سه‌شنبه, 18 اردیبهشت 1403 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41602 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2375×
توجه به جوانان خصوصاً نخبگان توجه به ارکان نظام است
11 آبان 1395 - 16:15
شناسه : 22720
0

دیدار و نشست صمیمی نخبگان علمی ، فرهنگی و ورزشی شهرستان با فرماندار املش در محل دفتر کار ایشان در فضایی بسیار صمیمی انجام پذیرفت. به گزارش «بامردم»، در این دیدار یونس محمودی فرماندار شهرستان املش جوانان و نخبگان را امیدهای آینده نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری قلمداد کردند و افزودند : توجه به […]

پ
پ

دیدار و نشست صمیمی نخبگان علمی ، فرهنگی و ورزشی شهرستان با فرماندار املش در محل دفتر کار ایشان در فضایی بسیار صمیمی انجام پذیرفت.

به گزارش «بامردم»، در این دیدار یونس محمودی فرماندار شهرستان املش جوانان و نخبگان را امیدهای آینده نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری قلمداد کردند و افزودند : توجه به جوانان خصوصاً نخبگان توجه به ارکان نظام است.

وی در ادامه تصریح کرد:هر نظامی به جوانان توجه نکند حتماً دچار خسران خواهد شد. از آنجاییکه جوانان بخش عمده ای از جمعیت کشور عزیز و میهن اسلامی مان را تشکیل میدهند لذا ضروریست که مسئولان نظام و دولت به دغدغه های آنان توجه و اهتمام لازم را داشته باشند.

محمودی یادآور شد:توجه به جوانان و‌نخبگان آینده هر نظام و کشوری را تضمین میکند. جوانان نیروهای محرکه یک ملتند.از این رو شخص بنده بعنوان رئیس شواری آموزش و پرورش دغدغه ام از رییس این سازمان مهم فرهنگی بیشتر نباشد هرگز کمتر هم نیست.

همچنین محمودی به نخبگان متذکر شد : پسران و دختران من این انقلاب به این آسانی ها بدست نیامده خونهای بسیار و پاکی برای نهال نوپای این انقلاب ریخته شده تا این نهال نوپا را بارور و شکوفا کند و اکنون من و شما در کمال امنیت و آرامش در حال امرار معاش هستیم.

وی با بیان اینکه جوانانی که جانشان و همه وجود و هستی شان را دادند تا ما امروز در این امنیت زندگی کنیم گفت: هرکدامشان خود دارای روح بالندگی، رشد و پیشرفت بودند اما مادامیکه دیدند مزدوران استکبار و استعمار به خاکشان تجاوز کرده رفتن را و از همه چیز گذشتن را بر ماندن ترجیح دادند. اینک این ما مسئولان و شما نخبگان به پاسداشت خون این عزیزان باید هرچه در توان داریم را در طبق اخلاص گذاشته و به جهانیان عرضه کنیم.

در پایان این دیدار صفری رییس آموزش و پرورش شهرستان نیز گزارشی از روند چگونگی برگزاری مسابقات ، مدال های بدست آمده و موارد مربوط ارائه نمودند.
وپس از سخنان ایشان الواح یادبودی به نخبگان اهداء گردید.

photo_2016-11-06_16-12-36


انتشار دهنده؛ وحید طاهری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.