یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موج جدیدی از بارش در گیلان
    01 آبان 1395 - 21:55
    شناسه : 22329
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:با تقویت سامانه ناپایدار به تدریج از دوشنبه تا چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دما، در بعضی نقاط بر شدت بارش ها و وزش باد افزوده خواهد شد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی  گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و بر […]

    پ
    پ

    هواشناسیسرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت:با تقویت سامانه ناپایدار به تدریج از دوشنبه تا چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دما، در بعضی نقاط بر شدت بارش ها و وزش باد افزوده خواهد شد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی  گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است و بر این اساس برای امروز و فردا در بعضی نقاط بارش باران و وزش‌باد پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: این سامانه به تدریج از دوشنبه تقویت شده و تا چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دما، در بعضی نقاط بر شدت بارش ها و وزش باد افزوده خواهد شد.

    غلامی خاطر نشان کرد: این سامانه بارشی به تدریج از بعد از ظهر چهارشنبه در منطقه تضعیف خواهد شد.

    وی اضافه کرد: هوای گیلان برای روز شنبه نیمه ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی،یکشنبه نیمه ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی،کاهش ابر،دوشنبه صبح تا ظهر،نیمه ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی،بعد از ظهر و شب، ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید)، ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.


    انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.