یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تسخیر لانه جاسوسی، تبلور استکبارستیزی ملت ایران است
    13 آبان 1395 - 14:38
    شناسه : 22840
    0

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) ، نمایش قدرت ملی و اسلامی و تبلور ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران بود.  به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی روز پنجشنبه در اجتماع باشکوه دانش آموزان و اقشار مختلف مردم لاهیجان در روز سیزدهم آبان اظهار […]

    پ
    پ

    %db%b1%db%b3-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86-2

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) ، نمایش قدرت ملی و اسلامی و تبلور ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران بود.

     به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی روز پنجشنبه در اجتماع باشکوه دانش آموزان و اقشار مختلف مردم لاهیجان در روز سیزدهم آبان اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 اعتراض مردم ایران به سیاست های دخالت جویانه آمریکا بود در حالیکه هنوز ساختار نظام اسلامی شکل نگرفته بود، آمریکا سفارتخانه خود را در تهران به مرکز جاسوسی و لانه فساد علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تبدیل کرده بود.

    وی خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی، نمایش قدرت ملی و اسلامی و تبلوری از روحیه استکبارستیزی جوانان مومن و دلاور ایران بود که دشمن را از هرگونه توطئه و حرکتی علیه انقلاب بازداشت.
    احمدی به تبعید امام راحل در سال 1343 توسط رژیم پهلوی اشاره کرد و آن را نقطه عطفی در فرآیند پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: مهمترین دلیل تبعید امام، اعتراض او به امتیاز دادن حکومت پهلوی تحت عنوان حق کنسولی و حق توحش به اتباع آمریکایی بود که به کاپیتولاسیون معروف شد.
    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: زمانیکه انقلاب اسلامی به پیروزی نزدیک می شد، دانش آموزان و دانشجویان با تعطیلی کلاس های خود به خیابان ها آمده بودند تا انقلاب را به سرنوشت نهایی نزدیک کنند، مورد کشتار از سوی رژیم پهلوی مواجه شدند که مزدوران این رژیم 50نفر از بهترین دانشجویان و دانش آموزان را به شهادت رساندند.
    وی از مسئولان اداره آموزش و پرورش، از معلمان و دانش آموزان ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف لاهیجان برای حضور در راهپیمایی 13آبان قدردانی کرد.
    امروز در سیزدهم آبان ماه، دانش آموزان و دانشجویان شهرستان لاهیجان همگام با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ، بار دیگر آمادگی خود برای مبارزه با استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.


     منبع: ایرنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.