شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخی از مدیران هیچ علاقه و تمایلی نسبت به اجرای تفکرات دولت تدبیر و امید ندارند/ رسانه های حامی دولت در گیلان مظلوم واقع شده اند
    07 آبان 1395 - 19:57
    شناسه : 22558
    0

    اختصاصی/مشاور فرماندار لاهیجان گفت: بسیاری از مدیران دولت قبلی همان سیاست های دولت احمدی نژاد را دنبال کرده و هیچ علاقه و تمایلی نسبت به اجرای تفکرات دولت تدبیر و امید ندارند.   به گزارش «بامردم»، علی بزرگ بشر مشاور فرماندار لاهیجان در نشست هم اندیشی جوانان حامی دولت تدبیر و امید و مشاورین جوان […]

    پ
    پ

    %d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%d8%b4%d8%b1

    اختصاصی/مشاور فرماندار لاهیجان گفت: بسیاری از مدیران دولت قبلی همان سیاست های دولت احمدی نژاد را دنبال کرده و هیچ علاقه و تمایلی نسبت به اجرای تفکرات دولت تدبیر و امید ندارند.

      به گزارش «بامردم»، علی بزرگ بشر مشاور فرماندار لاهیجان در نشست هم اندیشی جوانان حامی دولت تدبیر و امید و مشاورین جوان دستگاه های اجرایی استان گیلان به میزبانی فرماندار فومن، گفت: بسیار خورسندم که فرصتی شد تا در جمع صمیمی جوانان گیلان حضور داشته باشم و در کنار این جمع حامی تدبیر و امید برخی از دغدغه های موجود در استان را مطرح کنم.

    *به خاطر جوان بودن حذفمان می کنند/از سرمایه ها و نخبگان جوان و شایسته استان در امور استفاده شود
    رییس مجمع مشورتی توسعه لاهیجان با بیان اینکه وقتی نام جوانان در جایی ذکر می شود بنده حساسیت خاصی نسبت به آن پیدا می کنم، ادامه داد: در چند سال گذشته هر وقت که خواستند ما را حذف کنند به عنوان جوان بودن حذف و هر وقت که خواستند از ما استفاده کنند یرای جوان بودن به عنوان سیاه لشکر از ما استفاده کردند و امیدواریم این روند ادامه پیدا نکند و از سرمایه ها و نخبگان جوان و شایسته استان در امور استفاده شود.

    رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: در بسیاری از جلسات اخیری که بنده و دوستان حضور داشتیم یکی از مهمترین مسائلی که پیرامون آن بحث و تبادل نظر انجام شد، مشکلاتی مبنی بر عدم استفاده از جوانان در فرصت های مختلف بود چرا که متاسفانه اهمیت استفاده از جوانان در استان ما فراموش شده است و بسیاری از استعدادهای جوان ما به دلیل گذر سن، شور و انرژی جوانیشان را از دست داده اند و همچنان نیز از آن ها استفاده نمی شود.

    بزرگ بشر با بیان اینکه دلیل حضور امروز ما در این مکان، نه شخص آقای روحانی رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران است و نه شخصی دیگر، اظهار کرد: فکر می کنم همه ما جوانان به خاطر یک شخص وارد جریان تدبیر و امید نشدیم بلکه همه ما دارای تفکراتی هستیم که حاضر شده ایم به خاطر آن بدون هیچ چشم داشتی هزینه پرداخت کنیم.

    *برخی از مدیران هیچ علاقه و تمایلی نسبت به اجرای تفکرات دولت تدبیر و امید ندارند
    رییس کمیته سیاسی انتخابات حزب ندای ایرانیان در استان گیلان با اشاره به اینکه دولت دکتر روحانی برای تشکیل یک دولت اعتدالی بسیاری از مدیران دولت قبلی را نیز در دولت یازدهم به کار گرفته است، گفت: برای بنده به عنوان یک فعال سیاسی و رسانه ای کاملا مشخص شده است که بسیاری از این مدیران دولت قبلی همان سیاست های دولت احمدی نژاد را دنبال کرده و هیچ علاقه و تمایلی نسبت به اجرای تفکرات دولت تدبیر و امید ندارند.

    مشاور فرماندار لاهیجان تصریح کرد: بنده به عنوان یک ایرانی حامی تفکرات دولت از آقای رییس جمهور سوالی دارم، به راستی پایان مدیریت این دسته از مدیران چه زمانی است؟ چرا باید هزینه های سیاست ها و تفکرات اشتباه اینگونه مدیران را ما دهیم و بهره را مدیرانی مخالف تفکرات دولت ببرند.

    وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شخصا ورود کردند و گفتند که به طلاح مملکت نیست که  فلان شخص برای انتخابات فعالیت کنند، اظهار کرد: بسیاری از مدیران دولت قبل و دلواپسان این امید را داشتند که شاید با برگشت آقای احمدی نژاد بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند، امیدوارم دوران این چنین مدیرانی که به سیاست ها و باور های دولتی که در آن فعالیت می کنند باورد ندارند به پایان رسد و بتوانیم از جوانان شایسته و نخبه در امور استفاده صحیح کنیم.

    *رسانه های حامی دولت در گیلان مظلوم واقع شده اند
    رییس ستاد دکتر روحانی در شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه رسانه های حامی دولت در گیلان مظلوم واقع شده اند، خاطرنشان کرد: در همین استان گیلان، فعالینی هم سو با دولت هستند که در عرصه رسانه ای بدون دریافت کوچک ترین کمک های دولتی و … ای با جان و دل فعالیت می کنند و این فعالیت ها و اقدامات فقط برای باور قلبی به تفکرات و سیاست های دولت تدبیر و امید است، مدیران مخالف بدانند که این جوانان از کج روی ها و اشتباهات به سادگی نمی گذرند و برای بیان آن ها نیز ترس و واهمه ای ندارند.


    منبع: بامردم/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.