جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با تلاش و برنامه ریزی میلیونر شدنم محقق شد
    05 بهمن 1401 - 0:43
    شناسه : 221546
    0

    همه اتفاقات خوب، برای انسانهای مثبت اندیش می‌افتد؛ انسان‌هایی که در تمام شرایط و رویدادها سعی می‌کنند جنبه مثبت قضایا را پیدا کنند. حتی اگر در آن مسیر شکست خورده باشند تجربیات بدست آمده را نکاتی طلایی و حیاتی تلقی میکنند. من هم با الگو گیری از همین روش ها تجارتم را آغاز کردم و حال یک تاجر موفق و برجسته هستم. در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم. با من همراه باشید.

    پ
    پ

    سبد پلاستیکی زیتون

    سبد پلاستیکی زیتون وسیله ای کاربردی جهت حمل و نقل یا نگهداری وسایل می باشد، این محصول بی نظیر به سبب داشتن وزن پایین باعث سهولت در حمل و نقل می گردد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سبد پلاستیکی زیتون مناسب برای چیدن میوه های دیگر از قبیل نارنگی، پرتقال، انگور و سایر مرکبات است. سبد پلاستیکی در بسیاری از مزارع و باغات کشاورزی، کارخانجات و کارگاههای صنعتی و غیره کاربرد دارد و توانسته است جایگاه ویژه ای در برابر سایر سبد های موجود در بازار را به خود اختصاص دهد.

    word image 221546 1 - با تلاش و برنامه ریزی میلیونر شدنم محقق شد -

    سبد میوه 18 کیلویی

    سبد میوه 18 کیلویی معمولا در رنگ بندی های متنوعی در بازار وجود دارند و می‌ توان آن هارا تهیه کرد. سبد های میوه عمدتا پلاستیکی بوده و جایگزین خوبی برای سبدهای چوبی و کارتنی موجود در بازار هستند. سبد میوه 18 کیلویی همانطور که از نامش مشخص است 18 کیلو بار را در خود نگه می دارد. این محصولات می‌ تواند انواع میوه مانند مرکبات و یا حتی صیفی جات باشد که نیاز به نگهداری بیشتری دارند. این سبدها همواره در تمامی فروشگاه‌ های ارائه دهنده محصولات پلاستیکی قابل تهیه هستند.

    word image 221546 2 - با تلاش و برنامه ریزی میلیونر شدنم محقق شد -

    سبد میوه رنگی

    سبد میوه رنگی به سبدی گفته می شود که با انواع میوه ها پر شده است. سبدهای میوه به طور سنتی به عنوان هدیه داده می شود که میتوان در این مورد از سبد میوه رنگی استفاده کرد. یک سبد میوه معمولی ممکن است حاوی سیب، پرتقال، موز، نارنگی، انگور یا گریپ فروت باشد. سبدهای میوه را می توان به عنوان هدایای خوشبختی، هدایای تشکر، هدیه تولد، هدایای روز مادر، هدایای کریسمس، یا برای هر مناسبت دیگری که نیاز به هدیه دارد، ارسال کرد. معمولاً با سلیقه چیده می شود به طوری که برای چشم گیرنده خوشایند باشد. برخی از کسب و کارها دوست دارند برای مشتریان مهم سبدهای میوه بفرستند تا نشان دهند که چقدر از کسب و کار مشتری قدردانی می کنند.

    word image 221546 3 - با تلاش و برنامه ریزی میلیونر شدنم محقق شد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.