جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41364 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بررسی ماینر واتس ماینر Whatsminer M21 28Th
    05 بهمن 1401 - 13:39
    شناسه : 222214
    1

    در این مقاله قصد معرفی و ارائه ویژگی های یکی از بهترین ماینر های روز بازار را داریم که طرفداران زیادی را نیز دارد و توانسته بازار فروش خوبی را داشته باشد. تا در مسیر خرید ماینر علاقه مندان این حوزه قدم مثبتی برداشته باشیم.

    پ
    پ

    مقدمه مشخصات ماینر واتس ماینر Whatsminer M21 28Th

    در این مقاله قصد معرفی و ارائه ویژگی های یکی از بهترین ماینر های روز بازار را داریم که طرفداران زیادی را نیز دارد و توانسته بازار فروش خوبی را داشته باشد. تا در مسیر خرید ماینر علاقه مندان این حوزه قدم مثبتی برداشته باشیم.

    images 1674632347 - بررسی ماینر واتس ماینر Whatsminer M21 28Th -

    معرفی اجمالی ماینر واتس ماینر Whatsminer M21 28Th

    دستگاه ماینر M21 28Th یکی از دستگاه های ماینر تولیدی شرکت واتس ماینر Whatsminer می باشد که  در 2019 عرضه شد و قابلیت استخراج بیت کوین را دارد. حداکثر هشریتی که می توان جهت استخراج از آن بهره بگیریم 28Th می باشد. دستگاه ماینر Whatsminer M21 28Th مصرف برق معادل 1680 وات را دارا می باشد و همچنین از طریق رابط Ethernet  به اینترنت جهانی متصل می گردد. از نظر فیزیکی نیز با ابعاد 440x200x300 میلیمتر و وزن 7150 گرم عرضه شده است. برای خنک کاری دستگاه ماینر Whatsminer M21 28Th، دو فن که یکی در ابتدا و دیگری در انتها قرار گذاشته شده است. از نظر تولید صدا نیز 80 دسی بل خروجی صدا دارد که در رطوبت 5 الی 95 درصد قابل به کار گیری می باشد.

    با توجه به قدرت پردازش این دستگاه، و نرخ لحظه ای بیت کوین در تاریخ 05/11/1401 معادل 15.680.000 تومان و درآمد ماهانه دستگاه حدود 2.800.000 میلیون تومان می باشد. وبسایت ایران ماین جهت رفاه حال علاقه مندان حوزه ماینینگ در نظر دارد شرایط اقساطی را برای خرید ماینر اقساطی در نظر بگیرد که می توانند از آن بهره مند گردند.

    اجزای تشکیل دهنده ماینر واتس ماینر Whatsminer M21 28Th

    در این قسمت اجزای تشکیل دهنده و قطعات موجود در واتس ماینر Whatsminer M21 28Th  را بر می شماریم سپس به توضیح مختصر برای آن ها می پردازیم.

    این دستگاه ماینر شامل اجزای زیر می باشد که در ادامه توضیح مختصری از آن ها ارائه خواهیم داد:

    • هش برد ماینر
    • پاور یا منبع تغذیه ماینر
    • کنترل برد ماینر
    • فن ماینر
    • دسته سیم ماینر

     

    images 1674632474 - بررسی ماینر واتس ماینر Whatsminer M21 28Th -

    هش برد ماینر چیست؟

    یکی از قطعات مهم و اساسی به کار رفته در ماینرها، هش برد می باشد که هر ماینر شامل چند هش برد است. وظایف هش برد پردازش داده ها می باشد که قیمت آن از بقیه قطعات ماینر گران تر و پر استهلاک تر است. روی هش برد چیپ هایی تعبیه شده است که عمل استخراج رمز را انجام می دهند. در برخی موارد ایراداتی روی چیپ ها پیش می آید که عمل استخراج رمز ارز را با اختلال مواجه می کند و باعث می شود قدرت پردازش استخراج دستگاه ماینر کاهش یابد، شما میتوانید برای خرید هش برد به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید و قبل از خرید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

    پاور یا منبع تغذیه ماینر چیست؟

    پاور یا منبع تغذیه یکی از قطعات به کار رفته شده در دستگاه ماینر است که برق و انرژی مورد نیاز قطعات دیگر را فراهم می کند. توجه داشته باشید که در صورت خرابی پاور، جریان انرژی به طور کلی قطع و عملیات استخراج دستگاه متوقف خواهد شد. در صورت خرابی پاور نیز میتوانید از طریق وبسایت ایران ماین جهت خرید پاور اقدام کنید.

    کنترل برد ماینر چیست؟

    کنترل برد را میتوان جزء اصلی ترین قطعات ماینر نام برد زیرا وظیفه کنترل برد بر قرار کردن ارتباط هشبرد دستگاه با اینترنت است اگر کنترل برد دچار خرابی شود، عملا دستگاه ماینر بلا استفاده می گردد زیرا اتصال بین قطعات دستگاه قطع می گردد. یکی از شایع ترین عواملی که باعث خرابی کنترل برد می شود، نوسانات برقی می باشد. همچنین جهت تهیه کنترل برد ماینر نیز میتوانید به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید.

    فن ماینر چیست؟

    با توجه به پردازش های سنگینی که دستگاه ماینر به طور مداوم انجام میدهد، این دستگاه به شدت تولید حرارت می کند و باید جلوی بالا رفتن حرارت دستگاه را گرفت. بر همین اساس برای ایجاد خنک کاری از فن قوی استفاده می گردد که این نیز باعث ایجاد صدای زیاد می شود. این فن ها دارای ولتاژ 12 ولت و جریان مصرفی 7.2 آمپر می باشد که 6000 دور در دقیقه می چرخد.با توجه به اینکه فن دستگاه مدام در حال فعالیت می باشد، کم کم راندمان آن کاهش می یابد که باید آن را تعویض کرد. برای تعویض فن ماینر میتوانید به وب سایت ایران ماین مراجعه کنید.

    دسته سیم ماینر چیست؟

    دسته سیم یکی از اجزای ماینر می باشد که پاور و کنترل برد و هش بردها را به یکدیگر متصل می کند. در برخی از موارد اگر دمای دستگاه بالا رود باعث آب شدن دسته سیم میشود و باید نسبت به تعویض آن اقدام گردد. وب سایت ایران ماین نیز برای مشتریان خود دسته سیم ماینر را فراهم کرده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.