×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

امروزه دنیای دستگاههای بسته بندی بسیار گسترش یافته و میتوان با کمی جستجو در این بازار بزرگِ دستگاههای بسته بندی، انواع مختلفی از دستگاهها و ماشین آلات بسته بندی را یافت. این نوع دستگاهها میتوانند به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک و یا بصورت دستی به بسته بندی انواع مواد غذایی و دارویی بپردازند که هر کدام از تجهیزات پیچیده ای برخوردار هستند و میتوانند به افزایش میزان تولید و کیفیت مواد غذایی و دارویی منجر شوند. ما در این مطلب تلاش میکنیم تا شما را با چند قلم از جدیدترین انواع دستگاههای بسته بندی که در ایران ساخته شده اند آشنا کنیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

انواع دستگاه بسته بندی

اگر بخواهیم کمی راجع به انواع دستگاه بسته بندی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم میبایست بگوییم که دستگاههای بسته بندی در حوزه مواد غذایی انواع متنوعی دارند. این نوع دستگاهها میتوانند برای بسته بندی انواع مواد غذایی مایع، گرانولی و پودری مورد استفاده قرار بگیرند که هر کدام از تجهیزات متفاوتی برخوردار هستند و برای بسته بندی همان محصول کاربرد دارند. البته اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این قضیه نگاه کنیم این نوع دستگاههای بسته بندی نسبت به حالت بسته بندی و شکل و شمایل بسته ها نیز تفاوتهایی با یکدیگر دارند که در همین قضیه هم میتوان بین دستگاهها تفاوتهایی را قائل شد. البته در این مطلب میخواهیم چند نمونه از جدیدترین و منحصر به فردترین دستگاههای بسته بندی تولید شده در ایران را در همین حوزه به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی دوی پک

دستگاه بسته بندی دوی پک یکی از جدیدترین دستگاههای بسته بندی مواد پودری، گرانولی و مایع در ایران میباشد که توسط یکی از معتبرترین شرکتهای حوزه بسته بندی در ایران با نام البرز ماشین کرج تولید و روانه بازار شده است. این دستگاه میتواند جهت پر کردن انواع پاکت متالایزر، ایستاده ساندیسی، کرافت، سلفون صدفی، آلومینیوم، کاغذ زیپ دار، چهار طرف دوخت برای محصولات گرانولی، پودری و مایعات مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه بسته بندی دوی پک دارای تجهیزات سیستمPLC ، مانیتور لمسی مجهز به منوی فارسی، HMI، سیستم عیب یاب اتوماتیک و … میباشد. این نوع دستگاه بسته بندی برای اولین بار در ایران توسط این شرکت معرفی شده و توانسته از بازار فروش بسیار خوبی در ایران برخوردار شود. در کنار تمامی این موارد با تولید این دستگاه در کشور عزیزمان ایران میتوانیم از دستگاهی با گارانتی معتبر در کنار صرفه جویی اقتصادی بالایی برخوردار شویم که همه اینها با خرید نمونه ایرانی این دستگاه میسر خواهد شد.

word image 222243 1 - جدیدترین اخبار از دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران از نگاه بامک - البرز ماشین کرج

دستگاه بسته بندی ساشه ۵ کاره

از جدیدترین دستگاههای بسته بندی حوزه مواد غذایی و دارویی میتوان به دستگاه بسته بندی ساشه ۵ کاره اشاره کرد. حتما میدانید که دستگاههای بسته بندی ساشه میتوانند بسته هایی تک نفره را در ابعاد گوناگون و به اشکال متنوع تولید کنند. این نوع دستگاهها قابلیت بسته بندی مواد در حالات متنوع نظیر مایع و پودری را دارند. تفاوت این دستگاه جدید بسته بندی ساشه ۵ کاره در تنوع حالات و مواد قابل بسته بندی میباشد به اینصورت که دستگاه فوق قابلیت بسته بندی بصورت ساشه های مدادی، هرمی، سه طرف دوخت، بصورت پودری و مایع را دارد. دستگاههای مشابه در صورت استفاده فقط قابلیت استفاده برای نوع خاصی از اشکال بسته بندی ها و یا مواد را دارند ولی این دستگاه میتواند برای استفاده در تمامی موارد فوق مورد استفاده قرار بگیرد. با خرید این دستگاه میتوانید صرفه جویی اقتصادی در تولید محصولات خود داشته باشید و از پرداخت هزینه های مضاعف خودداری کنید.

