×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

کاظم صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران - طرح حجاب به همه ادارات ابلاغ شد + جزئیات - طرح حجاب

سید کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه عبادی نمازجمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: در لیست تحریم‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد، اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است. ستاد امر به معروف بلندگویی برای دعوت به خیر است. حتی در برخی از استان‌ها سیستمی پیش بینی شده تا اگر در هر اداره‌ای تخلفی صورت گرفت توسط این ستاد به بالاترین مسئول منتقل شود و اگر اقدامی صورت نگرفت آن‌ها وارد عمل شوند. آن‌ها دیدند که ستاد امر به معروف در حفاظت از احکام دین و خدمت به مردم موثر است و آن را تحریم کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه خاطرنشان کرد: دنیای غرب علیه مقدسات الهی برخاسته و به جنگ با خدا آمده است. قرآن را می‌سوزانند و مقدسات ما را هدف گرفته‌اند. گاهی با کشیدن کاریکاتور پیامبر ما و گاهی با قلم مسموم سعی دارند تا چهره پیامبر را تخریب کنند. اخیرا نیز به برترین شخصیت قابل ارائه به بشریت و مرجع تقلید اخلاقی و سیاستمدار هوشمند اهانت کردند. این اهانت به رهبری نبود بلکه آن‌ها از اسلام وحشت دارند. از آنجا که انقلاب اسلام ناب را به صحنه آورده و پرچم اقتدار و عزت با این انقلاب روز به روز توسعه می‌یابد، دنیای غرب در برابر جاذبه دین اسلام و پرچم حکومت دینی که حاکم آن مرد خداست وحشت کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با سلاح گرم به میدان آمدند و با ترور و کودتا و با ماموریت‌های نفوذی و فتنه و تحریک قومیتی تمام تلاش خود را کردند، اما دیدند که در برابر این موج عظیم عرشی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند؛ لذا دست به جنایتی غیر قابل وصف و وحشی‌گری عجیب بر خلاف شعارهای فریبکارانه‌ای که در حوزه آزادی سر می‌دهند زده و به قرآن و اسلام هتک حرمت می‌کنند.

وی تاکید کرد: به دنبال این اهانت به مقدسات شاهد تحریم کردن اشخاصی از همه نهادها از جمله سپاه پاسداران بودیم؛ البته اتحادیه اروپا ابتدا بنا داشت که سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد. در حالیکه سپاه پاسداران از روز اول خودش را فدای دین، کشور و انقلاب کرد و برای آرامش و امنیت مردم گام برداشت.

صدیقی بیان کرد: سپاه پاسداران در غم و شادی، در شهر و روستا و در کنار مردم بود و بزرگترین خدمت را نه تنها به ایران اسلامی و جبهه مقاومت کرد بلکه به خود اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نیز کمک کرد تا از آتشی که با دست خودشان به نام داعش ایجاد کردند رهایی یابند. سردار سلیمانی ما بود که با ابتکار عمل توانست حلقه‌ای از مجاهدات کشورهای مختلف را تشکیل دهد و دست نشانده آمریکا و اروپا یعنی داعش را کنار زده و برای همیشه امنیت را برای بشریت به ارمغان بیاورد. اروپایی‌ها باید بدانند که با این اقدام آن‌ها سپاه پاسدارن قویتر از گذشته خواهد شد و دماغ آن‌ها را بیشتر از سابق بر خاک خواهد مالید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.