×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

ظروف مسی میناکاری اصفهان

انواع این ظروف مسی میناکاری اصفهان مانند گلدان آینه شمعدان ساعت دیواری پارچ قندان شیرینی خوری گلاب پاش سرویس چای خوری میوه خوری جعبه قرآن و بسیاری از مدل های دیگر تهیه و ساخته می شوند. انجام هنر میناکاری روی مس دارای خواص و مشخصات زیر است ماندگاری و دوام مناسب شکل پذیری فلز مس قابلت جذب لعاب بالاتر فلز مس نسبت به فلزات دیگر چکش خوار بودن

ورقه ای شدن ظروف مسی میناکاری در طرح ها مدل ها و انواع مختلف ساخته و تولید می شوند و برای انتخاب و خرید این محصول پر فروش گزینه های زیادی در اختیار دارید این محصول فوق العاده و جذاب بسیار مناسب کادو دادن است و خرید ظروف مسی میناکاری هدیه ای خاص برای مناسبت ها و افراد می تواند باشد.

word image 222932 1 - با این ظروف از هدر دادن زندگی خود داری کن -

ظروف میناکاری سفالی

امروزه انواع محصولات و کالاها در بازار با افزایش قیمت همراه است برای خرید خوب و مناسب می توانید ابتدا با مشاوران زبده ما در این سایت مشورت و سپس خریدی شایسته را انجام دهید که در این میان قیمت ظروف میناکاری سفالی نیز پیرو همین دستور با افزایش و گاها نوسان قیمت همراه است بنابر این با ورود به بازار می توان نمونه های مختلف این کالا را در انواع قیمت مشاهده کرد.

هر قطعه از این ظروف نسبت به نمونه های دیگر از جهت سایز و نوع کار متفاوت است قیمت انواع این محصولات از 900 هزار تومان تا 2 میلیون تومان تخمین زده می شود اما برای برخوردار شدن از کالایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توان این سایت را انتخاب کرد بنابر این شما دوست و مشتری گرامی همراه با ما در این سایت خریدی مناسب و مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

word image 222932 2 - با این ظروف از هدر دادن زندگی خود داری کن -

ظروف میناکاری روی فلز

برای اطلاع از قیمت ظروف میناکاری روی فلز می توان از سایت ما استفاده و نمونه های مختلف را مشاهده و مقایسه کنید و سپس خرید خوبی داشته باشید در اجرای این هنر باید زیر ساخت کار، رنگ و طرح کار از بهترین نوع انتخاب شود تا ماحصل کار کاری ماندگار و جذاب باشد بنابر این هنرمند از بهترین آلیاژ فلز برای کار خود استفاده می کند.

هنرمند تلاش می کند تا زیر ساخت و فلز در تمام قسمت ها از یکنواختی و توازن برخوردار باشد نمونه های میناکاری بر فلز در داخل و خارج از کشور از متقاضیان بسیار برخوردار است در انجام و اجرای این هنر از انواع هنرهای تلفیقی و در کنار هم مانند هنر حکاکی، رنگرزی و طراحی و ساخت ظروف استفاده و کاری نو و شیک را تولید می کنند.

word image 222932 3 - با این ظروف از هدر دادن زندگی خود داری کن -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.