×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

word image 222232 1 scaled - ترندهای دکوراسیون منزل در سال 2023 -

قیبل از اینکه به فکر تغییرات در طراحی داخلی دکوراسیون منزل خود باشید که مطابق با سبک های جدید ۲۰۲۳ باشد بهتر است ابتدا به این موضوع فکرکنید که آیا این تغییر چیدمان می تواند احساس خوبی به شما منتقل کند یا نه؟ اگر ایده‌های جدید با سلایق شما همخوانی ندارند یا با سبک خانه‌ شما بسیار متفاوت هستند، احساس نکنید که مجبور هستید حتما این ایده‌ها را پیاده کنید. وقتی شما با چشم انداز تازه ای به فضاهای موجود در منزل نگاه می کنید، اغلب می توانید لوازمی که قبلا در اختیار داشتید را تغییر کاربری داده و ظاهری کاملاً جدید و متفاوت برای آنها ایجاد کنید.

ترندهای برتر دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۳ چیست؟

در سال ۲۰۲۳، ترکیب جالبی از ترندهای جدید و بازگشتی را شاهد خواهید بود. برخی از محبوب‌ترین سبکهای طراحی داخلی برای سال ۲۰۲۳ عبارتند از زندگی لوکس، بازگشت رنگ پررنگ با کانترست بالا، استفاده از سنگ های طبیعی، داشتن خانه ای آرامش بخش.

چندین مضمون برای فضای داخلی ظاهر می‌شوند، که یکی از کلیدواژه‌های سال ۲۰۲۳ به حساب می آیند، و شما این مفهوم را در این فهرست خواهید دید. ظاهر مجلل با پارچه‌های مجلل؛ مهم نیست شما چه سبک تزئینی را ترجیح می‌دهید. در حالی که ترندهای دکوراسیون برای سال ۲۰۲۳ طیف متنوعی دارند، همه آنها این پتانسیل را دارند که حس زیبایی، راحتی و سبکی را به خانه شما بیاورند.

چه مبلمانی برای سال ۲۰۲۳ شیک به حساب می آید؟

به دلیل وقفه در تولید لوازم منزل به دلیل کرونا در چند سال گذشته، سبک مبلمان برای سال ۲۰۲۳ همپوشانی بیشتری با سال گذشته دارد. این بدان معناست که شما هنوز هم شکل‌های منحنی و پارچه‌های نازک، روکش‌ چوب خیزران، به همراه آینه و کنسول چوبی با رنگ روشن و روکش‌های چوبی را می‌بینیم.

در حالی که مبلمان انحنادار، گرد و شیب دار همچنان رواج دارد، بسیاری از طراحان داخلی آماده خداحافظی با سبک مبلمان منحنی دار سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ هستند و ترجیح می دهند در سال ۲۰۲۳ و سال های بعدی، به سبک مبلمان کلاسیک تر و ساده تر بازگردند.

علاوه بر این، اگر در سال ۲۰۲۳ مبلمانی با سایز بزرگ مانند مبل راحتی یا تخت می‌خرید، ممکن است بخواهید گزینه‌های پارچه‌ای مانند کتان، پنبه، پارچه‌های پرفورمنس یا مخملی را انتخاب کنید. به این ترتیب محبوبیت پارچه های نازک در دکوراسیون لوازم داخلی در یکی دو سال آینده کاهش می یابد.

word image 222232 2 - ترندهای دکوراسیون منزل در سال 2023 -

آیا سبک خانه‌های روستایی در سال ۲۰۲۳ ترند می شود؟

در حالی که دکوراسیون مدرن خانه‌های روستایی همچنان بسیار محبوب هستند، در سال ۲۰۲۳ شاهد تغییر این سبک به ظاهری ظریف‌تر خواهیم بود؛ با جنبه‌هایی از خانه‌های روستایی مدرن. با این حال، نسخه اصلی سبک خانه های روستایی مدرن از چند سال پیش، دیگر احساس نمی شود.

با افزودن بافت‌های مجلل، اشکال جالب، عناصر طبیعی و ترکیبی از قطعات قدیمی و مدرن، سبک خانه‌های روستایی در حال تبدیل شدن به یک زیبایی‌شناسی کلاسیک است.

چه سبک های طراحی داخلی برای سال ۲۰۲۳ ترند هستند؟

در سال ۲۰۲۳ فضای داخلی به طور فزاینده ای کمتر با مد روز انطباق داشته و بیشتر به سلیقه شخصی نزدیک خواهد بود. به جای افزایش یا کاهش سبکهای خاص، ما شاهد ادغام سبک های مختلف طراحی خواهیم بود.

برای مثال، سبک مینیمال مدرن معمولاً خطوط تمیز، خنثی‌ها و عناصر سیاه را در بر می‌گیرد. در حالی که سبک حداکثرگرایی از بافت های لایه ای، رنگ و قطعات قدیمی استفاده می کند. با این حال، هر دو سبک طراحی شامل استفاده از مواد طبیعی مانند چوب، سنگ، پشم، کتان و حصیری خواهند بود.

