جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
آقای استاندار!! در مسیر کندروی خود کسی را تندرو خطاب نکنید!
  • 9 آبان 1395 ساعت: 23:09
  • شناسه : 22642
    0

    ماکان حائری،رییس شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان منطقه گیلان: *آقای استاندار!! در مسیر کندروی خود کسی را تندرو خطاب نکنید! که این کندروی مجموعه شما باعث ایجاد ترافیک مطالبات در پایگاههای اجتماعی شده است. * چه عرق شرمی باید بریزیم از این مسئولینی که بویی از تدبیر و امید نبرده اند وفقط اسم آنرا یدک […]

    پ
    پ

    %d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%ad%d8%a7%d8%a6%d8%b1%db%8c

    ماکان حائری،رییس شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان منطقه گیلان:

    *آقای استاندار!! در مسیر کندروی خود کسی را تندرو خطاب نکنید! که این کندروی مجموعه شما باعث ایجاد ترافیک مطالبات در پایگاههای اجتماعی شده است.

    * چه عرق شرمی باید بریزیم از این مسئولینی که بویی از تدبیر و امید نبرده اند وفقط اسم آنرا یدک میکشند

    *استان زنجان استانداری دارد که استعدادها و ظرفیتهای گیلان را بهتر از استاندار گیلان میشناسد و از این منابع عظیم انسانی کارآمد و توانای حامی تدبیر و امید بیشتر و بهینه استفاده میکند.

    امروز که برای ادامه فعالیت های کاری به چندین استان سفر کرده ام و مسئولین استان ها را دیده ام , متوجه شده ام که چه قدر استان خودمان گیلان مظلوم است .
    در همه ی استان ها مدیران میانی و مدیران کل استان به احترام جوانیم و به احترام جریان فکری ام از صندلی خود برمیخیزند و حتی به شوخی هم که هست می گویند ما تکیه بر جای جوانان زده ایم و امانت داری میکنیم برایشان , اما بعید میدانم که شوخی باشد، چون در طی این مدت به چشم دیدم که چه احترامی برای جوانانشان قائل هستند و در مجموعه شان همراه و همگامشان هستند. در استانهای دیگر در این مدت نشنیدم که معاون مدیر کل استان بگوید :ما هم که از دست خوش رقصی های دولت تحت حمایتتان باید هر روز با میزمان دور دفتر برقصیم !!
    ای وای که چه عرق شرمی باید بریزیم از این مسئولینی که بویی از تدبیر و امید نبرده اند و فقط اسم آنرا یدک میکشند.
    آقای استاندار , جناب آقای دکتر نجفی عزیز آیا در جریان هستید که چه توان و چه پتانسیل هایی در قشر جوان نهفته است ؟ بعید میدانم چون اطرافیان شماو معاونانتان و مدیران کل استان در راستای دغدغه های شخصی و انفرادی، شما را از دانستن این مهم وا داشته باشند.
    چه قدر نامه های دوست و برادر بزرگم “سارنگ حسن پور” بر نگاه آنها تنگ آمد و چه قدر احساس خطر کردند و ما شاهد بودیم و دیدیم.
    صد حیف است که جوانان گیلانی به طعنه وار به شوخی بگویند و حسرت بخورند که ای کاش ما دراستان زنجان فعالیت میکردیم که زنجان استانداری دارد که استعدادها و ظرفیتهای گیلان را بهتر از استاندار گیلان میشناسد و از این منابع عظیم انسانی کارآمد و توانای حامی تدبیر و امید بیشتر و بهینه استفاده میکند.
    ایکاش تفکر و ذهنیت بنده در مورد عدم هم سویی حضرت عالی و مسئولین استانی با اهداف دولت تدبیر و امید نادرست باشد , چون اگر سیاست های دولت را در استان های دیگر ارزیابی کنیم قطعا استانداری گیلان را نمیتوان برآمده از اهداف دولت تدبیر و امید دانست.
    ای کاش مسئولین ارشد استان از مرد شریف و دوست داشتنی استانداری گیلان جناب پوراوزان در پی سخنرانی رودسر دفاع میکردند تا دلمان خوش باشد که استانداری گیلان واقعا در فکر حامیان دولت است .

    آقای استاندار! واقعا بکار گیری و استفاده از پتانسیلها و نیروهای جوان و متخصص و متعهد همسو و دلسوز در بدنه دولت، با جایگزینی مدیرانی که هر لحظه امید به شکست دولت تدبیر دارند کار سختی است ؟
    آیا فراموش کرده اید که بهترین مدیران این مرز بوم دوران خدمتشان را از سنین جوانی آغاز نمودند و مسئولیت پذیرفتند؟؟؟
    آقای استاندار!! پاسخ جوانان اصلاح طلب را منطقی بدهید و در مسیر کندروی خود کسی را تندرو خطاب نکنید! که این کندروی مجموعه شما باعث ایجاد ترافیک مطالبات در پایگاههای اجتماعی شده است. بهتر است با تنظیم کیلومترشمار در مسیر تدبیر و امید برانید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.