word image 222243 2 - جدیدترین اخبار از دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران از نگاه بامک - البرز ماشین کرج

دستگاه بسته بندی تمام مکانیک مواد غذایی

برای استفاده از دستگاههای بسته بندی مواد غذایی و یا دارویی و شیمیایی معمولا از سیستم پنوماتیک برای حرکت بازو ها و یا سیستم پر کننده استفاده میشود. برای اینکه بتوان از این نوع سیستم استفاده کرد میبایست از یک کمپرسور باد بصورت مداوم استفاده کرد. اینکه از سیستم پنوماتیک استفاده شود ایرادی را در کوتاه مدت برای دستگاه بوجود نمی آورد ولی ممکن است در دراز مدت اختلالاتی در سیستم بسته بندی ایجاد شود. سیستم پنوماتیک از حساسیت بالایی برای بسته بندی برخوردار است و ممکن است با کمی اختلال در سیستم پنوماتیک مشکلاتی در بسته بندی بوجود بیاید.

تمامی این مشکلات در سیستم مکانیکی برطرف شده است. شرکت مذکور موفق شده تا جدیدترین دستگاه بسته بندی تمام مکانیک در ایران را تولید و روانه بازار کند. این دستگاه با حذف سیستم پنوماتیکی و حذف کمپرسور باد در سیستم بسته بندی میتواند طول عمر بالاتری را برای دستگاه بسته بندی تضمین کند و مشکلات اشاره شده در بالا به هیچ عنوان در این نوع دستگاه بسته بندی تمام مکانیک مواد غذایی و دارویی دیده نمیشود.

word image 222243 3 - جدیدترین اخبار از دستگاه بسته بندی مواد غذایی در ایران از نگاه بامک - البرز ماشین کرج

مزایای استفاده از دستگاههای بسته بندی ایرانی

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار در حوزه بسته بندی هستید و یا صاحب کسب و کاری هستید و قصد توسعه کسب و کار خود را دارید و میخواهید دستگاه بسته بندی برای بالا بردن سرعت تولید و افزایش کیفیت بسته بندی کالا تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم تا این نوع دستگاههای بسته بندی را فقط از شرکتهای معتبر ایرانی تهیه کنید. با کمی جستجو در بازار و مخصوصا بازارهای اینترنتی میتوانید انواع شرکت های فروشنده و یا تولید کننده دستگاههای بسته بندی معتبری نظیر فامکو، بامک، البرز ماشین کرج، آریا تجهیز و … را مشاهده خواهید کرد که هر کدام میتوانند دستگاههای بسته بندی خوبی را به شما معرفی و ارائه کنند.

زمانیکه قصد خرید دستگاه بسته بندی را دارید حتما میبایست به این نکات دقت کنید که حتما از تولید کننده دستگاه، محصول خود را خریداری کنید تا بتوانید از بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر و البته قیمت مناسب تری برخوردار شوید. تیم فروش و بازرگانی ما با کمی جستجو در دنیای دستگاههای بسته بندی به یک شرکت معتبر در زمینه دستگاههای بسته بندی با نام البرز ماشین کرج و فروشگاه بامک که نماینده فروش این شرکت میباشد رسید که از قدیمی ترین شرکت های سازنده دستگاههای بسته بندی و البته یکی از معتبرترین تولید کنندگان این حوزه میباشد. تمامی دستگاههای ساخت این شرکت از گارانتی ۱۸ ماهه معتبر شرکتی در کنار ۱۵ سال خدمات پس از فروش ارائه میشود که میتواند تضمین کننده کیفیت بالای دستگاههای ساخت این شرکت باشد.

شما میتوانید لیست بهترین دستگاههای بسته بندی این شرکت را از طریق وب سایت فروشگاهی این شرکت با نام بامک مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید. در ساخت این محصولات از مرغوبترین قطعات بسته بندی استفاده شده که تضمین کننده طول عمر بالای دستگاهها میباشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.