چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یک فرماندار در شرق گیلان، حکم رسمی استاندار گیلان را باطل کرد
    03 آبان 1395 - 12:00
    شناسه : 22371
    0

    در ماههای پایانی دولت تدبیر و امید طی یک اقدام کم سابقه یک فرماندار در شرق گیلان ، حکم رسمی استاندار گیلان را باطل کرد و طی یک نامه اداری در سطح شهرستان به تمامی دستگاهها اعلام کرد. به گزارش «بامردم»، پس از استقرار دولت تدبیروامید موجی از امید به آینده مردم و طیف های […]

    پ
    پ

    در ماههای پایانی دولت تدبیر و امید طی یک اقدام کم سابقه یک فرماندار در شرق گیلان ، حکم رسمی استاندار گیلان را باطل کرد و طی یک نامه اداری در سطح شهرستان به تمامی دستگاهها اعلام کرد.

    به گزارش «بامردم»، پس از استقرار دولت تدبیروامید موجی از امید به آینده مردم و طیف های مختلف سیاسی را فرا گرفت اما با توجه به اینکه روش رییس جمهور محترم حذف همه مدیران کشور نبود و روحیه تعاملی را در پیش گرفت بسیاری از مدیران دولت احمدی نژاد در ساختار اداری کشور ماندند و بسیاری نیز ارتقا پیدا کردند.

    از این دست مدیران در استان گیلان که با حسن خلق استاندار محترم گیلان روبرو شدند و  نه تنها برکنار نشده بلکه به جایگاه رفیع فرمانداری نیز رسیدند ،جانبازی رییس جهاد کشاورزی شهرستان رودسر در دولت احمدی نژاد بود.

    شاید در روزهای پایانی دولت احمدی نژاد اکثر این مدیران فکر نمیکردند با استقرار دولت تدبیروامید بتوانند حتی صندلی ریاست اداره خود را حفظ کنند. حال با رسیدن به روزهای پایانی دور اول دولت دکتر روحانی خیلی از مدیرانی که دل در گرو احمدی نژاد داشتند و ارتقا نیز گرفتند در رویای بازگشت تفکر احمدی نژادیسم به سر می برند و تلاش های خود را برای حذف نیروهای ستاد دکتر روحانی به کار گرفته اند و طی یک طنز آشکار به نیروهای همراه دولت لقب مخالف بودن نسبت می دهند و حتی در مواردی در مقابل استاندار قد علم می کنند و حکم مقام عالی دولت در استان را در دولت تدبیرو امید باطل می کنند که همانا این موضوع ترویج بی قانونی بود که در کشور در دولت نهم و دهم بنا نهاده شد.

    امروز استاندار صبور و با اخلاق گیلان اگر در مقابل این تحرکات مشکوک حامیان قدیمی دولت گذشته محکم نایستند سنگ روی سنگ بند نمی شود و از فردا در هر فرمانداری ممکن است فرمانداران احکام استاندار را به صورت خود جوش و با صلاح خود قطع لغو نمایند.

    امیدواریم با برخورد قاطعانه و صحیح با این نوع مدیران دولت تدبیرامید که تداعی گر بی قانونی عصر احمدی نژایسم است دیگر شاهد اینگونه تیشه به ریشه اعتدال زدن را نباشیم.


     منبع: تدبیر شرق/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.