چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هر چه در برجام ادعا شد دروغ از آب درآمد/در برجام مشکل آمریکا حل شد نه ایران…
    10 فروردین 1395 - 22:04
    شناسه : 2246
    1

    علیرضا زاکانی گفت: هر چه در برجام ادعا شد دروغ از آب درآمد و هیچ وعده ای که به درد توسعه و پیشرفت کشور بخورد تا کنون میسر نشده است و در برجام به جای حل مشکل ما نگرانی آمریکایی های بر طرف شد. … به گزارش «با مردم» به نقل از رصد نیور، مراسم […]

    پ
    پ

    علیرضا زاکانی گفت: هر چه در برجام ادعا شد دروغ از آب درآمد و هیچ وعده ای که به درد توسعه و پیشرفت کشور بخورد تا کنون میسر نشده است و در برجام به جای حل مشکل ما نگرانی آمریکایی های بر طرف شد. …

    به گزارش «با مردم» به نقل از رصد نیور، مراسم پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام یادمان شهدای مدافع حرم با محوریت اسلام منهای ذلت ، عصر امروز در مسجد امام حسین (ع) سرپل شرقی رودسر با سخنرانی علیرضا زاکانی برگزار شد.

    رئیس کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم را به عنوان محافظان حریم اسلام در منطقه دانست و افزود: انقلاب اسلامی پس از ۳۷ سال عمر همچنان با افتخار و سربلندی در قله های پیشرفت و توسعه جهان قرار دارد و این نشان دهنده موفقیت ملتی مقاوم ،صبور و امیدوارم به وعده الهی است.

    وی با تاکید براینکه در شهدای انقلاب اسلامی با نثار جان خود و وقف آن در راه اسلام و حفظ مرزهای ایران اسلامی وظیفه بسیار مهمی را بر دوش ما قرار دادند گفت: اگر با غلفت از مسیر شهدا و ولایت منحرف شویم سیلی محکمی را دریافت خواهیم کرد.

    وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با محوریت فرهنگی خود از مرزهای زیادی عبور کرده و بدست آوردن قلوب زیادی از مردم آزاد اندیش جهان باعث وحشت استکبار شده است و آنها تلاش می کنند با به خطر انداختن استقلال و آزادی کشورمان مسیر الگو پذیری کشورهای دیگر از انقلاب اسلامی را منحرف کنند .

    وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و حامیان آنها در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده و در ۳۷ سال گذشته از هیچ نقشه و فریبی برای از بین بردن آرامش ایران اسلامی دریغ نکرده اند اضافه کرد: زمانی که ظرفیت های داخلی کشور را توانمند کنیم و بر اساس اقتصاد مقاومتی کشور را مدیریت کنیم هیچ قدرتی نمی تواند امنیت کشور را بر هم بزند.

    علیرضا زاکانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر از بین بردن رویای کدخدایی امریکا در جهان توانست مدل جدیدی از مدیریت جهانی بر اساس عدالت و مردم سالاری ارائه دهد و این نوع حکومت ، استکبار را در چالش بزرگی قرار داد.

    نماینده مردم تهران در مجلس افزود: امروز استکبار با محوریت امریکا برای نفوذ به این کشور دلبسته به کسانی هستند که به عنوان ریزش های انقلاب اسلامی در کشور ، هم صدا با آمریکا مردم را به تسلیم شدن در مقابل استکبار هدایت می کنند. برخی ها رسالت دارند با گفتمان حامی انقلاب در مقابل حرف رهبری بایستند و خود را به خواب بزنند و هر روز خاطره ای جدید و حرف نادرستی از امام را بگویند.

    وی با تاکید بر اینکه خواص بی بصیرت با مطرح کردن گفتمان دوستی با آمریکا با تهی کردن انقلاب اسلامی ضربه بزرگی را به کشور وارد کنند گفت: برای مقابله با این جریان باید هوشیارانه گوش به فرمان رهبری باشیم.

    وی تصریح کرد: در موضوع هسته ای هم تصمیم گیران در این موضوع با مخفی کاری و عدم بیان حقایق موضوع برجام را پیش بردند و هیچ گونه موفقیتی در اجرای برجام تاکنون نصیب کشور نشده است.

    رئیس کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بعضی خواص بی بصیرت با نقاب نفاق از چه کسانی می خواهند انتقام بگیرند که در کشور هر چه آمریکا می خواهد بگوید از زبان آنها شنیده می شود در صورتی که خود را مدافع انقلاب می دانند و این در حالی است که اعضای خانواده آنها در بزرگترین فساد اقتصادی نقش محوری داشتند.

    وی با اشاره به اینکه امروز تنها راه توسعه کشور ، سازندگی با الگوی اقتصاد مقاومتی است افزود: سیاست مدیریتی امروز کشور که با بدهکاری کشور را پیشرفت دهیم الگویی شکست خورده و تجربه شده است.

    نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: هر چه در برجام ادعا شد دروغ از آب درآمد و هیچ وعده ای که به درد توسعه و پیشرفت کشور بخورد تا کنون میسر نشده است و در برجام به جای حل مشکل ما نگرانی آمریکایی های بر طرف شد./انتهای خبر

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.