پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چاپ پرچم
    04 بهمن 1401 - 9:55
    شناسه : 221503
    0

    فناوری های چاپ پرچم اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. برای مدت طولانی پرچم ها به روش دوخت و گلدوزی تولید می شدند

    پ
    پ

    چاپ پرچم

    فناوری های چاپ پرچم اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. برای مدت طولانی پرچم ها به روش دوخت و گلدوزی تولید می شدند.این یک روش سنتی تولید پرچم بود.

    امروزه پرچم های چاپ شده روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

    تولید پرچم از دو فناوری اصلی چاپ استفاده می کند – چاپ سیلک اسکرین و چاپ سابلیمیشن.چاپ سیلک اولین تکنولوژی مورد استفاده برای رنگ آمیزی پرچم ها بود. در این روش چاپ از طریق شابلون انجام می شود.روش چاپ سیلک بیشتر برای تیراژ های بالا استفاده می شود و برای چاپ پرچم با تعداد پایین چاپ سابلیمیشن مناسب می باشد . همچنین برای چاپ فوری پرچم چاپ سابلیمیشن بهترین روش چاپ می باشد.

    در چاپ سابلیمیشن

    ابتدا رنگ بر روی کاغذ چاپ شده و سپس از طریق پرس های حرارتی رنگ از روی کاغذ بر روی پارچه منتقل می شود. راه دوم چاپ مستقیم است. این کار با یک چاپگر رنگی انجام می شود و بدون نیاز به مرحله اول که چاپ بر روی کاغذ انجام می شد مستقیماً طرح روی پارچه چاپ می شود. البته پارچه برای چاپ نیز باید گرم شود تا رنگ را جذب کند. در برخی از چاپگرها، قسمت پایین بخاری در خود چاپگر ادغام شده است. در موارد دیگر، گرمایش در تجهیزات جداگانه انجام می شود. این فرآیند گرمایش کلندرینگ نامیده می شود.

    images 1674510341 - چاپ پرچم -

    چاپ پرچم رومیزی

    پرچم رومیزی همان پرچمی هست که بر روی میز کار کارمندان در اکثر اداره جات ، سازمان ها و یا در دفاتر به وفور آن را دیده ایم.

    این مدل پرچم با توجه به این که به فضای کمی نیاز دارد و همچنین با توجه به هزینه پایین آن بیشترین کاربرد را در میان پرچم هایی اداری دارد و بهترین ابزار برای نمایش برند می باشد.

    پرچم رومیزی در مدل های مختلفی چاپ می شود و این امکان را به متقاضیانش می دهد تا بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه خود پرچم مورد نظرشان را با طرح اختصاصی سفارش دهند.

    چاپ پرچم تشریفات

    پرچم تشریفات پرچم های با ابعاد بزرگ می باشند که برو روی پایه های مختص خود نصب می شوند و در داخل مجموعه کاربرد دارد . ابعاد این پرچم عمدتاً در حدود 90 سانت در 150 سانت می باشد و پایه های آن حدود 2 متر و 30 سانت می باشد.پرچم های تشریفات نیز دارای مدل های مختلفی می باشد . در برخی از مدل های آن در کناره های پرچم ریشه دوزی شده است و بعضی از مدلها بدون ریشه هستند.

    images 1674510342 - چاپ پرچم -

    چاپ پرچم ساحلی

    پرچم ساحلی امروزه یکی از پرچم های پرکاربرد می باشد واکثر فروشگاه ها جلوی فروشگاه خود این پرچم را بر روی پایه نصب کرده اند . پرچم ساحلی یکی از پرچم های تبلیغاتی پرکاربرد هست و در اشکال و ابعاد مختلفی تولید می شود. این پرچم را با انواع رنگ بندی و اشکال مختلف می توان از فروشگاه های پرچم تهیه کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.