جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مزایای داشتن سایت چیست؟دلایلی که باید بدانید!
    05 بهمن 1401 - 13:43
    شناسه : 222213
    0

    در دنیای امروزی مردم از شما انتظار دارند که برای مشاغل مختلف یک وب سایت مختص به خود داشته باشند همانند گذشته که هر شرکت و هر کسب و کاری با داشتن آدرس واقعی میتوانستد مراجعه کنند و به آن اعتماد کنند و میتوانیم این را بگوییم که وب سایت شما در حقیقت همان آدرس شماست و برای شما اعتماد و اعتبار میاورد.

    پ
    پ

    word image 222213 1 - مزایای داشتن سایت چیست؟دلایلی که باید بدانید! -

     

    یکی از مسائل که شاید برای شما سوال شود این است که چرا باید سایت داشته باشم! پیش خودتان میگید که من که پیج اینستاگرام خودم را دارم چه نیاز به سایت دارم؟ شاید هم پیش خود بگید که من مغازه خودم را دارم چرا باید سایت داشته باشم؟

    امروز ما در این مقاله به کمک تیم لینک وبو به شما میگوییم که چرا باید سایت شخصی خودتان را داشته باشید و چه دلایل وجود دارد که شما نیاز به سایت میکنید با ما همراه باشید…

    داشتن سایت به شما اعتبار میدهد!

    در دنیای امروزی مردم از شما انتظار دارند که برای مشاغل مختلف یک وب سایت مختص به خود داشته باشند همانند گذشته که هر شرکت و هر کسب و کاری با داشتن آدرس واقعی میتوانستد مراجعه کنند و به آن اعتماد کنند و میتوانیم این را بگوییم که وب سایت شما در حقیقت همان آدرس شماست و برای شما اعتماد و اعتبار میاورد.

    در دنیای امروزه با نداشتن وب سایت سوال های زیادی برای مشتری شما پیش می آید که آیا این شرکت یا این مغازه قانونی و یا دارای اعتبار است؟ و یا در کارش حرفه ایی است؟ و بسیار سوال های دیگر که میتواند برای مشتری شما پیش بیاید و شما میتواند با طراحی سایت خود باعث این موضوع شود که این سوال ها برای مشتری شما پیش نیاید.

    در حقیقت بسیار از کاربران شما به شرکت ها و یا مغازه های رقیب شما که دارای سایت هستند اعتماد بیشتری میکنند و باعث میشود که فروش رقیب شما بیشتر شود ولی فروش شما دچار افت شود.

    داشتن سایت باعث بازاریابی میشود!

    داشتن سایت برای شما حضور 24 ساعته کاربر را به شما هدیه میدهد و حتی وقتی که شما خواب هستید میتوانید محصولات خود را بفروشید!

    جالب شد خب ببینید شاید خیلی از شما ها در ساعتی از شب برید بیرون و شروع به گردش کنید و در همان ساعت یک بنر تبلیغاتی را ببنید و شما را جذب کند و از سایت انها بازدید کنید و خرید خود را انجام دهید خب چرا این کار را برای خود نمیکنید؟ اگر شما محصولی برای فروش دارید میتوانید با داشتن یک سایت شخصی در هر ساعتی از شبانه روز محصول خود را بفروشید و کاربر وقتی که شما خوابید شاید وارد سایت شما بشه و از محصول شما خوشش بیاد و در نهایت خرید خود را انجام بده… و این روش یک بازاریابی فوق العاده برای شما خواهد بود.

    داشتن اطلاعات مشتری با سایت!

    یک قسمت فوق العاده از داشتن سایت برای شما این است که شما با داشتن یک سایت شخصی میتوانید کلی از شماره ها و ایمیل های مشتری خود را داشته باشید و اگر هروقتی که خواستید تخفیف و یا جشنواره برای خود داشته باشید با ارسال اس ام اس و یا ایملیل میتوانید شماره ها و ایمیل ها را از سایت خود استخراج کنید و محصولات که تخفیف خورده اند برای شما به راحتی به همان کاربری که قبلا از شما خرید کرده است را بفروشید!

    هدایت مشتری از سایت به فروشگاه شما!

    شاید مغازه شما و یا فروشگاه شما را فقط در محل خود بشناسند و شاید هم فروش بالایی داشته باشید ولی این موضوع را در نظر بگیرید که شما با داشتن سایت شخصی میتوانید در کل ایران معروف بشید و مراجعه کننده های شما خیلی بیشتر بشه و در آمد خیلی بالاتری داشته باشید و قطعا هم برند شما معروف میشه و هم کلی درآمدتون از قبل بیشتر میشه.

    دفترچه تلفن مردم باش!

    درقدیم ها مردم برای پیدا کردن شماره تلفن جایی که میخواستد از 118 و یا روش ها دیگر استفاده میکرده اند ولی در امروزه اکثر مردم برای یافتن شماره تلفن و یا آدرس جایی که نیاز دارند به اینترنت سر میزنند شما هم میتوانید با داشتن سایت یکی از آن دسته هایی باشید که مردم شما را پیدا کنند و به شما سر بزنند پس تا دیر نشده این کارو زود تر انجام بده.

    جمع آوری شده توسط تیم طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ لینک وبو.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.