شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41458 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هنرگوهری متعالی در جوهره و ذات انسان است
    10 آبان 1395 - 16:11
    شناسه : 22659
    0

    نشست صمیمی فرماندار با هنرمندان و  جمعی از خوشنویسان شهرستان املش در دفتر کار ایشان برگزار شد. به گزارش بامردم در ابتدای این دیدار صمیمی که جمعی از هنرمندان حضور داشتند یونس محمودی فرماندار شهرستان املش ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه از نشست با جمع صمیمی هنرمندان ابراز خرسندی کرد. وی هنر را  گوهری […]

    پ
    پ

    نشست صمیمی فرماندار با هنرمندان و  جمعی از خوشنویسان شهرستان املش در دفتر کار ایشان برگزار شد.

    به گزارش بامردم در ابتدای این دیدار صمیمی که جمعی از هنرمندان حضور داشتند یونس محمودی فرماندار شهرستان املش ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه از نشست با جمع صمیمی هنرمندان ابراز خرسندی کرد.

    %d9%87%d9%86%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-3

    وی هنر را  گوهری متعالی  در جوهره و ذات انسان دانستند و افزودند : هنگامیکه دایره هنر از نظر عمل تئوریزه میشود شاهد خلق اثار هنری متنوع میباشیم که آنرا به جوامع انسانی و اسلامی منتقل میکنیم.

    فرماندار شهرستان املش افزود:: هنر رهگذری است که ما میتوانیم صلابت ، ابهت و جلال و عظمت انسانها را در جوامع اسلامی و انسانی با استفاده از معبری بنام هنر بنمایانیم. هنر واژه ایست ظریف و عمیق ، هنر یک حالتی است که هنرمند آنرا  در ذات و جوهره خود کشف میکند.هنر چیزی است که هم میتوان با آن در جهت تخریب و هم در جهت ارتقاء بعد فرهنگی جامعه استفاده نمود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : هنر جدای از اسلامیت و جدای از انسانیت نیست.بلکه جوهره ایست در میان جواهر اسلامی ؛

    %d9%87%d9%86%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-1

    در ادامه هرکدام از هنرمندان دغدغه های هنری خود را با فرماندار شهرستان در میان گذاشته و فرماندار نیز با توجه به مشکلات مطروحه دستور رسیدگی را به مبادی ذیربط صادر نمودند.در پایان هنرمندان حاضر در جلسه از فرماندار بواسطه برپایی چنین مجلسی تقدیر و تشکر کردند.


    انتشار دهنده:وحید طاهری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.