چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایران ثابت کرد که می تواند تهدید تحریم ها را تبدیل به فرصت کند
    30 مهر 1395 - 16:58
    شناسه : 22286
    1

    امام جمعه لاهیجان گفت: ملت ایران ثابت کرد که می تواند تهدید تحریم ها را تبدیل به فرصت کند و در مقابل شگردهای شیطانی آمریکا بایستد. به گزارش «بامردم»، قبل از قطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان فرماندار این شهرستان در سخنانی، به موضوع پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: دوم تا هشتم آبان […]

    پ
    پ

    امام جمعه لاهیجان گفت: ملت ایران ثابت کرد که می تواند تهدید تحریم ها را تبدیل به فرصت کند و در مقابل شگردهای شیطانی آمریکا بایستد.

    به گزارش «بامردم»، قبل از قطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان فرماندار این شهرستان در سخنانی، به موضوع پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: دوم تا هشتم آبان ماه، هفته پدافند غیرعامل نام گذاری شده که باید مسوولان و مردم خود را برای یک نوع دفاع غیرنظامی در مقابل حوادث و آسیب ها آماده کنند.
    سید محمد احمدی در تشریح اقدامات پدافند غیر عامل در شهرستان لاهیجان افزود: شناسایی نقاط آسیب پذیر و انجام مانور زیست محیطی در مورد تالاب ها و رودخانه ، برگزاری کلاس های آمادگی دفاعی و جمع آوری آب های سطحی با همت مردم و در این شهرستان از جمله اقدامات در این راستاست.
    وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها برای جلوگیری از حوادث احتمالی، برنامه هایی را تدارک دیده و اقداماتی انجام می دهند.

    در ادامه حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه در ایران، مردم فداکاری کرده و برای حفظ انقلاب و نظام خون داده اند، افزود: در این کشور نظام ، انقلاب اسلامی و خون شهدا اصل است و مسوولان باید مواظب باشند که در این مسیر برای ما افراد مهم نیستند بلکه حق و واقعیت مهم است.
    وی خاطرنشان کرد: ملت ایران ثابت کرد که می تواند تهدید تحریم ها را تبدیل به فرصت کند و در مقابل شگردهای شیطانی آمریکا بایستد.
    وی اظهار داشت: امروز که جمهوری اسلامی در اوج قدرت است، بعضی ها از آمریکا وحشت دارند حال آنکه هدف اصلی آمریکا در سوریه ، یمن و دیگر کشورهای منطقه، ایران است و اگر ما در سوریه نمی جنگیدیم باید در کرمانشاه سنگر درست می کردیم و در داخل خاک خود با دشمن می جنگیدیم.
    امام جمعه لاهیجان گفت: امروز که جمهوری اسلامی ایران قدرتمند است و در خارج از مرزها حضور دارد و در قلب آفریقا خیمه زده، کسانی در مقابل دشمن ضعف نشان می دهند.
    حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره با سالروز تاسیس سازمان ملل اظهار داشت: عظمت جمهوری اسلامی ایران این است که رهبرش می فرماید سازمان ملل آلت دست ابرقدرت هاست و نوکری آمریکا را انجام می دهد.
    وی ادامه داد: این همه آتش بر روی مردم بی دفاع یمن ریخته می شود، ولی صدای سازمان های به اصطلاح حقوق بشری بیرون نمی آید و سازمان ملل هم کاری نمی کند.
    حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: ورزش ، اصلی اجتناب ناپذیر در زندگی امروز انسان است و در اسلام ورزش، تحصیل و تهذیب در کنار هم قرار دارند.


    منبع: ایرنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.