×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رضا رسولی

عضو شورای شهر رشت و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران استان گیلان گفت: با توجه به تجربیات تاریخی گذشته حامیان دولت و اصلاح طلبان باید برای رسیدن به افق های آینده در بدنه مدیریتی کشور انتخابات شوراها در شهرهای کوچک را جدی بگیرند.

به گزارش «بامردم»، دکتر رضا رسولی در نشست جوانان حامی تدبیر و امید و مشاورین جوانان دستگاه های اجرایی استان گیلان که به میزانی فرماندار فومن برگزار شد ضمن تشکر از برگزاری چنین نشست هایی بیان داشت: جوانان حامی دولت و اصلاح طلب در استان گیلان فعالتر از استان های دیگر است. وی افزود: شاید گاها اتفاقاتی می افتد کسانی که در بحبوبه این اتفاقات کار هست کمتر متوجه بزرگی کار هستند، همین جمع و جمع هایی چون این در سراسر کشور در سه سال گذشته نه تنها جریان روشنفکری را بلکه مملکت ما راسیمرغ وار بر خاکستر خود ساخته است.

عضو شورای مرکزی کارگزاران گیلان با بیان این که در سال ۹۲ جوانان با اقبال جامعه جریانی را که توانستند حاکم کنند که جریان همراهی و توسعه کشور است در ادامه گفت: نسل دهه پنجاه و دهه شصت در سالیان اخیر بویژه در هشت سال دولت نهم و دهم دوران عجیبی را پشت سر گذاشت، بهترین زمان و بهترین دوره کاری را که می توانستیم در لایه های میانی شهر و شهرستان طی شود و نتیجه خوبی ایجاد شود متاسفانه از دست دادیم . وی افزود: شاید همه این مساله کم لطفی و نادیده نگرفتن نباشد، واقعا یک سری موانع تاریخی و قانونی وجود داشت که باید به نوعی حل شود، اما ما یاد گرفتیم که کلید واژه توسعه به خصوص توسعه سیاسی صبر است و همین راه را ادامه خواهیم داد. اما صبر ما همراه با آگاهی و هوشیاری خواهد بود.
رضا رسولی همچنین تاکید کرد: به شخصه معتقدم این مسیر عقلانی که جامعه ما در سال ۹۲ آغاز کرده است به حول قوه الهی ادامه پیدا کندو بعید می دانم این جامعه عقلانی که در جامعه رخنه کرده و خروجی سال ها تجربه است شاید اسیر مسائلی چون عوام فریبی و از این مسائل شود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: روی صحبت من با جوانان این است که تاریخ را باید امروز بسازیم. شاید بحث فتح سنگر به سنگر را که بزرگان تئوریزه کرده است، طیف مقابل در سال ۸۲ این تئوری را بهتر ایجاد کرد.
این عضو شورای شهر رشت در ادامه ابراز داشت: ما باید بپذیریم که انتخابات سال ۸۴ در سال ۸۱ و در انتخابات شوراها باختیم و شاید خیلی غیر قابل بخشش باشد که این تجربه دوباره تکرار شود. وی افزود: افق ما سال ۱۴۰۰باید باشد ولی بدمستی ناشی از برد می تواند زمینه باخت را فراهم می کند هرچند مطمئنم که اشتباه را تکرار نخواهیم کرد، اتفاقی که در سال ۹۲ اتفاق افتاد باید به آینده باشد. باید به شوراهای آینده و انتخابات مجلس آینده فکر کنیم و اگر فرصت برای ما ایجاد نشده خودمان این فرصت را ایجاد کنیم.
عضو شورای مرکزی کارگزاران گیلان ادامه داد: آینده را ما می سازیم و ما هرچه داریم را خودمان ساختیم و امروز باید آن را تکرار کنیم، می بایست انتخابات شوراهای اسلامی با افق بهتری همراه باشد، ما می بایست حداقل در گیلان با توجه به فرهیختگی تاریخی که داریم با توجه به تجربه تاریخی کسانی که شایستگی مدیریت در حوزه های شهری را دارند را انتخاب کنیم و افراد از شهرهای کوچک با همراه شدن با شوراها واقعا به عنوان شهردار بتوانند کار کنند. وی افزود: اینجا محدودیت های پست های دولتی وجود ندارد و بسیاری از دوستان را میبینیم که از ۱۸ سالگی بخشدار ویا ۲۳ سال شهردار بوده اند و جوانان روشنفکر و تحصیل کرده پله های خود را طی کنند.
رضا رسولی در پابان تصریح کرد: در شهرهای کوچک می شود برنامه ریزی کرد، این حرکت یک رفتار توسعه یافته است.شهرهای ما این پتانسیل را دارند . این را به عنوان یک باید در نظر بگیریم و افق بعدی ما انتخابات بعدی باشدو زمانی برای از دست دادن نداریم، زیرا ما بخش زیادی از عمرمان را تاوان اشتباهات دیگران را دادیم و نباید این را ادامه دهیم.


منبع: گیل خبر/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.