یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 13آبان روز مبارزه ملت ایران با استکبار است
    13 آبان 1395 - 18:46
    شناسه : 22848
    0

    معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان گفت: 13آبان روز مبارزه ملت ایران با خوی استکباری است و تا زمانی که این رویه در جهان وجود دارد، مردم به مبارزه خود ادامه خواهند داد. به گزارش «بامردم»، محمدرضا قربانی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ماه در لاهیجان اظهار داشت: یکی از دلایل […]

    پ
    پ

    هم‌اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی لاهیجان (27)

    معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان گفت: 13آبان روز مبارزه ملت ایران با خوی استکباری است و تا زمانی که این رویه در جهان وجود دارد، مردم به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

    به گزارش «بامردم»، محمدرضا قربانی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ماه در لاهیجان اظهار داشت: یکی از دلایل راهپیمایی 13آبان، وفاداری مردم ایران به جایگاه مرجعیت دینی و پاسداشت خون شهداست.
    وی افزود: ملت آگاه و غیرتمند ایران با راهپیمایی در این روز، قصد هیچ تهاجم و جنگ طلبی را ندارند و حضور در آن به معنای اعلام آمادگی و ابراز هشدار به قدرت طلبانی است که قصد دخالت در امور ایران را دارند و تا زمانی که این خوی تکبر وجود داشته باشد، ایرانیان با همان روحیه سال 58 و با تأسی از مشی و راه هشت سال دفاع مقدس در برابر زورگویان ایستادگی خواهند کرد.
    قربانی تصریح کرد: نگاه جامع به سه رویداد بزرگ در انقلاب اسلامی شامل تبعید امام راحل بخاطر مخالفت با کاپیتولاسیون آمریکایی در سال 43، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 توسط رژیم پهلوی در جلوی دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 بیانگر وجود عنصر آگاهی، مبارزه، مجاهدت و مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی است.
    معاون فرماندار لاهیجان یادآور شد: درهم تنیدگی این سه موضوع تاریخی، موجب زنده ماندن مبارزه مردم ایران و آمادگی برای تجدید یاد و خاطره این ایام پس از 37سال عمر انقلاب اسلامی است و به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی ادامه خواهد داشت.
    وی با اشاره به اینکه ملت آگاه و مجاهد ایران همواره در برابر زورگویان ایستادگی می کند، گفت: امروز شاهد دو قدرت بالای دفاعی و دیپلماسی ایران در عرصه های بین المللی هستیم که ملت ایران به هردوی این دو قدرت ها می بالند.
    امروز در سیزدهم آبان ماه، دانش آموزان و دانشجویان شهرستان لاهیجان همگام با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ، بار دیگر آمادگی خود برای مبارزه با استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.


     منبع: ایرنا/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.