از کلاسیک‌ترین دیدارهای جام حذفی به وقوع بپیوندد.

پرسپولیس و سپاهان آخرین بار در جام حذفی 98-99 در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که تلاش شاگردان برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی در نهایت با پیروزی تیم سرخپوش پایتخت به اتمام رسید.

قرعه بعدی، تقابل آلومینیوم با نساجی بود که تکرار فینال جام حذفی سال گذشته است و باید در اراک به میزبانی آلومینیوم برگزار شود.

دیدار مس کرمان با استقلال ملاثانی که در خوزستان به انجام خواهد رسید، تقابل مهمی خواهد بود اما بی تردید قرعه گل‌گهر و فولاد، دیداری است که طرفداران بیشتری منتظر آن هستند؛ جدال جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی که همیشه جدال‌هایشان جذاب و تماشایی است.

پیکان دیگر تیم تهرانی باید راهی ارومیه شود تا با نود، تنها نماینده لیگ دسته دوم دیدار کند و دریا بابل و پارس جنوبی هم تنها بازی دسته یکی این مرحله را برگزار خواهند کرد تا حضور یک تیم لیگ دسته اولی در بین هشت تیم برتر قطعی شود.

بازی هوادار و مس رفسنجان دیگر دیدار این مرحله است که به میزبانی پایتخت برگزار خواهد شد تا دو دیدار این مرحله در تهران به انجام برسد.

همچنین بر اساس اعلام امیرحسین روشنک دیدارهای این مرحله در روزهای یکم تا سوم اسفند برگزار می‌شود که البته دیدار فولاد و گل‌گهر به دلیل حضور نماینده ایران در آسیا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.