یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41485 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سرقت منازل در رشت
    08 آبان 1395 - 21:47
    شناسه : 22587
    0

    سارقان اموال مسروقه را در تهران و کوهدشت می فروختند. به گزارش «بامردم»، سه عضوء یک باند حرفه ای هشت نفره سرقت منازل در رشت  دستگیر شدند. فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت : این سارقان با دستگیری یک سارق هنگام سرقت از یک خانه در رشت شناسایی و دستگیر شدند. سردار میرحیدری با بیان اینکه […]

    پ
    پ

    سارقان اموال مسروقه را در تهران و کوهدشت می فروختند.

    به گزارش «بامردم»، سه عضوء یک باند حرفه ای هشت نفره سرقت منازل در رشت  دستگیر شدند.
    فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت : این سارقان با دستگیری یک سارق هنگام سرقت از یک خانه در رشت شناسایی و دستگیر شدند.
    سردار میرحیدری با بیان اینکه  متهم که اهل شهرستان کوهدشت لرستان است پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت در یک باند ۸ نفره سرقت از سال ۹۳ اعتراف کرد  افزود : اعضای این باند در روزهای  پایانی هفته و تعطیلات در قالب تیم های سه یا چهار نفره از خانه های از پیش تعیین شده سرقت می کردند.
    وی گفت :  سارقان اموال سبک و گران قیمت قابل حمل همانند وجه نقد و جواهرات سرقت می کردند.
    فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه سارقان اموال مسروقه را در تهران و کوهدشت می فروختند افزود :‌ سه  سارق به ۵۲ فقره در شهرستان رشت اعتراف کردند.
    سردار میرحیدری گفت :  کارآگاهان آگاهی با اخذ نیابت قضائی و عزیمت به شهرستان کوهدشت ، ۲ سارق ۲۰ و ۲۴ساله عضو باند حرفه ای سرقت منازل را پس از یک هفته تحقیقات دستگیرکردند.
    وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد اعلام کرد : مالخر اموال مسروقه نیز که اهل و ساکن کوهدشت لرستان است نیز شناسایی و دستگیر شد.
    فرمانده انتظامی گیلان توجه بیشتر شهروندان به توصیه های حفاظتی و ایمنی پلیس برای جلوگیری از سرقت را خواستار شد و افزود : روشن نگه داشتن لامپ خانه ها در شب و یا بهره گیری مطلوب از ابزار حفاظتی و پیشگیرانه نظیر قفل ضد سرقت، نرده آهنی و دوربین مدار بسته ، موجب کاهش انگیزه سرقت سارقان می شود.
    سردار میرحیدری گفت : شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و پرسه زن در کوچه های خلوت و جلوی مغازه ها بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ و یا ۱۳۰ پلیس آگاهی تماس بگیرند.


    منبع: خبرگزاری صداوسیما/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.