جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولین جشنواره برند برتر در گیلان برگزار می شود
    09 آبان 1395 - 13:00
    شناسه : 22627
    0

    اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، در دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود. به گزارش «بامردم»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در راستای اجرای تصویب نامه هیأت وزیران […]

    پ
    پ

    علی منتظری (3)

    اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، در دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود.

    به گزارش «بامردم»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این خبر افزود: این جشنواره در راستای اجرای تصویب نامه هیأت وزیران مرتبط با موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

     معدن و تجارت گیلان، علی منتظری تصریح کرد: مسئولیت اجرای جشنواره مذکور در استان، با مرکز آموزش بازرگانی می باشد و دستگاه های ذیربط در کمیته برگزاری جشنواره همکاری می نمایند.

    وی همچنین گفت: حمایت از تولید داخلی و برند آفرینی، ارتقای جایگاه برندهای داخلی در اذهان عمومی و تقویت کسب و کار داخلی از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره در استان می باشد.

    منتظری افزود: در جشنواره یاد شده، از تعدادی از برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی و … تجلیل به عمل آمده و به عنوان برندهای برتر معرفی می شوند.

    وی تصریح کرد: براساس قوانین تدوین شده، برندهای برتر منتخب در جشنواره استانی و ملی، از مشوق ها و خدمات حمایتی ویژه ای برخوردار خواهند شد.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان جهت ثبت نام در رقابت جهت انتخاب برندهای برتر استان می توانند از طریق دبیرخانه جشنواره در مرکز آموزش بازرگانی گیلان با شماره های ۳۳۲۶۱۰۴۶ و ۳۳۲۶۱۰۴۷ و یا از طریق سایت www.gilan-btc.ir اقدام نمایند.


    منبع: روابط عمومی/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.