با محو شدن خطوط بین سبک های مختلف دکوراسیون، می توانید برداشت خود را از هر سبک دکوراسیونی که ترجیح می دهید ایجاد کنید، که منجر به رویکرد شخصی تری برای طراحی داخلی و دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۳ خواهد بود

گرایش ها و سبک های طراحی دکوراسیون خانه ۲۰۲۳

پیش‌بینی‌هایی که در مورد دکوراسیون خانه و سبک‌های طراحی داخلی برای سال ۲۰۲۳ انجام می شود، شامل طراحی آشپزخانه، مبلمان، دکوراسیون اتاق نشیمن، رنگ‌ها خواهد بود

همانطور که در زیر خواهید دید، بیشتر این ایده‌های دکوراسیون خانه تقریباً در هر اتاقی از خانه – و تقریباً با هر سبک تزئینی – به خوبی کار می‌کنند و به راحتی با خانه شما سازگار می‌شوند.

ترند ۱. زندگی لوکس

داشتن سبک زندگی مجلل گزینه ای است که در سال ۲۰۲۳ بیشتر از سال های قبل به چشم می آید. یک زندگی خوب لازم نیست به معنای شیک یا گران قیمت باشد – بلکه بیشتر به ظرافت و رویکردی عالی و همچنین نحوه تزئین و سبک زندگی شما در خانه تان اشاره دارد. ایجاد فضاهایی که مجلل، پیچیده و بی پایان به نظر می‌رسند.

ظاهر لوکس مربوط به فضاهای پر زرق و برق، آینه ای نیست. در عوض، اتاق‌هایی را خواهید دید که مملو از گرما، آرامش همراه با صندلی‌های مخملی با بالشتک، فرش‌های نرم، نورپردازی عالی و وسایل لوکس هستند.

word image 222232 3 - ترندهای دکوراسیون منزل در سال 2023 -

ترند ۲. بازگشت رنگ ها

پس از گذشت چند سال در استفاده بی وقفه از رنگ‌های خنثی، در سال ۲۰۲۳ شاهد بازگشت رنگ در دکوراسیون منزل خواهیم بود. پالت مجللی از رنگ‌های جواهری، رنگ سبز آرام‌بخش، آبی جاودانه و رنگ‌های زمینی گرم در سال ۲۰۲۳ غالب خواهند بود. اتاق نشیمن هایی با طراحی زیبا و شیک و با رنگ دیوار آبی تیره همراه با مبلمان مخملی سبز. آشپزخانه ای به رنگ آبی خیره‌کننده با دیوارکوب‌های برنزی بسیار پرطرفدار خواهد بود. ممکن است تصمیم بگیرید که این سبک را از طریق کاغذ دیواری پودری تک رنگ و یا پررنگ امتحان کنید. یا به جای ظاهری تک رنگ، تختخواب خود را با رنگ های مختلف تزئین کنید. از لوازم دکوراسیونی مانند آباژور رومیزی گرفته تا ساعت دیواری مدل جدید که در اتاق خواب خود به کار میبرید ترکیبی از رنگ های شاد باشند. از همه مهمتر اینکه سعی نمایید از آزمایش ترکیب رنگ ها هراسی نداشته باشید!

ترند ۳. پرداخت سنگ طبیعی

پرداخت‌های سنگ‌های طبیعی لحظه‌ای تاریخی را در ورود به سبک های دکوراسیون جدید سپری می‌کنند. برخی از محبوب ترین عناصر سنگی که در دکوراسیون منزل به کار می روند عبارتند از سنگ مرمر، کوارتزیت و سنگ های گرانیتی.

به غیر از میزهای قهوه خوری سنگی، میزهای کانتر، برخی از راه های گنجاندن این سبک در خانه شما به حساب می آیند که عبارتند از: سرامیک و سفال دست ساز، گلدان های سفالی، ظروف سنگی و ظروف غذاخوری. قطعاتی که ناقص هستند و جذابیت و شخصیت طبیعی خود را حفظ می کنند در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارند.

Translation is too long to be saved

ترند ۴. خانه ای آرامش بخش

با تغییر سبک زندگی، مردم بیش از هر زمان دیگری با لوازمی مانند مبل ها و کوسن های مجلل، رختخواب های مجلل، برای ایجاد فضاهایی برای انجام یوگا یا مدیتیشن، برای دورکاری در منزل انس می گیرند. یعنی شما مکان های دنج که در تعطیلات آنجا می روید را به تصویر می کشید. خواه یک خانه ساحلی، ویلای کنار دریا و یا اقامتگاه کوهستانی دنج باشد.

سخن آخر

در پایان باید بگویم که هر سبک طراحی داخلی که شما برای منزل خود ترجیح بدهید بیشتر از هر چیزی باید بتواند حس آرامش را به شما منتقل کند و همچنین می تواند تلفیقی از طرح های مدرن و کلاسیک باشد! نکته مهم در مورد اکثر سبک های طراحی ۲۰۲۳ این است که این سک ها باید در تست زمان مقاومت کنند، به این معنی که طرح ای آنها به گونه ای باشند که برای سال های آینده نیز از آنها لذت ببرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.